Heel veel succes bij de dokter zometeen! Stel alle vragen die nodig zijn om de boel wat duidelijker voor jezelf te krijgen. Dat is beter voor de verwerking. Mirre
Lieve Jennie, heel veel succes bij de dokter... en laat je verwijzen voor een echo....moet toch even uitgezocht worden. ik heb eind vorig jaar precies hetzelfde gehad, positieve testen, de gyn zag ook iets in mn baarmoeder maar het was met krap 5 weken nog moeilijk duidelijkheid te krijgen dus, omdat ik al MK had gehad, ook paar keer bloed laten prikken. daar was (met 7 weken) de hcg waarde ook te laag en een echo wees helaas uit dat er idd niets meer zat. Waarschijnlijk een vroege miskraam maar een antwoord op hoe het nou kon, kon de gyn mij helaas ook niet geven. het was heel hard en ik ben echt mega verdrietig geweest. Hebben daarna ook even een pauze ingelast, maar zijn nu weer een tijdje bezig voor het echie.... ik heb maar 1 advies....neem er alsjeblieft te tijd voor meid en dan komt het echt weer goed. hele dikke cyber knuffel van mij Daan
Lieve, lieve Jennie.... Alsjeblieft meid, twijfel niet aan jezelf het is gewoon een foutje van je lichaam geweest. Je lichaam is nu eenmaal geen robot. Heel veel succes bij de HA
sterkte straks bij de ha meid... wat je laatste vraag betreft, ik weet niet wanneer je getest hebt? voor je nod of na je nod? maar het gebeurt ook ontzettend vaak dat er wel een eitje bevrucht wordt, maar dan later alsnog wordt afgestoten (ongesteld) en men hier totaal geen besef van heeft omdat men niet getest heeft..dit is het enige wat ik kan bedenken waarom de testen wel positief waren (testen vaak vanaf 20-25) en je bloed niet omdat het vruchtje inmiddels je lichaam al verlaten heeft.... het rotte ervan is dat jij al 5 testen hebt gedaan en je al helemaal blij was bij de gedachte zwanger te zijn....ik heb ook getest voor mijn nod en verschillende positieve en negatieve testen gehad, bij de ha ook negatief...bij de gyn een inwendige echo gehad dat hij vroeg of ik zwanger zou kunnen zijn wat het bloedverlies zou kunnen verklaren op dat moment (zat rond de tijd van innestelen), maar dat was dus afwachten, en jammer genoeg de week erna gewoon ongesteld geworden maar daarna nog 2x hevige spontane bloedingen gehad...bij navraag aan de ha zou het heel goed mogelijk zijn geweest dat ik dus wel een bevrucht eitje heb gehad, maar dat er tijdens de innesteling (onderzoek) iets niet helemaal goed is gegaan.... toen ik later bij de gyn was om het onderzoek te herhalen omdat er teveel bloedcellen inzaten dacht hij tijdens de echo een vruchtzakje te zien, en dat geeft je dan ook weer hoop, helaas werd ik dus gewoon weer ongesteld.... wat ik eigenlijk kort bedoel te zeggen dat wij vrouwen eigenlijk gewoon zouden moeten wachten tot minimaal een week na de nod (ook volgens de gyn) om te testen om teleurstellingen als dit te voorkomen want je maakt jezelf en je omgeving helemaal gek.... die romed testen moeten ze gewoon uit de handel halen, ondanks dat ze zeggen dat hij positief is als de teststreep even donker of nog donkerder is dan de controle streep blijven er vele met een warrig gevoel zitten als de streep bijna net zo donker is die romeds slaan altijd wat uit en dat is zo verwarrend..bij de meeste andere testen is het zo hoe licht het streepje ook is dan is er toch hcg waargenomen en is de test positief...alleen is dat helaas geen garantie dat je ook daadwerkelijk zwanger bent.... succes meid
Hai dames ik ben er weer ik vraag me af waarom ik naar die man ben toe gegeaan volgens hem zou ik maar hulp moeten krijgen want ik wilde overral bevestiging voor hebben. Waarom ga je dan naar een HA? heel vervelend allemaal. Hij lijkt mijn moeder wel. Daarna dacht hij toch aan een miskraam vandaar dat ik me ook zo zwanger voelde. Die testen die ik gebruikt heb zijn gewoon erg gevoelig en hebben dat op gemeten. Toen ging hij bellen met de gyno een ander, en het probleem heeft uitgelegd die vond een echo niet nodig want ze konden dan niet nagaan ofdat ik een miskraam gehad zou hebben snappen jullie het nog? Ik moest maar wachten op d e menstruatie ookal zou die maanden op zich laten wachten. Want ik heb gewoon een cycli overgeslagen. En dat kwam wel weer goed dan, zolang wacht ik dus niet want ik heb 12 september een echo en dan bespreek ik de zaak met haar en vraag tennoods om medicijnen om de boel op te wekken. grrrrrr Belachelijk gedoe gewoon!!!! ik weet het even niet meer ik ga uit van een miskraam of missed abbortion.Mijn hart doet pijn echt pijn. groeten van jennie72......
