Wat een namen :D

Discussie in 'Babynamen' gestart door Sam86, 30 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hoi hoi,

We zijn morgen pas 12 weken, maar we zijn al wel met de namen bezig.
    Nu hebben wij voor een meisje: Luna Ariana

Maar ligt het nou aan mij of zijn jongensnamen moeilijker :D

Wij zijn helemaal verkocht aan Seth, maar er rijmt ech heel veel op Seth. De andere optie is Daan. Korte stoere namen.

Nou is mijn vraag: Als jullie konden kiezen zouden jullie dan voor een naam gaan waar veel op rijmt, maar wat je helemaal geweldig vindt of toch voor een hollandse stoere naam als Daan gaan?

Liefs,

Sam

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zou gewoon gaan voor de naam die je echt helemaal te gek vindt. Lekker belangrijk als er veel op rijmt. Op elke naam kan je wel wat verzinnen. Er zijn busladingen jongens die Nick heten en laat ik daar nou net heel goed een dirty word op kunnen verzinnen waar het op rijmt ;).

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Gewoon gaan voor de naam die je leuk vindt! Bij elke naam kan je wel wat verzinnen om op te rijmen.

4. emje

emje Niet meer actief

ik zou gewoon voor de naam gaat die jullie het leukste vinden. kinderen verzinnen altijd wel iets dat rijmt (vaak zelfs woorden die niet eens bestaan!),
    als jullie seth echt de perfecte naam vinden gewoon doen.

ik vind zelf seth ook veel leuker dan daan.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.845
    3.362
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier sluit ik me bij aan ;)

en ach, makkelijk voor een ander kind wat een sinterklaasrijmpje moet maken toch ;) -het zijn vooral normale rijmwoorden naar mijn idee...

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Seth is een leuke naam.... ennuh... wat ze hierboven al hadden geschreven.. op iedere naam valt een rijmpje te bedenken.

Daan- Banaan,... ;) ( Daan trouwens ook een leuke naam, tja )

Deel Deze Pagina