Wat een lastige keuze :-(

Discussie in 'De lounge' gestart door loetje, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Moeilijk hè! En wat ziet ze er nog mooi uit op de foto!

Ik ben van mening dat een dier niet onnodig pijn hoeft te hebben. Heb je het idee dat ze pijn heeft? (Heb alleen OP gelezen)

Onze kat is 12 jaar, gelukkig nog wel erg fit. Maar de gedachten alleen al dat hij niet het eeuwige leven heeft breekt mijn hart al.

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik heb niet het idee dat ze acute pijn heeft. Maar wel last van haar artrose en de "tic" met haar kopje baart me zorgen. Neem daarbij dat ze af en toe zwalkt echt wel dement wordt en dan kom je op een punt dat ze niet lijdt qua ondraaglijke pijn, maar meer lijdt om wat ze niet meer kan.. En daar zitten we nu dus, of het beter voor haar is die beslissing te nemen. En ik heb al vaker de beslissing moeten nemen, maar het blijft toch moeilijk. Het is toch een leven wat je eindigd...

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat een moeilijke keuze...net wat je zegt, je beeindigd toch een leven.

Hier "gelukkig" de keuze niet hoeven maken, wij hebben onze poes vanmiddag dood gevonden in de bosjes....helemaal intact, dus waarschijnlijk is haar hartje gestopt. En bah!! wat voelt dat naar en verdrietig.

Sterkte in ieder geval!

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Heb je al advies gevraagd aan de DA?

Ik zou het ook niet weten. Pijn is voor mij een no go, maar als ze nog redelijk fit is op enkele ouderdom dingetjes na, dan wordt het echt een rot keuze.

5. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Oh dat is toch ook wat! Heel veel sterkte gewenst!!

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

dank je

Deel Deze Pagina