Jennie, wat vervelend zeg! Wat voor hulp moet je zoeken volgens hem dan? Ik zou idd de afspraak bij de gyn maar afwachten dan, die gaat er vast serieuser op in Liefs An
Hai geestelijke hulp dus wat en man zeg je kunt daar niet meer komen want dan moet je hulp hebben. Niet te vaak iniedergeval. Waarom waarom? we gaan gewoon door maar is niet eenvoudig. Het zal allemaal wel zal blij zijn bij de gyno zijn geweest weet je. Die luisterd tenminsten echt naar je maar ja pas op 12 september. Dus voorlopig weet ik niet waar ik aan toe ben. jennie72
dat is kl*te meid zo'n huisarts en je moet natuurlijk zelf weten wat je daar verder mee doet, maar mijn gevoel zegt me dat als ik zo'n huisarts zou hebben die zo zou reageren ik daar direct klaar mee zou zijn en op zoek zou gaan naar een andere ha....maar goed daar schiet jij nu niets mee op.... wel denk ik eerlijk gezegd dat omdat je ook positieve testen hebt gehad van een ander merk dan romed, dat idd een bevrucht eitje de reden is geweest voor die positieve testen, maar dat het wat ik al eerder (en vaker ergens anders) zei niet helemaal goed is gegaan of tijdens de innesteling of later waardoor het eitje je lichaam inmiddels verlaten heeft en er geen hcg in je bloed is aangetroffen....het hoeft ook niet zo te zijn dat wanneer jij je eitje alsnog verliest dit altijd met bloedverlies gepaard gaat.... enige wat ik tegen je kan zeggen is sterkte en succes bij de volgende ronde... en mocht je idd vroeg (voor je nod of op je nod) getest hebben (dat heb ik niet uit je verhaal op kunnen maken) doe het de volgende keer dan pas later ondanks dat dat heel moeilijk is, ik kan het ook niet hoor, heb ook verschillende keren te vroeg getest maar wel met dat in mijn achterhoofd dat als ie positief is, ik ook na een week 2wkn een positieve test in mijn handen wil hebben wil ik me eraan over geven in verwachting te zijn... succes
Hel Jennie, die huisarts schiet ook niet op! Ik zou inderdaad naar een ander gaan. het enige waar ik het wel met hem eens ben is dta je op een echo nu nog helemaal niets zou kunnen zien: niets goeds en niets fouts.... Ik heb zelf ook een positest gehad terwijl ik ongi was geworden en mijn huisarts zei toen ook dat ze wel zeker aan een vroege miskraam dacht, maar dat een echo daar niets over zou kunnen uitwijzen en dat je dus zowieso moest wachten tot je volgende menstruatie datum. In ieder geval kan je 12 sept. naar de gyn en hopelijk kan die je wat meer vertellen.
jeetje jennie ik lees dit nu pas en wat een rot situatie zeg ik wou ff zeggen dat ik met jullie meeleef heel veel liefs samantha
Hai Jenny, Ik heb met verbijstering jouw topic gelezen. Ik wist helemaal niet dat zoiets bestond. Ik kan me indenken dat je je ontzettend in de steek gelaten voelt door je eigen lichaam. Je voelt je gewoon genept. En dan heb je ook nog zo'n HA die er geen snars van begrepen heeft en er domweg een potje van maakt. Ik heb erg met je te doen en leef met je mee. Veel sterkte meis.
Ik heb aktijd gedacht dat een zwangerschap zo vanzelfsprekend was, gewoon stoppen met de pil en hup zwanger ben je. Wist niet dat er zulke pijnlijke, moeilijke dingen konden voorkomen en dat vrouwen zo erg teleurgesteld kunnen worden. Lijkt me vreselijk wat je nu meemaakt. Ik wil je heel veel sterkte toewensen
wat een mega verhaal zeg.. Ik heb zoiets ook nog nooit gehoord! Ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte en probeer een beetje te genieten van je vacantie (zal moeilijk zijn, maar wel proberen hé) En niet stoppen met je hart te luchten hier, we leven allemaal mee en dan kun je er misschien stukje voor stukje meer afstand van doen. Succes en veel sterkte.. dikke kus
Hey meis, wat ***** zeg dat je HA je ook niet echt heeft bijgestaan. Kun je de afspraak met de gyn niet vervroegen? hoe dan ook, ik weet wat je voelt, maar ik weet ook dat de tijd de pijn een beetje minder maakt.... dikke knuffel, Liefs, Daan