Hallo allemaal, Ik heb sinds vandaag steken in mijn liezen, soms rechts en soms links, en vooral bij het lopen voel ik deze. Het is nog lang niet mijn NOD, maar kan iemand mij vertellen wat dit is? Ook heb ik bij de steken lichte ongikrampen Mijn ei kan het ook niet zijn want deze heb ik al gehad, heb vandaag voor de zekerheid nog een ovulatietest gedaan maar deze gaf negatief aan!
Dag lieverd, Ik zie dat je 2 dagen overtijd bent wauwwwie en heb je al getest? Maar volgens de calculator is mijn innesteling pas over 3 dagen
Misschien is je baarmoeder zich al klaar aan het maken voor eventuele innesteling, of je bent er gewoon vroeg bij of... je ei is eerder geweest.. hmm het is toch allemaal gissen. Ja ben overtijd, last van allerlei kwaaltjes, maar toch negatief getest vanochtend. Voor mij zit er helaas niks anders op dan wachten! Ik duim voor jou de komende weken voor een positieve test... wel ff laten weten hier he... want ik vind het spannend en dat dit keer dat bruinverlies maar niet mag komen! Liefs Jollie
@ Jollie.... Wat jammer meid! Over een paar daagjes nog eens een test wagen meis! Suc6! Duim voor je! Liefs Marjo
Ik test zaterdag nog een keer als ik niet ongi geworden ben! Ik hoop voor jou dat deze 2e poging jou een mooi wondertje gaat opleveren! Ik duim voor jou! Liefs Jollie
hai hai vandaag 1 dg overtijd en symptonen trekkend gevoel in mn buik en misselij en pijnelijke boobies vanmiddag vage test gehad maar denk door teveel koffie vandaag dus morgenvroeg weer testen met ochtend urine en ik had ook steken in mn lies bleek mn innesteling te zijn geweest liefs kaley
hai muisje, heb ook sinds gister die steekjes in mn lies, heel raar gevoel, ook bij het lopen vooral en dan links, nou ja wie weet!
Het is hoogst waarschijnlijk je eisprong geweest. Gezien je banner zou dat kunnen kloppen. Het is normaal dat je rond je eisprong die klachten hebt.
Kan mijn ei niet zijn geweest die had ik een paar dagen van te voren, en ik heb er ook bij vermeld heb een namelijk een ov test gedaan en die was negatief!
Hey muisje... het is nog ff wachten... ik heb eergisteren ontzettend pijnlijke steken in mijn lies gehad... kon er niet goed van lopen en lachen deed ook pijn ... ik weet niet wat het is geweest... gisteren was het daar wat gevoelig en vandaag had ik er weer last van gelukkig niet zo erg als eergisteren. Ik heb weer getest vandaan en weer negatief... Kweet dus ook allemaal niet wat het is... er zit niks anders op dan wachten! Sterkte! liefs jollie
dat hebk ik ook gehad maar na 20 dg overtijd werd ik tog weer ongi.... gewoon afw88 en testen... wil niej vervelend doen maar soms laaat je lichaam je flink voor de gek..
Hee Muisje, Kan het zijn dat je misschien na het klussen een spiertje hebt verrekt en dat je een soort van spierpijn hebt? Misschien te spannend geklust? hihi!
ik had gister steken in mn linkerlies... ene moment heel fel andere moment dof, zeurend..... en heb mn eisprong toch al een tijdje geleden gehad