Lieve allemaal, Normaal gesproken zal ik dit niet snel doen en ik hoop van harte dat dit topic mag blijven staan. Ik wil vanaf deze plaats iedereen vragen een kaarsje aan te steken voor de dochter van Ilona23; Romy. Zoals te lezen in het betreffende topic, gaat het niet goed met Romy. Ik ken Ilona niet persoonlijk, maar mijn gevoel naar haar en Romy is zo groot en betrokken, dat ik elke dag aan ze denk. Ik ben geschrokken van het bericht en kan alleen maar hopen dat het goed gaat komen met de kleine meid. Bij deze mijn steun voor jullie. Er brandt hier een kaarsje, speciaal voor jullie. Heel veel sterkte.
bij deze veel sterkte en kracht toegewenst ! dat alles goed mag komen ! n dat kleine meisje het mag redden ! heb eht topic gelezen en het is echt verschrikkelijk
Ik brand geen kaarsje maar hoop voor het meisje en de ouders te bidden! heel erg dit, wat een gevecht..
Oh wat vreselijk zeg!! Heb het laatste deel van het topic net bijgelezen. Hoop dat t goed gaat komen, ik denk aan jullie
Goed initiatief TS! (het lukt mij niet om een digitaal kaarsje op deze pagina te krijgen. ben nogal een computer- oen...In mijn gedachte brand ik een kaarsje voor Romy)
ik heb hier een kaars aangestoken voor haar willen jullie dat hier ook doen??? kaarsje aansteken | hoop | geluk | beterschap | liefde | steun | Wenskaarsje.nl kaarsje romy
Ik heb het verhaal ook gevolgd en het grijpt me erg aan. Ik heb 2 kaarsjes aangestoken voor Romy. Ik hoop echt dat ze dit gevecht gaat winnen!
Heb het hele verhaal gelezen, en ik heb er geen woorden voor! Vind het zo erg voor ze! Voor degene die online een kaarsje aan willen steken kan dat hier: Groep *ZP* Kaarsen - Steek Een Kaars Aan
Heb ik gedaan. Zit hier met tranen in mijn ogen. Hoop dat het kleine meisje haar gevecht gaat winnen.