opgezette buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ice, 19 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hè mede zwangeren ;)
    Heb een vraagje:
    de laatste tyd heb ik regelmatig last van mn buik, wordt dan wat gevoelig (soms een beetje pyn) en dan heb ik ook al echt een buikje. Vooral als ik een uurtje of wat gewerkt heb. Dan moet ik echt ff mn knoopje los doen (of op weg naar huis, of in mn pauze...)
    Neem aan dat dit mn darmen zyn of mn baarmoeder die groter wordt?
    En kan het verder geen kwaad?
    Verder geen kwaaltjes hoor wat dat betreft, maar als dat zo doorgaat duurt t by my ook nie lang voor ik aan de positiekleding moet :rolleyes:

2. Niet meer actief

Mijn buik is ook beetje opgezet, maar ik ben nog maar 11 weken, dus echt een buikje heb ik nog niet.
    Heb ook gigantische last van m'n maag, heb er tabletten voor, maar word alleen erger, en voel me er ook echt ziek door, dus weet niet hoe dat komt?

En bij mij zijn het gewoon opgeblazen darmen :)

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hier ook een beetje
    ladies ik kan mn broeken al niet eens meer aan
    zie album

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ik pas ook mn broeken al niet meer, en alleen op mn buik niet, de rest zit goed, dus denk dat t mijn darmen zijn die verschuiven ofzo... maar ja ik draag nu leggings dat zit lekker en dan hoef ik nog ff geen zwangerschaps vroek aan.. hahahaah!

5. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    hier ook ik heb ook al echt een buikje.... draag ook al postitie kleding..... maar ja het is ook al mijn tweede en dan gaat het toch allemaal sneller.....Alleen Danjo ik zit in hetzelfde schuitje als jou. Ik kan het niet meer verbergen.... En als mensen vragen zeg ik ook gewoon dat het nog pril is

6. Loess

Loess Actief lid

14 feb 2007
    267
    0
    0
    ik droeg al positiekleding met 7 weken... kon het dus ook al niej meer geheim houden...

7. Samama

Samama Niet meer actief

Dat had ik dus al met 10 weken.

8. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    ik draag nu met bijna 8 weken al weer een tijdje m'n zwangerschapskleding. net als bij joyo is dit onze 2e dus zal het zowiezo wat sneller gaan, maar zo erg had ik niet verwacht.

over het algemeen komt bij een eerste zwangerschap je baarmoeder pas rond de 12 weken boven je schaambotje uit. als je daarvoor al een buikje hebt, zijn dit vaak je darmen die door het hormoon progesteron opzwellen, en alles moet wat meer gaan inschikken voor je groeiende baarmoeder.

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb vooral 's avonds dat mn broek niet dicht past, ik loop dan in een joggingbroek of met mn knoop open...

10. Manon81

Manon81 Actief lid

8 aug 2007
    142
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord-Brabant
    He Danjo!
    Das toevallig, ik ben 6 juli met de pil gestopt en ben nu ook net 5 weken!

Gefeliciteerd!

Liefs Manon

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    gezellie zit je bij de meimammas nog niet he kom je gauw melden :)

12. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    ik ook
    heb al van die broekjes gekrgen van iemand die je over je broek kan doen..zodat je je knoop enz los kan laten zonder dat iemand het ziet..
    heel handig... en ook makkelijk want miss kun je dan je eigen broeken houden..want positiekleding is erg duur

13. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey allemaal bij mijn kan je nog niks zien
    alleen van mijn darmen meer niet
    maarja we zien wel warneer het komt
    groetjes samantha

Deel Deze Pagina