Vandaag eindelijk de uitslag van de foto's. Ze hebben geen uitzaaiingen kunnen vinden.. Wat een opluchting. Nu op naar volgende week donderdag gesprek in het ziekenhuis. Misschien dan vrijdag al opereren
Hoi... We zijn gister naar de neurochirurg geweest. Hij had helaas niet zo goed nieuws voor ons. De tumor blijkt helemaal niet ingekapseld te zijn er zit wel een randje omheen maar het is een losse tumor zeg maar. Als mijn schoonvader zich niet laat opereren is het binnen drie maand gebeurt. Als hij zich wel laat opereren is het nog maximaal twee drie jaar. Toen vielen we toch van ons stoel. Ons was het anders verteld dat hij na de operatie nog wel tien jaar kon leven. Dat was even heel hard slikken.. Nu word hij 22 okt geopereerd. Eerst krijgt hij nog een gps scan om alles goed te kunnen zien hoe ze moeten opereren. Het weefsel word dan opgestuurd naar de pathaloog en na 7 werkdagen is de uitslag bekend. De neurochirurg dacht echt aan kwaadaardig graad 4.. Dat kwam echt even rauw op ons dak vallen. Nu een dag later we gaan ervoor en mijn schoonvader heeft zoveel vechtlust zijn voordeel is dat hij een hele goede conditie heeft. We gaan er keihard tegen vechten met z'n allen..
Ze zijn nu met de operatie bezig... We hebben amper geslapen vannacht wat een zenuwslopende dag. Vriend is nu met de auto bezig even zijn gedachten ergens anders bij.....
De rillingen lopen over mijn lijf, he toch, wat een stresstijd voor jullie. Heel veel sterkte, ik weet hoe het is om in die achtbaan te zitten.
Het is echt zenuwslopend ze belden dat hij net de ok ingereden werd. Hij zou om acht uur geholpen worden maar er kwam een spoedgeval tussen... Vriendlief is maar even weer op bed gekropen..
Heel veel sterkte voor nu en de aankomende tijd. Heb vorig jaar mijn broer verloren aan een hersentumor graad 4. Hij had ervoor gekozen om zich niet te laten opereren, de tumor zou weer snel terug groeien, was dus alleen maar uitstel en daarom koos hij ervoor om het niet te laten doen, wat ik erg moeilijk vond, maar het was zijn keuze. Vorig jaar 26 oktober is hij 6 weken na de uitslag overleden. Ik hoop dat je schoonvader heel wat meer tijd met jullie nog kan doorbrengen. Sterkte!!!