Jeetje Jennie, Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, wat een naar verhaal. Wat verschrikkelijk oneerlijk. Heel veel sterkte wijffie. Ik zal aan je denken morgen Liefs Heel
Hai meiden ik ga morgen niet bij die huisarts weg voordat ik andwoorden heb anders stuurt hij me maar door voor een echo. Mijn eigen gyno is op vakantie jammer genoeg,maar denk ook aann een miskraam ja. ik voel me zo voor lul staan tegen over mijn moeder die had me al gewaarschuwd om me nog niet blij te maken met een dooie mus ze wil me beschermen ookkee. Maar ik weet niet wat hier aan de hand is straks, krijg ik een echo en dan is er niets te zien. Bedankt he jullie zijn echt lief allemaal. Uit mijn hart komt mijn dank naar jullie toe. jennie72...........
Ik wens je heel veel sterkte voor morgen.... En een hele dikke knuffel van mij! Ik zal aan je denken morgen!
Hoi op die andere site is een hele ruzie losgebarsten om die Stomme Romed testen. dat gaat dus achter mijn rug om. Ze moesten die testen verbieden. Maar nee ze maken nu ruzie om mij achter mijn rug om. Echt niet fijn. nou ja lekker belangrijk daaggggggggggg. Het maakt me niets ui wat ze te zeggen hebben daar. Ik blijf toch liever hier bij jullie. jennie72...................?
Vind het erg naar voor je. Ik denk ook aan een vroege miskraam en inderdaad: NIET weggaan bij de huisarts voordat je alle antwoorden hebt!
Jeetje Jennie, wat vreselijk voor je meid!!! Ik hoop dat de ha morgen een antwoord op je vragen heeft! Heel veel sterkt morgen!! Een dikke knuffel van mij! Liefs, Anita xxx
Ik vind het heel verdrietig voor jullie Jennie, hopelijk kanje HA /gynaecoloog snel uitsluitsel geven.
Hoi Jennie, Wat een ..... situatie zeg. Ik vind t super rot voor je/jullie. Veel sterkte bij de huisarts en een dikke X en nog een X Sophie
Lieve Jennie, Allereerst wil ik je zeggen dat ik precies weet hoe je je voelt. Ik weet niet of je op het volgende zit te wachten wat ik ga schrijven, maar doe het toch. Ik ben bang dat je inderdaad een vroege miskraam gehad hebt, alleen dat je lichaam het nog niet afstoot. De reden waarom ik dat denk is het volgende: Ik ben namelijk zelf ruim 16 weken schijnzwanger geweest. Ik wist vanaf het begin zeker dat ik zwanger was. Misselijk overgeven, duizelig enzo. Alleen de positieve testen bleven uit bij mij ( wat ook onmogelijk is als je niet zwanger bent) Toen ik op den duur zelfs weer borstvoeding kreeg, wist ik zeker dat ik zwanger was. Ik ben naar de huisarts gegaan, en die heeft mij inwendig onderzocht. Tijdens het onderzoek concludeerde ze me dat ik idd wel gegroeid was, en dat mijn baarmoederstand net onder de navel was ( wat overeen kwam met 16 weken zwangerschap of langer zelfs) Ze ging met een een of ander kokertje luisteren of ze een hartslag kon vinden, en ze zij dat ze een zeer krachtige hartslag hoorde. Volgens haar was ik dus wel degelijk zwanger, en ze kon het regelen dat ik de daarop volgende dag naar het ziekenhuis kon voor een echo. Blij ging ik naar huis, ik was al die tijd toch niet gek geweest. Alleen de volgende dag zat ik aan de grond, want in het ziekenhuis keken we naar een lege echo. Geen baby, zelfs geen vruchtzakje, gewoon totaal geen zwangerschap, en de baarmoeder zat mooi op haar plek en niet onder mijn navel. Je kan je wel voorstellen wat ik gevoeld heb die dag. Wat ik dus eigenlijk met een lang verhaal wil zeggen is dat ik schijnzwanger ben geweest, maar nooit die positieve test in handen heb gehad. Jij daarintegen hebt vijf positieve testen gehad, die zwangerschap heb je je echt niet aangepraat hoor. Ik ben bang dat je een miskraam hebt gehad, of gaat krijgen, vandaar die positieve testen. Ik kan je je pijn heel goed voorstellen, en ik wens je hierbij ook heel veel sterkte. Blijf vooral je hart luchten, het verzacht enigzins je pijn. Liefs,
Lieve Jenny72 Wat een verhaal lieverd! Ik krijg er kippenvel van... Ik denk helaas dat je idd een vroege MK hebt gehad, het KAN niet anders want anders hadden al je testen niet positief uitgeslagen. Kijk is het 1 test met een streep en de andere 4 niet is het nog enigzinds te verklaren dat er wat mis is met de test. Maar in jou geval zijn het gewoon verschillende testen... Ik vind ook dat je gewoon idd naar de HA moet gaan en dan maar een doorverwijzing naar een vervangende Gyn, maar ik denk dat er toch even gekeken moet worden of het vruchtje nog in je baarmoeder zit. Ik wil duidelijk zeggen dat je je niet schuldig hoeft te voelen of om aan jezelf te twijfelen. Als je wilt praten, we zijn er voor jou!!!! We kunnen samen lachen maar we kunnen ook samen het verdriet met je delen... Een hele dikke, warme cyberknuffel van mij...
