Joehoe, 3e trimester!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mirtje87, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Joehoe, wat vliegt de tijd!

Alweer in het 3e trimester!

Zo, dat moest ik even kwijt :D:)

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hahahaha lekker gevoel he!!

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Gaat echt snel ja!!! Alleen minder joehoe dan. Vermoeidheid van de eerste 3 maanden heeft me nu weer gevonden, en word toch wel zwaar met de buik, rugpijn, pijnlijke ribben, maagzuur en slecht slapen...

Kwa kwaaltje vond ik toch het tweede trimester fijner! Maar misschien is het voor even en trekt het weer weg...

Maar buiten dat, enorm genieten van mijn buik, de kleine die zo lekker actief is en toch wel wat zenuwachtig soms voor de bevalling, maar ben wel heeeeeeeel nieuwsgierig naar de kleine!

4. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Ja, heerlijk als je langs alle spannende data vliegt... Lekker onbezorgd geweest tot nu toe (a)

5. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Ja, jij hebt idd een hoop klachten dan! Maar ja, ook voor jou duurt het niet lang meer!

Ik heb zeker na de 3D-echo vorige zaterdag nog meer zin in augustus :D Heb zoooooveel zin er in om de baby echt te zien :)

6. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Begint het derde trimester bij 27 weken? Dan zit ik daar ook in :D

Ook erg last van klachten zoals moeheid, slecht slapen door rugpijn die nu echt ondraaglijk wordt als ik actief ben geweest. Brandend maagzuur ook ;)

Maar we komen steeds dichter bij de baby jeeeeej :p

7. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Ik zit er alweer 3 weken in, maar joehoeeee

Ik ben blij als het erop zit, heel eerlijk gezegd! Hier ook totaal geen kwaaltjes vrije zwangerschap. Zelfs nog in het ziekenhuis gelegen en al vanaf 23 weken thuis! Ben zooooo blij als de kleine man er is en ik mijn lijf weer terug heb! ;)

8. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hiephoi, weer een mijlpaal bereikt :D.

9. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom me ook aansluiten bij de club van derde trimester hihi. Ik heb ook een totaal niet klachten vrije zwangerschap en ben dus ook blij als de laatste drie maanden er ook opzitten en onze kleine meid lekker in haar mooie wiegje ligt. Leuk dat allemaal ongeveer even ver zijn.

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ook bijna!!:D

11. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Hihi, ik ben duidelijk niet de enige die zo blij is :p :)

12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Blijven we hier aftellen? Lijkt me wel gezellig!

Hier overigens eerste trimester goed misselijk geweest en de tweede heerlijk! Nergens last van. Dus de ongemakken die ik nu heb gekregen vallen toch wel op. Onze kleine reus loopt 4 weken voor op groei dus aan gewicht loop ik met een buik van zo'n 32/33 weken...

Zeg, wanneer gaan jullie aan de schoonmaak beginnen? Wil voor de baby komt even alles schoon hebben, kasten uitmesten etc. Tuin picobello zodat ik daar in de kraamtijd en de weken erna geen omkijken naar heb. Maar ik vind het zo lastig wanneer nu te beginnen...

Ik wil heel graag beginnen maar dan denk ik: is alles weer vuil en een zooi tegen de tijd dat ik ga bevallen. Maar wacht ik te lang dan heb ik daar misschien de energie niet meer voor. En ja, wanneer komt die kleine als ik nu al een maand voor loop... Ga ik die 40 wel redden...

Denk dat ik toch bij 30 ga starten... Wat zijn jullie van plan?

13. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Ook hier in de 3de :D begint nu echt wel spanned te worden he!
    Ik zit nu al volledig thuis door bekkeninstabiliteit. Nou moet ik zeggen dat ik me geen moment verveel! Heerlijk! Wij krijgen volgend weekend nog nieuwe ramen en kozijnen en ik wou rond de 34 ste week alles wassen en schoonmaken? Of is dat veel te vroeg?

14. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Mijn vriend heeft momenteel helaas geen werk, dus hij heeft al het huishouden lekker op zich genomen :). Wel wil ik vlak voor mijn verlof of in mijn verlof alle kleertjes lekker gaan wassen, zin in! Vind dat nu nog iets te vroeg.

15. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik heb dat allemaal nog niet eens in huis ;). De kinderkamer/wandelwagen komen over anderhalve week, zodra die staat en af is gaan we op jacht naar de rest. Heb al wel wat andere grote dingen op zolder staan maar dus niets mbt kleertjes, aankleding slaapkamer, box etc :).

16. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Ik kon me niet inhouden, hoe deed jij dat? :p

Heb hier werkelijk alles al behalve een kraampakket, zoogcompressen en voedingsbh's :D

17. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik ook! :) gezellig als we hier blijven kletsen!

Ik begin nu nog niet met de schoonmaak, dan is alles al weer vies, denk met 34 weken ofzo, heb met 36 pas verlof, maar anders heb ik ook het idee dat het al weer vies is!

18. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Haha, goed bezig :D! Geen idee hoe ik het doe maar voor mijn gevoel duurt het ook nog wel ff voor het zover is, dus ik heb nog wel ff ;).

19. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Daar ben ik dus bang voor. Dat ik als ik te lang wacht niks meer kan vanwege het een of ander... Maar nu beginnen en het is alweer zooi tegern die tijd...moeilijk he...

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Lig nu alweer op de bank met een kjruik vanwege de rugpijn. Aaargh!! In de ochtend als de wekker gaat kan ik ook al bijna niet meer liggen. Dat beloofd wat!

Vandaag zit de kleine al de hele dag met een voet in mijn zij haha. Heel ongemakkelijk! En zo onderhand voelt het als een blauwe plek.

Deel Deze Pagina