Ik ben in de 5e week zomervakantie uitgerekend.... 1e week is de kraam er natuurlijk en Mn moeder na werktijd. 2e week neemt Mn moeder wat dagen vrij en man wou vrij nemen als school weer begint... Nja goed we zien het allemaal wel
O ik kan tegenwoordig ook zo slecht tegen de hitte. Bij mij heeft het volledig te maken met Hoe ik in mn vel zit. (Op dit moment zit mn emmertje vol) Vorig jaar was echt drama toen het zo warm was en kwam er niks uit mn handen. Tot vandaag ging het wel, maar vandaag werd ik er gek van. Eerst de ochtend in het zh gezeten vanwege de buisjes van yoshua en toen de rest van de dag met een hangerig peuter aan me vast geplakt. Krijg het ook echt benauwd met die hitte icm hooikoorts. (Ben mn medicijnen vergeten te nemen doordat we al om 7.30 in het zh moesten zijn) Toen ik bijna uitgerekend was van de middelste was er een hittegolf. Ik kon al bijna niks meer Door de bi maar toen kwam ik niet verder dan een stoel in de schaduw met een natte handdoek over mn voetjes die op een krukje lagen. Mn dochter zat dan naast me in een zwembad en zo kwamen we de dag wel Door. (En Smiddags veel slapen) Morgen gelukkig wat minder warm.