wat een K dag

Discussie in 'De lounge' gestart door pluk, 17 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Wat een zure reacties zeg, bah!
    Tuurlijk hebben sommige mensen het moeilijker, so what?
    Zelfde als dat iemand zwanger is en je feliciteert dan maar niet, want tja er zijn ook mensen die nooit zwanger raken.
    Zo is er altijd wel wat!

TO: ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt. Herkenbaar hoor zulke baaldagen. Dan komt alles tegelijk lijkt het dan wel.

2. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Gelukkig is het vandaag morgen :)

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Kan hier niet veel over zeggen dan

Dank god maar op je blote knieƫn dat je er niets van snapt.

Voor de rest bedankt voor jullie lieve woorden.

Heb gisteren avond flink wat cola gedronken en een halve zak chips naar binnen gewerkt en heerlijk naar tlc gekeken totdat mijn man thuis kwam van zijn late dienst. Daarna knock out gegaan en vanmorgen wakker geschrokken van mijn wekker.

Kind nr 1 naar school (of eigenlijk in de taxi) gewerkt (want hij wilde niet naar school omdat zijn zusje op schoolreisje ging en dat was helemaal niet eerlijk)

Kind nr 2 uitgezwaaid

En nu wachten tot 15 uur want dan zijn ze er beiden weer :D, het voor vanavond ook simpel gehouden met 2 blikken soep en brood .

4. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Wauw.. Sommige reacties zeg.. Pff.. Empathisch vermogen van een gebakken visstick..

Ts: Knuffel! Fijn dat het vandaag weer een stuk beter gaat!

5. Ellebel13

Ellebel13 Actief lid

17 mei 2013
    120
    0
    0
    Dit!! We hoeven toch niet altijd te laten merken dat het nog slechter kan? Laat dr gewoon een k dag hebben.. of het nu "erg" is of niet.

6. susy26

susy26 Niet meer actief

sjonge jonge wat kunnen sommige lomp reageren. Lees eerst wat er staat!

Als ik je verhaal zo lees kan ik begrijpen waarom je een k dag had.
    Laat ze lekker 'týpen''(mouwen)

:):):)

7. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Pff, mijn leven zie ik als een aanƩƩnschakeling van ellende maar ik kan er nooit zo goed tegen als mensen zichzelf als maatstaf nemen om iets van een ander weg te wuiven. Beetje verder denken dan je neus lang is zou je juist verwachten van mensen die veel hebben meegemaakt..
    Ook ik kan nog steeds balen van 'kleine' dingen en juist het benoemen helpt om weer door te gaan.

Daarom, volgens mij wil TS dit gewoon even kwijt.

TS, dat puppy verhaal en je frustratie is zƩƩr herkenbaar. Ik heb zulke schoonouders die erg krap wonen en er steeds meer dieren bijnemen en het dan vreemd vinden dat ze torenhoge dierenartsrekeningen hebben vanwege allerlei (stress) ziekten. Ze krijgen ook totaal geen opvoeding en ik kom er om die reden ook niet graag met mijn zoontje, hoewel ik honden over het algemeen leuke dieren vind.

8. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Wat een misselijke reacties weer. Ga dan lekker jezelf zielig zitten vinden een hoekje. Bah

Waarom alles vergelijken? Al jullie problemen vallen in het niet als we die gaan vergelijken met de problemen die mensen hebben in de landen waar iedereen elkaar uitroeit of waar totaal geen eten is. Kom op zeg.

Iedereen mag beste eens een K dag hebben. En voor de een is dit een reden en persoon B heeft weer een andere reden. So what

Meid ga jezelf en je dochter lekker verwennen. Een ijsje eten ofzo! En maak er samen een leuke avond van. Morgen is weer een nieuwe dag met nieuwe kansen :)

9. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    En heerlijk juist als je dit soort dingen even van je af kunt schrijven:)

10. susy26

susy26 Niet meer actief

inderdaad!:D

11. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

Ts balen dat je zo'n rot dag had gisteren! Hopelijk heb je vandaag een betere dag!

