O jennie, blehhh! Wat een onzekerheid en wat een emoties. Ik vind het echt super rot voor je. Begrijp me niet verkeerd hoor... maar als je nu een miskraam krijgt, weet je in ieder geval dat de testen niet voor niets zwanger aangaven en is er misschien ook helemaal niets lichamelijks met je aan de hand. Dan zou het een oorzaak hebben. Dat is dan misschien een hele kleine troost, want een miskraam krijgen is natuurlijk ook verschrikkelijk. Ik hoop dat de huisarts je verder kan helpen en dat je snel duidelijkheid krijgt. Veel sterkte, liefs Olga p.s. hoe is je man/vriend eronder? Kan je bij hem lekker uithuilen en je gevoel kwijt?
jeetje meid wat verschrikkelijk voor je ...ik hoop dat je/jullie heel snel duidelijkheid hebt over hoe dit mogelijk is ...want zoiets dat maakt je idd. kapot ..heel veel sterkte Jennie knuf asjuh
Kan het dat het ziekenhuis het verkeerd heeft? Dan zou je nu nog steeds positief moeten testen? Ik blijf hierover nadenken, kan je verhaal niet uit mijn hoofd zetten Jennie, wat een vreselijk verhaal. Nogmaals dikke knuf van mij, Anna.
Hai meiden ik heb net mijn beklag gedaan op de site waar die Romed testen vandaan komen en er was nog een vrouw had ook positief getest ermee en bloed laten trekken en wat denk je totaal geen HCG in haar bloed!!!!!! nu vraag ik je haal die testen uit de handel mensen gebruik ze niet om onnodig leed te voorkomen!ik kook van binnen. Nu verklaard het nog niet waarom die andere testen ook positief waren maar goed. jennie72........................
jeetje jennie wat een verhaal, ik zit het met open ogen en mond te lezen, dit kan toch niet waar zijn. heel veel sterkte meis en je weet dat wij er voor je zijn he, als je ooit je hart wil luchten, van je afschrijven wil wel eens helpen
Lieve Jennie... Mijn gevoel gaat ook echt uit naar een MK..hoe moeilijk ik het ook vind te zeggen omdat je het al zo moeilijk hebt, arme lieverd allereerst een warme knuffel... Dan hier mijn verhaal... Ik kreeg op een donderdag bij de huisarts nog een positieve test, echter bloedde ik al wel een poos, vandaar dat ik voor een echo moest en een bloedtest...de echo was niks meer op te zien en ook ihn het bloed was geen hgc meer te bespeuren wat op een zwangerschap zou wijzen. Ik heb toen gevraagd ...hoe kan het nou dat ik gisteren nog positief test en dan vandaag bij jullie geen hcg in het bloed meer heb... De gyna antwoorde me...het hgc blijft langer in het lichaam zitten,in je urine welteverstaan...dan in het bloed, vandaar de dag ervoor nog een vette positieve streep... In elk geval ben je niet gek hoor meiske....schijnzwangerschap geloof ik ook niet in...Er zijn wel medicijnen die een zwangerschaps test kunnen beinvloeden maar als je niet zwanger bent (geweest) en je slikt niet van dat soort medicijnen...dan kan een test onmogelijk hcg detecteren... sterkte bij de HA.
Hai bedank Ninetje ik krijg geen steun van de site van baby brabbel ik kreeg net een vervelend berichtje daar van iemand die had het gelezen en zei dat dat topic al heel vaak naar voren is gehaald over Romed, en dat ik maar beter had moeten opletten dan had ik nu niet met dat verdriet gezeten geloof jij dat nou= wat hard zeg echt niet te filmen. Want ze waarschuwde al dus ja dan had ik maa rmoeten luisteren! volgens haar dus. Nou ja pijn pijn pijn Wat vervelend voor jou ook succes he. jennie72......te boos om te praten
Ach meis dat meen je niet...dat is wel erg hard idd...natuurlijk zal ze zelf ook wel teleurgesteld zijn maar jees das nog geen manier om zo te reageren hoor. Belachelijk...zo zie je maar...hier is het toch echt het fijnste forum.... Ik ben al over de klap heen meiske...ik wist al dat er iets niet goed was omdat ik al zolang bloedde...was nog aan de pil ook dus ik dacht helemaal niet aan een zwangerschap...tja en dan ben je toch 1 dag een beetje zwanger met in je achterhoofd al wetend dat het niet goed zit doordat je zoveel bloed... Voor jou is het anders meiske...ik vind het zo vreselijk naar voor je... Ik geef je een dikke warme knuffel en hoop dat je snel met zekerheid weet wat er gebeurt kan zijn...
