Op 7 mei ben ik begonnen met Puregon spuiten (116). Op 17 mei is de dosering opgehoogd (150) omdat er nog geen follikel te zien was. Op 22 mei heb ik weer een FM gekregen, daarop was nog steeds niets te zien. Toen de arts het echo-apparaat terugtrok zat deze onder het bloed. Zij gaf aan dat dat wel vaker voorkwam doordat alles, als je bezig bent met spuiten, wat gevoeliger en beter doorbloed is, maar ik had er nog niet eerder last van gehad. Na die keer bleef ik last houden van bloedingen. Na de FM's (waarop overigens ook steeds niets te zien was) en na de seks bloedde ik steeds. Op 28 mei zijn wij voor een intake in DD geweest en daar hebben we te horen gekregen dat onze vorige kliniek niet helemaal (of helemaal niet) eerlijk tegen ons is geweest. Wij stonden al een tijdje negatief tegenover hen, maar hierdoor zijn we ons vertrouwen in deze kliniek helemaal kwijtgeraakt, en heb ik besloten om te stoppen met spuiten en daar geen behandelingen meer te ondergaan. Ook in die week had ik nog steeds last van bloedingen na de seks. Op 3 juni, een kleine week na het stoppen met spuiten, werd het ontzettend heftig, met stolsels e.d. Het heeft 4 dagen aangehouden en eigenlijk verliep het exact hetzelfde als mijn normale menstruaties. Geen idee hoe dat kan, want er is geen eisprong geweest, maar ik ga er maar vanuit dat het een dervingsbloeding o.i.d. is geweest (mocht iemand daar meer over weten of hetzelfde hebben meegemaakt, informatie is altijd welkom!) Nu was er dus sinds vrijdag al geen bloed meer te zien, ik ging er vanuit dat m'n lichaam wel weer ge-reset was, maar gister na de seks weer bloeden! :x Ik begin het een beetje zat te worden. Heeft iemand enig idee waar dit door komt? Is er iets aan de hand of is mijn lichaam gewoon aan het bijkomen van al die hormonen die er het afgelopen jaar in gestopt zijn, en moet ik het meer tijd geven?
Geen ervaring mee, maar tijdens de puregon is er wel bm slijmvlies opgebouwd denk ik. Lijkt me logisch dat dat er dan toch wel uitkomt. Maar waarom je daarna dan weer bloedingen hebt... geen idee. Wel heel vervelend, hoop dat je er snel achter komt wat het is en er weer vanaf komt!
Precies, vandaar ook dat ik uitging van een dervingsbloeding en dat was ook mijn verklaring voor de stolsels.. Maar tja, ik had toch verwacht dat dat na die ene keer wel over zou zijn Hoop dat het bij jou nu ook gaat lukken Marliesje! Toen we in augustus/september zijn gestart met dat 'nieuwe kletstopic over ICSI' waren er een paar vaste schrijvers, en daar is volgens mij nog niemand zwanger van
Getver wat irritant! Op zich ben ik er sowieso heilig van overtuigd dat je lijf na al die maanden hormonen af en toe gewoon heel erg van slag raakt. Ik had de laatste maanden ook steeds vaak bloedingen op rare tijden in mn cyclus. Als die heftigere bloeding een dervingsbloeding was kan ik me ook voorstellen dat het anders verloopt dan een gewone menstruatie, omdat er niet zo'n abrupte trigger is als een progesterondaling. Misschien dat het er daarom een beetje met scheutjes en beetjes uitkomt? En anders misschien toch nog even DD bellen als je je echt ongerust maakt? Ik las trws dat je AMH waarde goed was . Wat super! Dat is in ieder geval één zorg minder. Jouw waarde is trouwens beter dan de mijne (2.14). Nu hopen dat de TESE ook een beetje voorspoedig mag gaan!!
Dank je Er zijn er wel een paar hoor, die zwanger zijn geworden. Hoop dat het nu ook een keer mijn beurt mag zijn... Voor jou komt ook weer een spannende tijd las ik. Ben blij dat jullie nu in ieder geval weten wat er speelt en waar jullie aan toe zijn. (en ooo wat slecht van jullie vorige kliniek, geertgen was dat toch? Blij dat je daar nu iig vanaf bent) Duim dat de TESE mooie levende zaadjes oplevert en daarna natuurlijk een ICSI met positieve uitslag!