Voor de dames die Huub en Eric niet kunnen uitstaan zal hier welk leuk nieuws volgen: Ze hebben aan mijn beste vriendje gevraagd of hij een videoboodschap voor Jaap wilde achterlaten (die kent hij persoonlijk) en de betreffende medewerker van Talpa vroeg dus ook of hij wat naars wou zeggen over Huub! Nou mijn Homo-echtgenoot zou zichzelf niet zijn als hij daar niet op in zou gaan, echter heeft hij ook nog het eea over Eric te melden hahahaaha Jaap krijgt na maandag de boodschap en is dan dus ook via de live sreams te bekijken en 't zal in de loop van volg week op tv zijn..
vroegen ze om wat naars over huub te zeggen? haha, ik wil die kwal ook wel even wat zeggen. ik moet wel zeggen dat ik het steeds ranziger vind worden, het enigste wat je ziet en hoort is sex, roken en veel drinken. en gescheld, alleen al om dit alles zouden ze het eigenlijk een uurtje later uit moeten zenden. i.v.m. kindjes die het per ongeluk zouden kunnen zien
jaa lady's mijn beste vriend is mijn homo-echtgenoot, we hebben een aantal jaren terug ooit gegrapt dat als we 30 zouden zijn en niet getrouwd dat we dan met elkaar zouden trouwen (dit is natuurlijk een geintje) maar sindsdien is hij mijn homo-echtgenoot en ik zijn hetero-echtgenote dus vandaar homo echtgenoot
Ik vermaak me iedere avond opperstbest met De Gouden Kooi, voorál met Huub en Eric. Jaap is een acteur die de boel gewoon een beetje moet opruien voor de kijkcijfers?.......... Huub vind ik soms een griezel met twee of meerdere gezichten, maar is altijd eerlijk en je weet pcies wat je aan 'm hebt. Eric mag ik ook wel, die windt er ook geen doekjes om, speelt het spel hard. Je mag ze of je mag ze niet, een kwestie van smaak (of géén smaak dus).
Ik vind Jaap walgelijk :c: . Zit constant vrouwen te beledigen...kan gewoon niet naar 'm kijken... Huub en Eric vind ik zelf helemaal geweldig...af en toe gaat het een beetje ver in wat ze doen, maar ze zijn tenminste wel altijd eerlijk!
Helemaal mee eens. Toch grappig he, dat zulke tv mensen nieuwsgierig blijft maken en ze blijven kijken...
Volgens mij is Jaap geen akteur. Mijn collega haar dochter kent hem. Hij is student. Zijn broertje is een tijd terug overleden, en waarschijnlijk is hij daardoor toen gaan eten.
ik volg het ook iedere avond! moest gisteren wel lachen om Huub & Sylvia, op de 1e & 2e plek. zo te zien kreeg Sylvia wel rotnieuws te lezen he?!
ik volg al maanden live de streams door de dag heen. ik weet een ding en dat is dat de TV geen goeie afspiegeling is van wat er werkelijk gebeurd........ Ze kunnen de bewoners maken of breken, ze proppen namelijk 24 uur in 30 minuten. maar als je het over walchelijk hebt dan heb je het naar mijn idee over Jaap. En nee dat heeft niks met zijn omvang te maken. Ik weet niet of een van jullie zijn eerste nacht in het huis heeft gevolgd? gatverdamme ik ben zowat over me nek eggaan. Jaap heeft totaal geen manieren, zet zijn schoenen op het aanrecht om ze te strikken, gaat met schoenen en al in bed. loopt vrouwen keihard te beledigen. Huub, Eric en SIl zijn mijn favorieten! DIe nacht dat sil dr slechte nieuws kreeg, oww wat was dat erg zeg.
Jaap is gewoon een vies smerig ranzig mannetje... brrrr niet om zijn figuur hoor, maar puur om zijn hele persoonlijkheid (die hij nog niet ontwikkeld heeft) volgens mij is hij in het dagelijkse leven echt contact gestoord want bah bah respect of wat dan ook voor een ander heeft hij niet... nee laat huub dan maar gaan de is tenminste eerlijk en recht voor zijn raap en speelt het spel goed...