Ow Wiesje, hoe vervelend het ook is de MK. maar ben "blij" voor je dat je lichaam het toch zelf heeft afgestoten. Tenminste mij gaf dat een fijn gevoel. Hoe is het nu met je? Gaan jullie nu toch nog op vakantie? Want weet je, als het bloeden gestopt is, hoef je je niet meer aan die regels te houden wat wel golden na een curettage. Je mag dan wel weer gewoon sex hebben, zwemmen, enz. Maar vraag dat maar voor de zekerheid even aan je eigen gyn. Ik hoop dat jullie snel wat rust in jullie leven krijgen en dat daar dan een gezonde zwangerschap uit voortvloeit. Liefs Hope
Ja, het geeft mij nu rust. Het gevoel is goed, en daar probeer ik op te vertrouwen. Lieverd ik ben er voor je! Knuf
hey lieve meiden hier even een update... het bloeden is al bijna over niet te geloven dat dat zo snel gaat vrijdag ben ik pas ons vruchtje verloren en nu alleen nog maar wat bruin gesputter buik is nog wel wat gevoelig maar dat zal wel zo horen denk ik.. en we hebben besloten om toch nog lekker met zn 2tjes op vakantie te gaan is voor mijn mannetje helemaal wel nodig na het verlies van zijn moeder.. is nog heel erg verdrietig natuurlijk.. ik heb ook nog de echo fotos in mijn album gezet ben er best trots op al is het maar zoooo klein.. nou lieve schatten allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve reacties hoor. liefs wiesje
lieve meiden ik wil jullie allemaal voor zo goed als het kan een fijne vakantie toewensen wij vertrekken vanacht naar griekenland dus ik ben dr ff niet.. veel liefs en alles wat nodig is wiesje
Lieve wiesje, geniet van jullie vakantie, jullie hebben het nodig. Ik hoop dat je ontspannen en uitgerust terug komt. Liefs Hope
Lieve Wiesje, Ik wil jullie een heel fijne vakantie wensen! Even alle rust voor jullie saampjes, ik hoop dat het je goed doet! Veel liefs bd
hey hey hier ben ik weer lekker bruin verbrand met overal jeuk hahahha en heerlijk uitgerust we hebben alles goed kunnen bepraten en zo goed als het kan een plekje kunnen geven, het gemis van moeder/schoonmoeder komt nu pas eigenlijk, maar uit de miskraam proberen we alleen maar positieve dingen te halen. zoals de gyn ook gezegt heeft alles zag er goed uit zei hij baarmoeder eierstokken en zaad blijkt dus goed te zijn dus het kan en zo proberen we te denken en eigenlijk gaat dat heel goed.. ook ben ik heel trots op mijn lichaam raar maar waaar vrijdag avond test gedaan om te kijken of de hormoontjes weg waren en de test was krijtwit.. even slikken maar toch opgelucht zaterdag een ovu test gedaan die ik nog had liggen omdat dat de dag was wanneer hij normaal gesproken positief zou geven en waarachtig een dikke smilie. gisteren nog een keer gedaan om te kijken of hij niet toevallig op een restje hcg reageerde en die was gewoon een rondje dus negatief. ik vind dat zo knap hhahah heb ik eens wat om trots op te zijn ziet niemand wat het is hahhahahha dus zo proberen we er boven op te komen en ik moet zeggen HET LUKT lieve meiden wie nog in de ellende zitten ik wens jullie heeel veel sterkte en hoop dat jullie ook de kracht vinden... bedankt voor alle lieve reacties vooral bigdream voor jou is het al niet gemakkelijk om hier te komen lezen .. ik ben super blij voor jullie dat het zo goed gaat dikke kus... veel liefs wiesje
wiesje hoe gaat het nu met je ? ben je een beetje over het verlies heen het gemis dan over het verlies kom je niet echt heen. hoop dat de toekomst een zeer zonnige kant voor jullie heeft liefs miriam