tja het is bij ons alvanaf het begin zo, ik vond het ook vreselijk maar ja, je gaat eraan wennen hoor!!
Jah, het komt denk ik wel. Dit is pas de 2de keer dat ik thuisblijf als hy weg is. hoef iig niet meer te huilen als hy gaatlol
heb het gelukkig nog niet gehad dat ie een hele nacht weg is, maar wel regelmatig dat ie rond 3 a 4uur pas thuiskomt. moet zeggen dat ik het ook niet super vind, maar geloof me, het wend. meestal kijk ik vrij lang tv en daarna ga ik in bed nog even lezen. ik laat beneden en op de overloop wel de lamp branden zodat ik niet in het stikke donker lig. (slaap altijd met de deur op een kier) liefs doris
sinds ik hier in t nieuwe huis woon durf ik niet alleen te zijn snachts...echt raar misschien komt het omdat we nu niet meer in een flat wonen..ben bang voor inbrekers hoor allemaal geluiden.. 1 keer gehad dat mn vriend pas snachts 4 uur thuis was... ik was zo'n held dat ik mn zoontje bij me in bed heb genomen en pas om 3 uur ging slapen toen was ik te moe om wakker te blijven...
Ik had er eerder veel moeite mee maar nu totaal niet. Ben ook wel wat bangig als hij weg is hoor. Maargoed je gaat dingen horen enzo. Ik heb gewoon geen deur open na 18:00, alles zit op slot hahahaha. Ga lekker televisie kijken in bed tot mn ogen dichtvallen en ga dan lekker slapen.
mijn man heeft een maand in het buitenland gezeten en sliep toen elke avond alleen. savonds voor de tv wel lekker kijken wat ik wilde maar s nachts ik hoorde allemaal geluiden die ik normaal niet hoorde en controleerde wel 10 keer of de deur wel op slot zat
Pfff... nou, ik heb ook zo'n nacht gehad, en dan sliep ik nog niet eens alleen! Wij sliepen laat vannacht, rond een uur of kwart over twee ging het licht bij ons uit. Ongeveer een kwartiertje later dacht ik wat te horen, dus ik maak mijn vriend weer wakker. Hij luistert ook eventjes, en zegt: "Ach schat, jij hoort zovaak wat, er is echt niks, ga maar lekker slapen." Ik hoorde ook niks meer, dus ik ben uiteindelijk in slaap gevallen. Komt vanochtend de buurman bij ons vragen of wij wat gehoord hebben vannacht, want zijn motor is gestolen Kan mezelf echt wel voor m'n kop slaan nu :x
mijn man is i.v.m. zijn werk alleen in de weekenden thuis en slaap van maandag t/m vrijdag nacht alleen.. Ik weet niet beter eigenlijk.. Vind het heerlijk als hij in het weekend lekker naast me ligt.. Maar ik ben niet bang als ik alleen slaap.. Neem een goed boek mee naar bed of zet de tv aan, misschien helpt dat..
alleen in slaap vallen kan ik ook niet. Zeg s avonds altijd: schat ik ga naar bed, en dan zegt hij altijd: nu al... ik ben nog niet Hij weet dat ik niet kan slapen zonder hem hahaha. Als hij met me naar bed gaat is ie eigenlijk wel moe hoor.. heeft heel zwaar werk... maar geeft het niet graag toe hahaha. Als hij naar tafeltennis is ( word altijd uurtje of half 1)voor een wedstrijd lig ik maar te draaien en te draaien.. en dan hoor ik um binnensluipen en in bed kruipen... ga ik tegen um aan liggen en val ik in slaap....
Het is vannacht wel beter gegaan, 2x wakker geworden. Wel moeilijk in slaap gevallen, kreeg een hartverzakking van de hond die tegen de deur aantiktepoeh
Eerlijk is eerlijk! Ik mis mijn man wel als hij weg is. Geen maatje om mij heen om te irriteren en lastig te kunnen vallen. Maar het is niet zo dat ik er zo'n last van heb dat ik niet kan slapen of bang ben om alleen thuis te zijn. Ik slaap gewoon vast door, met mijn man naast mij of niet.
Tjaa, mijn vriend is internationaal vrachtwagenchauffeur. Dus ben elke week 5 nachten alleen, enne ik mis hem wel hoor.. Maar geniet stiekem toch wel van de rust en de ruimte in bed! Enne, bang ben ik niet..