Wat een lef?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Die van mij zou als surprise met Sint spontaan een huishoudpakketje krijgen met een mooi gedicht dr bij waarin zou staan, zint het je niet.....ruim dan op wat je ziet.;)

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

Hahahaha, dan heb ik de poppen helemaal aan het dansen! :p

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    laat hem dan eens langskomen bij mijn schoonzus als ze nachtdienst heeft... dan staat de hele boel op de kop... is ie meteen stil!!!

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik dacht even dat ik terug in de jaren 50 was toen ik het verhaal van TS las. Mannen die commentaar hebben op het huishouden???? Dat is echt zó ouderwets! Bij mijn vriend zou het niet eens in zijn hoofd opkomen om daar over te klagen. Je woont toch samen in een huis? Je maakt toch samen troep? Dus als meneer het rommelig vindt kan hij toch zelf even een poetsdoek pakken?

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik zou aan je man vragen of hij in het gips zit met zijn handen????
    Zo nee wat let je ruim het op ;)
    Pfff mijn man zou zo iets NOOIT in zijn hoofd halen als hij het ergens een rommeltje vind (valt hier altijd nogal mee) dan ruimt hij het zelf maar op (en dat doet hij ook hoor :D)

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hij heeft het ook wel opgeruimd toen ik naar de winkel was voor boodschappen, maar hij vond het blijkbaar alsnog nodig om mij te vertellen dat het hem dwars zat.
    Prima dat je iets dwars zit, maar dit kan ik gewoon écht niet behappen! Ik voel me gewoon geketst! Sorry... Normaal gesproken heb ik eigenlijk weinig tot niks te klagen want hij helpt me verder prima. Dáárom snap ik er ook werkelijk geen bal van!

7. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Hier ook zo een. Dat schiet je echt in het verkeerde keelgat, he.
    En dan snappen ze je ook nog niet.
    Meid doe net als ik nu een oor in en het andere oor uit.
    Dan krijg je echt het gevoel van "ik doe het nooit goed."
    je weet het mannen komen van mars en vrouwen van venus

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mannen zijn rare wezens..

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik ben thuis ook de miepkraak, maar mijn man hoeft sowieso niet het lef te hebben om maar iets te zeggen over het huishouden....

Stoor je je eraan schat? Je weet waar de stofzuiger staat.

(daarintegen vind ik het wel weer leuk, als hij iets zegt, als het netjes is en tegenwoordig valt dat meer op, dan eerst, haha)

10. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Ja ik poets elke keer wel mijn huis maar nee er is maar 1 iemand hier die alles op zn kop zet het huis en dat is manlief het lijkt of ik 5 kinderen heb terwijl maar 2 volwassen wonen en 1 kindje.. ik zeg altijd tegen hem wil je ook wat dingen opruimen of moet ik elke keer achter je aan en dingen oppikken wat je hebt achterlaten?

ik wordt er wel zo beetje zat van alleeen hij zei laatst wel wt grappigs toen ik zei ik heb een klein baby en toen zei hij :' en 1 grote baby' ik moest wel heel hard omlachen want het is echt zo!

als hij 1 bord gebruikt en hij ziet het is gebruikt dan neemt hij een nieuwe dan denkt hij van oh die is vies dan maar een nieuwe weer! .. pffff en bekers jaa 4 of 5 glazen echt slaat nergens op ..

en dan krijg ik te horen ja waarom is mijn huis op zn kop? jaaa hoe zou dat komennnn?
    maar hij helpt ook wel !
    maaaaaaaar een beetje respect ook graaag

11. Moonflower

Moonflower Actief lid

16 nov 2010
    109
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo idd ik zou:$ ook echt boos zijn ja....Laat hem inderdaad dit verhaal even lezen, misschien is het dan duidelijk

12. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    mannen!!!
    Die van mij heeft me verplicht!!! nu alles te laten liggen.. hij zegt nog ga nou niet teveel doen. Ik heb op dit moment 39 graden koorts. hij is de laatste wie hier iets van zegt :)

Ik ben wat dat betreft net als jou, opruimen, poetsen, maar ook de meisjes leren het al van vroeg af aan hun rommel achter de kont op te ruimen!!

Vervelend voor je dat hij zo doet!!! Is het al uitgepraat?

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Alle dames met schoonmaakwoedes mogen zich gerust eens uitleven in mijn huisje ;):D

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hier ook eentje hoor die soms kan klagen.. en dan onder het mom van ik werk 40-50 uur in de week en jij zit maar thuis... ja hallow alsof dat geen werken is. 2 kindjes bezig houden en ondertussen het huishouden proberen te doen heb ik ook een dagtaak aan hoor. Tis echt niet relaxen alleen thuis. Hij wil toch ook avond eten op z'n bord hebben, dus de groenten en vlees moeten gehaald worden, schoongemaakt worden en dan nog koken... hij wil toch ook niet dat de kids de hele dag met dezelfde pamper aan lopen, dus die moeten ook verschoond worden, en ze moeten ook eten. en ze kunnen ook niet de hele dag voor de buis hangen dus daar moet je ook aandacht aan besteden, en als er 1 niet lekker is wil die meer aandacht van mama... dan moet manlief maar wat meer meehelpen als hij vind dat het een zooitje is hier in huis... gelukkig doet ie dat soms ook wel, maar soms denkt ie ook mij de les te lezen wat ik die dag allemaal zou moeten doen...

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik ben juist meer van de rommel... enne als meneer het niet bevalt jammer dan hij kan dan ook best de handjes laten wapperen... ik ben geen persoonlijk huissloof van meneer en dat weet hij ook best... hoe meer commontaar hoe slonziger ik wordt...

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

zou ik zeker niet kunnen waarderen idd

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

oei ik zou ook uit mijn vel springen..

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nou idd.. Het idee alleen al dat mijn vriend zou gaan klagen over het huishouden;) Hij heeft zelf 2 handjes, als hem iets niet aanstaat doet ie het lekker zelf. (dat doet hij overigens sowieso wel, hij doet het meeste in huis)

Deel Deze Pagina