En toch vraag ik me 1 ding af van de mensen die vinden dat Ts klaagt om niks: reageren jullie ook in het echt zo bot tegen iemand als die klaagt dat diegene een k dag hebben gehad? Of voelt het gewoon goed om even iemand op een forum te laten weten dat ze eigenlijk niet moet klagen omdat het in jou ogen wel meevalt? Moeten we dan met zijn alle eerst ons hele levensverhaal erbij schrijven voordat we mogen klagen?

Ik reageer niet vaak op het forum omdat ik meer een meelezen ben maar ik weet nu ook precies waarom

12. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Wat ik me vooral afvraag... die mensen die het gezeur vinden omdat het veel erger kan.. hebben jullie dan verder ook de rest van je leven nooit meer een gewone baaldag? Lijkt mij wat onwaarschijnlijk eigenlijk.

13. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Tuurlijk heb ik ook wel eens een baaldag maar als mensen die dit lezen op dat moment (hele) ernstige dingen aan hun hoofd hebben of mee te maken vind ik het advies om te leren relativeren zo gek nog niet.

14. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Persoonlijk kan ik juist zeer moeilijk met dit soort kleine dingen omgaan als ik ernstige dingen aan mijn hoofd heb. De emmer zit dan vol, is al overgelopen en iedere druppel die er dan bij komt druppelt ook over de rand. Ik merk dat nu bijvoorbeeld bij mijn moeder, ze is nu echt een op-iedere-slak-leg-ik-zout type, maar haar man is net overleden, dus accepteer ik dat gedrag en houd ik er rekening mee.

Verder, buiten dat, als ik al een rotdag heb, is het laatste waar ik behoefte aan heb een aantal mensen die vinden dat zij het o zo veel slechter hebben en dat ik niet moet zeuren.

En iedereen die TS adviseert om te leren relativeren, zou zich eerst moeten afvragen of zij hun reaktie zouden moeten relativeren, omdat ze misschien die kunst ook nog niet verstaan. De dingen die TS noemt vallen inderdaad onder klein leed, klein dus, maar ook leed.

Tenslotte hoop ik dat al de negatieve reakties hier naar TS toe er niet voor gezorgd hebben dat ze ook nog vandaag een K dag heeft.

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113

Dat klopt. Maar "advies om te relativeren" vind ik nog wat anders dan "waar maak jij je druk om, het kan veel erger". Beetje inlevingsvermogen kan geen kwaad denk ik.

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou ja, weet je, ik heb momenteel met heel ernstige dingen te maken (mijn schoonmoeder is zeer ernstig ziek, heeft nog maar korte tijd te leven, van de week heb ik mijn wens op een laatste kindje overboord moeten gooien, mijn vader is ook ernstig ziek, hij heeft Huntington en mijn kat is eergisteren heel plots overleden) En dat zijn alleen nog maar de dingen die NU spelen. Dan heb ik het niet eens over mijn verleden.

En daar klaag ik niet zo veel over, maar doet me stuk voor stuk wel heel veel verdriet. Maar dan nog zal ik nooit over een ander die gewoon een baaldag heeft zeggen dat hij/zij eens moet leren relativeren onder het mom van "kijk eens waar ik doorheen moet".

Je kunt allemaal wel eens balen van iets kleins.

17. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dan zeg ik ditzelfde tegen mezelf ja!
    Ik kan mezelf echt uitlachen als ik om niks loop te simpen... en tja... dat helpt wel ja!

18. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dag zeg ik dan ook... en ik ben ook.blij als iemand het tegen mij zegt ja

19. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat heeft iemand aan "aaw gossie wat sneu, je hebt het ook wel vreselijk zwaar te verduren he" als er helemaal niet zoveel aan de hand is?

20. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wat heeft iemand er aan om hem/haar te vertellen dat iemand anders het veel erger heeft?

Doe toch ff normaal joh en laat iemand gewoon een k dag hebben met de dingen die er op dat moment zijn gebeurd.

Weet jij wat er verder schuilt? Weet jij wat TS nog meer heeft mee gemaakt waardoor deze '' kleine '' dingen voor haar de druppel waren?

Nee dat weet jij dus hou dan ook gewoon je zinloze commentaar voor je.

Deel Deze Pagina