wat een K dag

Discussie in 'De lounge' gestart door pluk, 17 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Ik denk dat TS gewoon een 'baal' dag heeft en dat mag. Heeft iedereen toch wel eens? En de één kan meer hebben dan de ander. De één vindt het één belangrijk en de ander weer niet. So be it, ieder zijn mening en dat mag.

Misschien had TS de benaming van de dag anders moeten formuleren, maar op dat moment voelt TS het wel zo. Ik had van de week, voor mijn gevoel een rot nacht. Toen ik de nacht van een vriendin hoorde, viel mijn nacht wel mee.

2. mumija

mumija Niet meer actief

Groot gelijk meid, pak het er even lekker van!
    Ik snap je wel hoor, soms zijn er van die dagen dat alles tegelijk komt en dan natuurlijk nèt als je het niet kunt hebben. Heb ik regelmatig..:)

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.204
    16.540
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Haha azijnpissers.
    Hoop dat je een fijne avond hebt.
    Hier ook weleens een K dag als ik bijv zeiknat ben geregend.
    Een te drukke K dag op het werk en dan thuis er achter komen dat ik geen brood heb voor de volgende dag whaah
    Ik heb genoeg shit in mijn leven gehad maar dan heb ik ook gewoon een echte K dag.

4. VSC

VSC Niet meer actief

Je mag nooit klagen op dit forum. Als je klaagt over je zwschap dan beledig je de mensen die moeilijk kinderen kunnen krijgen. Als je klaagt over dingen die tegenzitten dan beledig je de mensen waarbij het nog meer tegenzit;)
    Er is altijd wel iemand die het erger heeft, als je daar allemaal rekening mee zou moeten houden..

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Groot gelijk dat je lekker wat lekkers neemt vanavond. Wat lief van Oma dat ze de kids even mee nam.

Fijne avond gewenst en laat die azijnpissertjes maar lekker links liggen :D

Mochten ze nou weer reageren, neem dan een lekker bakje popcorn en kijk al lachend naar die reacties. Is echt super leuk! :D

6. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Fijn dat je nog wat tijd hebt gehad om bij te tanken. Hooelijk heb je een fijne avond (gehad).

En voor degene die vinden dat ts dit niet kals k-dag mag bestempelen: t is maar goed dat jullie niet de norm bepalen. Als iemand een k-dag heeft, dan hoeft dat echt niet voor iets groots te zijn. Misschien was deze dag net de druppel.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier ook een rotdag (en nacht trouwens) gehad!

Sterkte TS, morgen weer een dag.

8. Annabelle29

Annabelle29 Niet meer actief

Hopelijk heb je nog een fijne avond en nacht! Morgen een betere dag!
    En wordt je dag niet nog meer k door die dwaze commentaren.
    Ze zouden baaldagen moeten introduceren, waarbij je gewoon terug in je bed mag kruipen en waarbij niemand je mag storen tot de baaldag gepasseerd is :)

9. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Nou inderdaad, en dan een groot stuk Viennetta ijs als toetje ;)

Soms heb je gewoon zo'n dag.. Hopelijk heb je nog een leuke avond :)

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Wordt ook steeds gezelliger op het forum zeg!

Ik vind het ook een K dag als er meerdere kleine dingen fout gaan. En geloof me, ik heb hele zware dingen meegemaakt.
    Wat dat betreft heb ik zoiets van opstaan en verder gaan, laat liever de grootste en meest onmogelijke problemen achter mij zodat ik nu gewoon lekker ongegeneerd kan genieten van een simpele K dag op zn tijd.

Er is altijd iemand die het zwaarder heeft, maar iedereen mag een rot dag hebben en dan komen alle kleine dingen harder aan.

Ts, Hopelijk morgen een betere dag!

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb vorige wel dinsdag zo'n baaldag gehad! Mijn werk heeft me naar huis gestuurd, mijn moeder bekommerde zich om de kinderen en is gaan dweilen toen ze op school zaten en ik lag in bed totdat ik er weer aan toe was om eruit te komen ;). Wat was dat heerlijk! De aanleiding was wat minder, mijn man lag toen net een week in het ziekenhuis en moet er in totaal 6 weken liggen, na een week op adrenaline geleefd te hebben was ik op! Maar toen die baaldag lekker bijslapen was heerlijk!

Ts, ook ik snap je wel ;). Allemaal rotnieuws en dingen op 1 dag... Gelukkig heb je ook even bij kunnen tanken!

12. 3mooiekids

10 jul 2014
    26
    1
    3
    Hier ook een K-dag vandaag...zal de details besparen ivm commentaar en ja ook ik heb genoeg ellende meegemaakt in het verleden maar soms zit het even niet mee...

Het toppunt was vandaag een deuk in mijn auto gereden van ca 600 euro schade.

Heb niet gekookt vandaag en heb alleen het hoognodige gedaan in huis, ga nu hopelijk lekker slapen en dan morgen weer een nieuwe dag

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

He bah, ik kan me best voorstellen dat je hier gewoon van baalt. En nee, misschien is het helemaal niet zo heel erg allemaal, maar het kan maar net eventjes die druppel zijn die de emmer doet overlopen!!

Het wordt nu net door anderen neergezet als zijnde "een wedstrijdje wie het het zwaarst heeft"......Je kunt maar gewoon net je dag eens niet hebben, en daar mag je best flink van balen!

TS ik hoop dat de rest van de avond is meegevallen en je het toch nog leuk hebt kunnen maken.

14. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Ik begrijp heel goed dat je van zulke 'kleine' dingen flink kan balen en dat het je dag kan verpesten.
    Ik snap niet dat anderen hun eigen problemen er bij moeten halen en die van TS dan gaan kleineren.... Erg kinderachtig. :(

15. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik sluit me aan bij de azijnpissers denk ik.

Een familielid neemt een hond, er gaat een boom weg, een speelafspraakje gaat niet door en de strijkkralen vallen om....... wat jammer dat je door deze dingen je dag laat verpesten.
    Zo erg dat iemand anders je kinderen onder haar hoede neemt omdat je het niet meer trekt.
    Ik begrijp er niks van :cool:

Maar toch sterkte gewenst ;)

16. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Zou op dit moment graag met je willen ruilen;) Maar goed, wat voor de ene zo'n dag als hemel op aarde klinkt kan het voor de andere gewoon een K dag zijn, helemaal niks mis mee. Valt niet te meten, ieder zijn eigen ellende. Sterkte er mee.

17. Kattenbak

Kattenbak Lid

7 feb 2011
    89
    12
    8
    NULL
    NULL
    Je hebt inderdaad van die dagen! Zonde van de boom, daar zou ik ook zuur van zijn geworden.

18. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Knuffel TS!

Pakt een glas roosvicee.... zet het neer..... "komt goed schatje "

19. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Klopt, jij begrijpt er niks van.