Ik heb met 6wk een miskraam gehad zoals je al weet, en herinner me ook nog die mini bevalling. Deed zooo'n zeer, echt soort weeën al en verloor toen ook een vruchtzakje. Volgens mij bloedde ik een week ongeveer, weet het niet helemaal zeker meer omdat het in oktober alweer vijf jaar geleden is. Ik was binnen drie maanden weer opnieuw zwanger van mijn zoontje. (Eind oktober 2011 miskraam en begin februari 2012 posi test, bevruchting is in januari geweest)
Sterkte vandaag! Zo sta ik er ook in. Heb al een ks gehad, dus als het niet hoeft, wil ik ook geen curretage. Ook bang voor verklevingen.
Gisteren de tweede dosis gehad en kreeg na 5 uur ongeveer wat krampen, maar lang niet zo erg als vorige week. Eind van de middag begon het bloeden en in de avond ben ik het vruchtje verloren. Ik bloed nog steeds vrij veel, dus ik heb nu goede hoop dat een curretage niet nodig is.
Lief dat je het vraagt Anna! Ik wilde net gaan vertellen dat ik al anderhalve dag geen bloedverlies meer heb en al een paar dagen ook geen krampen meer. Het is wel nog wat bruinige afscheiding maar geen helderrood meer gelukkig. we willen heel graag meteen weer gaan beginnen dus ik ga binnenkort denk ik maar weer starten met de ovulatie testen. Hoe is het met jou?
Ah wat fijn Bloem! Bij mij is het bloeden veel minder, maar nog niet helemaal weg. Gisteravond dacht ik dat het klaar was, maar vanochtend toch weer wat bij afvegen. Het voelt wel alsof het bijna klaar is, al dagen geen krampen meer gehad en het bloedverlies wordt steeds bruiner. Zodra het bloeden is gestopt ga ik kijken of de hcg uit mn lijf is. Hoop dat dat deze keer ook snel is, dan kunnen we weer verder. Weet jij al zeker of de hcg uit je lijf is? Anders blijven de ovulatietesten ook uitslaan lijkt me... Ik gebruik overigens zelf nooit ovulatietesten. Eén keer geprobeerd en werd er alleen maar gestrest van. Zwanger worden is bij ons ook geen ding, zwanger blijven wel helaas.
O dat klinkt wel al veel belovend! Ik heb nog niet getest, wilde ik wel nog gaan doen om te kijken of het hcg al eruit is, weet niet in hoeverre dat kan als ik wel nog bruin verlies heb.. Ik ben nu twee keer na gebruik van de ovulatie testen zwanger geworden dus ga ze maar wel weer gebruiken