Ik wens jou en je mannetje alle sterkte toe die ik maar kan bedenken. Gooi alles er maar lekker uit en heel veel succes gewenst bij de ha morgen.
Hoi meis, ik wens jullie ook heel erg veel sterkte. Maar ik denk wel dat het slim is om toch te proberen of je zo snel mogelijk een echo kan krijgen. Ik denk dat je dan pas echt duidelijkheid hebt. Nogmaals, heel veel sterkte!!! Liefs, mussie
Hoi meiden, ik had even een vraag zou het niet zo kunnen zijn dat die testen die erg gevoelig zijn een innesteling hebben opgemerkt, daarbij dus positief uitsloegen en dat daarom mij hCG nog zo laag is dus kortom een late innesteling? kan dit is dit mogelijk? Ik heb om 10 over 10 een afspraak dus dan hoop ik op wat andwoorden. ik voel iets beter vandaag. Bedankt he meiden lieverds. groeten van jennie72
Hoi Jennie, Ik heb geen antwoord op je vraag, sorry . Ik zou het dus niet weten.... Heel veel succes straks bij de HA! Laat je ons het weten? Liefs An
ik voel me zo voor lul staan tegen over mijn moeder die had me al gewaarschuwd om me nog niet blij te maken met een dooie mus ze wil me beschermen ookkee. Sorry weet niet of ik het mag zeggen natuurlijk. Maar er is niks pijnlijkers als je gaat vertellen tegen je moeder vol blijdschap ooooh mam ben zwanger en je krijgt zo'n reactie. Heb deze toen van andere mensen gehad, en dat deed me echt pijn. Laat staan van je moeder. meid weet dat het moeilijk is maar houd je sterk
lieve Jennie, Ik wens je heel veel sterkte toe bij de HA vandaag en ik duim voor je dat je toch positief nieuws krijgt en dat je naar het ziekenhuis mag voor een echo!! Knuff van Kiowa
Als antwoord op je vraag denk ik dat ik ontkennend moet zijn. Die testen testen pas op z'n vroegst bij 20/25 mcg HCG en je bloed was maar 2, dus een late innesteling kan het niet zijn. In je bloed is het HCG eerder te zien dan op de test.
Hai meiden ik ben dat wel gwent van mijn moeder. Ze is zelf eigenlijk ziek. Maar goed dan komt zo,n opmerking hard aan ik had op haar onvoorwaardelijke steun gerekend. Ik had het weer mis. Ik kreeg van morgen een mail van haar waarin ze uitte dat ze zicht zorgen maakte om mijn geestelijke toestand. Ik ben niet gek. Alleen krijg ik het gevoel dat het weer aan mij ligd. Zij zegd dat ik me bij de situatie neer moet leggen, en dat het op den duur van zelf wel komt. Het is moeilijk en zeker met zo,n moeder sorry dat ik het zeg het is en blijft je moeder maar ik moet dit uit zoeken voor mijn eigen gemoedsrust. ook voor de vakantie anders blijft het maar malen. Ik weet gewoon dat ik niet gek ben! En het is jammer dat mijn moeder niet achter mij staat. En ik schrijf dit niet op om mijn moeder te veroordelen ik hoop jullie ook niet. Nou ja we gaan zo weg en dan komt het wel goed. jennie72