Jeejte hoe kunnen ze nou zo reageren =; Ze hebben zelf nog nooit iets meegemaakt zeker. Hier kan ik zo boos om worden he. [-( [-(
Heel moeilijk voor jullie, veel sterkte. ik hoop dat het vertrouwen in een zwangerschap en het vertrouwen in je lichaam weer snel terugkomt!
Tjeee wat een verhaal, Ik kan (gelukkig) niet zeggen ik weet hoe je je voelt, maar ik wil wel zeggen dat ik me kan indenken hoe je je voelt. Zoeist wens je zelfs je vijand niet. Ik hoop dat je het snel een plaatsje kan geven zodra je antwoorden heb op je vragen. Wat ik zou doen, is een echo vragen, je weet maar nooit. Mijn nichtje voelde zich namelijk zwanger, testen zeiden nee, ze werd ook na 7 weken weer ongesteld , na een bloedtest zeiden ze dat ze niet zwanger was maar toen hier ongi weer wegbleef en ze een echo heeft aangevraagt bleek ze 4 maanden zwanger. Ik wil je hiermee geen valse hoop geven maar zeggen dat een echo misschien duidelijkheid kan geven, waarschijnlijk kunnen ze anders aan je baarmoeder ook zien of ie wat "opgezet" is en dus wel heeft "gebroed" het lijkt mij toch beter te weten of je je een MK heb gehad dan geen enkel antwoord toch : Ien idergeval, heeeeeeeel veeeel sterkte , we denken aan je
Het enige wat het volgens mij kan zijn is een vroege miskraam. Wanneer je zwanger bent komt het hcg hormoon eerst in je bloed en daarna in je urine. Wanneer je een miskraam hebt dan verdwijnt het hcg eerst uit je bloed en daarna uit je urine. Zo kan het dus zijn dat een zwangerschapstest positief is en een bloedtest een paar dagen later negatief. Ik vind het wel heel verdrietig en vervelend voor je en wens je morgen veel sterkte bij de huisarts. Dikke knuffel !! Lotte
Wat een verhaal zeg. Een miskraam zou de lage HCG-waarde volgens mij ook niet verklaren. Je hebt (nog) geen bloeding gehad, dus dan zou je het vruchtje nog in je moeten hebben, toch? Na een miskraam blijft de HCG-waarde ook nog even hoger, dus dan zou je dat nu toch nog moeten hebben?! Kun je niet aan je HA vragen of je eerder een echo kunt krijgen om te kijken of er een vruchtje te zien is. En anders zou ik de afspraak zeker laten staan. Vreemd hoor.... Heel veel sterkte!! Veel liefs Noralien
Ik had deze uitleg nog niet gelezen toen ik postte Maar neemt het HGC in je bloed niet pas af als de vrucht is afgestoten?
Het vruchtje kan al afgestoten zijn zonder dat er een bloeding is opgetreden. Toen ik zwanger was, was dat oorspronkelijk van een tweeling, het ene vruchtje is heeeel vroeg in de zwangerschap afgestorven en het heeft blijven zitten tot ik bevallen ben van mijn dochtertje. Jennie, ik zou een tweede bloedtest vragen, al denk ik ook dat het waarschijnlijk een miskraam is (sorry). Toen ik zwanger was, stond mijn HCG aan 14 weken veeeeeeeeel te hoog volgens de bloedtest. Heb dan op 15 weken een VWP en moederkoekbiopsie gehad omdat ze dachten aan trisomie 18 of 21 of een mola, uit de onderzoeken bleek dat alles ok was. Ik vroeg toen hoe het dan kon dat mijn HCG zo hoog stond... ohja, het kan gewoon je lichaam zijn dat gek doet of een foutje in het labo, dat komt wel niet veel voor, maar van tijd tot tijd wel. Dus misschien voor de zekerheid? Liefs Kirby
Jennie, Wat een verhaal zeg! Jemig meis, wat is dit nou weer? Als ik zo lees zo ik ook zeggen vroege miskraam?? Je bent niet gek hoor, ga dat jezelf niet aanpraten. Succes morgen bij je HA. Groetjes Monique
Heh bah! Wat vreselijk dit Ik heb er verder geen woorden voor. Ik hoop dat je heel veel steun hebt aan je mannetje. Steun aan elkaar, beter gezegt. Voor hem zal het natuurlijk net zo klote zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte toe... Liefs, Gerrina