Jaaa, ik ben zo blij!!!! Ik ben terug gebeld door Amivedi en mag coördinator zijn voor het 0900 nummer!!! Heb me wat ingelezen en ze zouden me nog wat toesturen, maar ben zo blij dat, ook al heeft het niet direct iets met huisdieren te maken, ik iets voor de diertjes kan doen! Hoop dat ik straks als er ook een hulppost vrij komt, dat ook mag doen! Wil zo graag wat doen voor de huisdieren, je leest zoveel afschuwelijke dingen en zelfs een familie lid doet het, waar ik me nog steeds mee bezig houd. Ik wou dat ik meer kon doen, samen met meerdere mensen om dierenleed tegen te gaan! Maar ja, waar begin je? Ben in ieder geval al heeeel blij hiermee en hoop dat dit het begin is van iets groters!
Leuk! Heb ze hier al een paar keer gebeld, wij hebben een poes die continu op stap ging Erg vriendelijk en goede tips en als ze dan weer terug was waren ze altijd heel lief en blij voor ons.. Dus goede zaak, veel plezier!
Oh wat goed!! Ik zit bij de dierenambulance en werk veel samen met amivedi, dus ik ken het wel. Een collega (m'n overbuurvrouw zelfs) doet dat ook bij amivedi. Is heel dankbaar werk. Heel veel plezier en succes!