Hallo, helemaal nieuw hier . Ben al 40 en zijn nu met derde ronde bezig voor derde kindje. Wil het ivm leeftijd deze zomer een kans geven en er eigenlijk vanuit gegaan dat het niet zou lukken. Voor de tweede bijna 2 jaar bezig geweest . Mijn lf is 10,11 dagen, gisteren een licht streepje op action en vanochtend vroeg met kruidvat getest en vanmiddag met predictor express . Allebei een streepje... Is het niet erg licht ? Vandaag 12 dpo Wel licht misselijk en wat gevoelige borsten.
Ik zie een mooi streepje! Over 2 dagen zal het streepje zeker een stuk duidelijker zijn. Kruidvat is trouwens tegenwoordig erg slecht van kwaliteit.
Ik had idd op de kruidvat een wat duidelijker streepje verwacht . De action test van gisteren was eigenlijk duidelijker. Gelijk onzeker . Bij mijn vorige zwangerschappen wel heel duidelijk mee getest . Elke keer is het weer zo spannend
Ik zou het bij 1 merk test houden. De 3 testen die je hebt gebruikt verschillen enorm van elkaar. Predictor early en normale action test zijn beter dan de kruidvat.
+1 Ik zie het streepje ook duidelijk, hopelijk gaat hij mooi oplopen! Wat een zegen dat het nu al zo snel is gelukt
Ik zie een streepje dat prima past bij 12 dpo. Over een paar dagen is ie vast duidelijker. Fijn dat het nu zo snel raak is.
Bedankt , een zegen is mooi gezegd maar eerst maar even afwachten . Ik kan het me ook niet voorstellen dat het echt zo snel goed gaat .
Prima streepjes hoor voor 12 dpo Het zegt echt niks namelijk, helemaal afhankelijk vanaf wanneer je innesteling is geweest. Als dit pas bij 9 dpo is gebeurt dan is dit een hele mooie streep hoor Gefeliciteerd
Ik heb deze keer met wondfo (Kruidvat) en Predictors getest en de wondfo waren steeds veel lichter en liepen minder snel op dan de Predictors. Pas een paar dagen na NOD werd de wondfo even duidelijk als de Predictors. Alvast gefeliciteerd!!
Prachtig streepje hoor ! Ik denk echt dat je zwanger bent! Die predictors zijn echt fijn. Wanneer ga je weer testen?
Bedankt voor jullie reacties! Zonet testen van de action gehaald. Daar had ik 2 dagen geleden een licht streepje op . En nu een veel duidelijker. Ongelofelijk! Wat een verschil tussen de testen, toen ik eerder zwanger was,was predictor onbetrouwbaar en kruidvat goed. Nu morgen of overmorgen nog maar een keer testen , nog steeds bang dat ik elk moment ongesteld wordt. . Zal straks nog even proberen een foto van de action te plaatsen
Goedemorgen, nog even een berichtje want heb eigenlijk niet zo'n goed gevoel en kan dit misschien ook beter niet doen .... Zit nu op 15 dpo en vindt de testen wel oplopen maar zo langzaam ? Bij mijn tweede zwangerschap en een miskraam daarvoor liepen de testen veel duidelijker en sneller op. Bovenste action is van vandaag onderste vandaag en kruidvat ook vandaag . Die is wel duidelijker dan 3 dagen geleden maar nog erg licht. In het echt wel iets duidelijker zie ik