Ik snap heel goed dat t nodig is om ze te testen hoor, maar mijn zoontje ligt dan net een uurtje in bed en wordt standaard wakker van dat geluid... Zucht... En ik lag zo lekker in t zonnetje
Haha, dat dacht ik ook, het is één keer per maand. Maar ik begrijp je ergernis! Helemaal als ie daarna niet meer lekker in slaap komt. Daar gaat je rustmomentje. Slaapt hij op vaste tijden? Anders een reminder in je telefoon zetten (als je een smartphone hebt), zodat je op de eerste maandag van de maand je zoontje pas na het alarm erin legt?
Mijn dochter schrok ook heel erg net, even een kwestie van handje vasthouden en geruststellen, zo'n drama is dat ook weer niet hoor!
Ja, das een goed idee... Had er vandaag ff niet aan gedacht Is verder ook geen drama ofzo hoor, haha... Maar moest t gewoon ff kwijt Wij zijn net verhuisd en die hoorn of hoe dat ding ook heet waar t geluid uit komt staat hier haast voor de deur
sorry sommige mensen kunnen echt overal over urineren. hij zal maar es niet afgaan als het echt nodig is. dan is het ook niet goed. snap dat het vervelend dat je kind wakker is maar kom op hee. ik vind dit echt zwaar overdreven om hier over te "vallen
Hallooooooo zeg!! Ook met t verkeerde been uit bed gestapt? Zo was t ook helemaal niet bedoelt joh...Wou alleen t alleen ff kwijt, jee zeg...
Is toch helemaal geen rare reactie van Henkie? Vind het ook overdreven om je aan zoiets te ergeren. Ook al word je kind er een keertje wakker van, de wereld vergaat daar niet van ofzo... Er had ook iets anders kunnen gebeuren waardoor je kind wakker word, heb ik ook zo vaak meegemaakt. Door de bel ofzo. Als het alarm af had moeten gaan en niet gaat, dát is pas een probleem.
Bedoelde t ook met een knipoog hoor... Meer in de trand van: 'wat jammer dat mijn zoontje wakker word terwijl ik lekker lag te genieten van t zonnetje'. Maar laat maar, ik zeg al niks meer. Dit topic kan gesloten worden.
Ik geef je groot gelijk Ik kan er ook niet tegen en vergeet het ook altijd dat het er weer aankomt. En het is niet fijn als ze dan weer wakker zijn en de rest van de dag vervelend omdat ze moe zijn! Hij gaat ook zo achterlijk lang voor een testje! Zo, ik ben ook mijn frustraties kwijt en nu kunnen de perfecte niet ergende moedertjes zich ook op mij urineren
Snap het niet zo hoor TS, jij opent een topic, vervolgens mogen mensen niet hun eigen mening daarover geven? Het kan toch gewoon dat anderen het overdreven vinden om je daaraan te ergeren.
Ik zat op het balkon, schrok me rot! Was heel hard en dichtbij! Ben normaal altijd aan het werk, nu is niet.
Hihi, precies... En tuurlijk mag iemand zijn mening hierover geven maar t gaat om de manier waarop...
Nou het alarm werkt in ieder geval waar die in principe voor bedoelt is: mensen alarmeren, dus ook wakker worden als je slaapt