Wat een Kl*te-streek!

Discussie in 'De lounge' gestart door lucie, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucie

lucie Actief lid

13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Wij hebben kort geleden het koopcontract ondertekend voor een oud jaren dertigpand. Hartstikke spannend, want er komt ene flinke verbouwing op ons af! Ook leuk, want we willen het echt in de oude staat terugbrengen.

Nu wil het geval dat er al een tijd ene raam openstond op de begane grond. We hebben de verkopende makelaar hierover geinformeerd en hem gevraagd hier iets aan te doen. Dit heeft ie niet gedaan. Nu zijn er, nadat we het contract hebben ondertekend (akte is nog niet gepasseerd, dus we hebben de sleutel nog niet), twee van die mooie paneeldeuren uit de woning gestolen...

Ik vind het echt zo'n klotestreek! We vermoeden dat een van de verbouwende buren het heeft gedaan, maar goed, bewijzen kunnen we niets...

Ik voel me er echt heel rot onder. Ik vind het zo erg dat mensen dat doen, he! Ookal is het huis nog niet echt van ons, voel ik me echt bestolen, alsof er echt bij je ingebroken is.
    :cry: Ik heb er gewoon buikpijn van! :(

2. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Kun je het niet verhalen op de verkoper? Het is nog niet jouw eigendom. Of iets van de prijs af laten doen voor het ontbreken van die deuren. Helaas heb je ze daar niet meer terug natuurlijk. Ik zou het in elk geval niet zomaar erbij laten zitten.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kan me voorstellen dat je onwijs baalt zeg!
    Kan je niet even een bakkie gaan doen bij die buren ;)
    Elmo

4. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Trouwens, denk je dat de buren ze zomaar bij hun in huis zetten met het risico dat jullie een keer langskomen?

5. haha die elmo :D

maar wat suzanne75 zegt zit wel wat in...misschien mag er iets van de prijs af? dat is wel het minste wat ze kunnen doen, na gewoon het raam open te hebben laten staan!

6. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Tjah je bent een prijs overeen gekomen MET deuren en nog voordat de verkoop rond is zijn de deuren eruit dus lijkt me wel dat je dan niet dat je hetzelfde moet betalen.

7. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    het huis is nu niet meer in de staat als toen je het voorlopig koopcontract hebt gekocht. Dus je moet hiermee niet akkoord gaan! en vooral omdat je het al aan de makelaar hebt gemeld is het ZIJN fout en hij moet zorgen dat jullie weer tevreden zijn

8. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hier sluit ik mij bij aan! Succes ermee.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    dadelijk kom je bij je nieuwe buren hanghen die deuren daar in huis ...... ik zou ze er persoonlijk uit halen !

misschien kunnen ze met de prijs zakken !

L.sybje

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Maarja, al zakt de prijs...de originele deuren krijg je er niet mee terug.
    Balen!

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Heb je geen rechtsbijstandverzekeringn? zoja zet die erop.....of vraag ze om raad....
    maar het blijft een rotstreek en ja de oude eigenaar is aansprakelijk ervoor dus zakken met die prijs...je bent overeengekomen met de deuren dus je kan evt ook onder de koop vandaan zonder kosten omdat het niet meer in de staat is dan dat jij accoord ging.....

Deel Deze Pagina