He Jennie72 Wat naar om dit allemaal te horen we leven hier echt met je mee hoor! En veel sterkte toegewenst!
Oooh meis wat verschrikkelijk zoiets!! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en ik leef erg met je mee... Dikke knuffel Manuela
Hoi om te bewijzen dat ik niet gek ben of juist wel heb ik net de laatste clear-vieuw test gebruikt en raad is een duidelijke tweede lijn. Nu vraag ik je kan het nog gekker? snappen jullie het nog? Wa tmoet ik nou beginnen??????????????????????????????? groeten jennie72 wanhopig
aaahhhh jannie ik lees het nu pas. meis wat vervelend! maar die laatste test zou misschien een klein wondertje kunnen zijn....
Hoi Jennie, Ik heb elders op 't forum wel gelezen dat als je een vroege miskraam hebt, je HCG niet direct uit je systeem is, dus wellicht is dat de reden dat je nog steeds positief test? Vind het wel een vreemd verhaal allemaal en erg achterlijk dat je niet meer steun van je huisarts krijgt. Heel veel sterkte!!
Men, dit is allemaal wel weer heel verwarrend Jennie, maar inderdaad blijft het HCG langer in je lichaam ookal is het fout gegaan....
wat rot zeg, kan je niet ook naar een andere huisarts? mag toch voor een second opinion? hoeveel moeite is het nou om je door te sturen voor een echo.... wat een eikel is die man zeg. ik heb er verder geen verstand van, maar doe rustig aan, en sleep je naar 12 sept. knuffel, lidwina
Jeetje, wat een sukkel zeg die huisarts van jou. :x Het is echt ongelooflijk dat je 5x positief test, vervolgens een negatieve bloedtest hebt (dus het HCG weer uit je lichaam verdwenen zou zijn) en een paar dagen later toch weer een positieve test in handen hebt. (en er dus toch nog HCG is)? Kun je niet nog een bloedtest vragen? Je zou bijna gaan denken dat de fout bij het laboratorium ligt..... Heel veel sterkte en een dikke knuf! XXAnna
En nooit bloed verlies gehad? ik snap er de ballen niet van... dat er nu positief gestest word.. haar hcg was 2 met de bloed test, dat is niet op te merken met een zwangerschaps test en toch nu weer positief...
Nouja zeg, hoe erg kun je met je gevoel heen en weer geslingerd worden? Ik snap er echt niets van...dat wat ik eerder zei over het lab, komt nu weer heel sterk naar boven, maar ik wil je geen valse hoop geven lieverd. Ik had na de test direct weer de telefoon gepakt en opgebeld! Evt. naar een vervangende gyn ofzo... Sterkte meid!
Lieve Jennie...supervelend dat je zon HA hebt... Die positieve test kan heel goed...in je urine kan hcg tot 8 weken blijven zitten...terwijl het al uit je bloed is...het is nl sneller uit je bloed als uit je lichaam...waaronder dus je urine...dat kan zomaar tot 8 weken blijven zitten... Ik had ook op een donderdag een posi test..duidelijke streep...en op een vrijdag hcg waarde te laag...ook op de echo was al niks meer te zien wat kon duiden op een evt zwangerschap...alleen de posi test verklaarde dat ik een MK had gehad... De kans dat je posi blijft testen is groot aanwezig en dan toch niet zwanger zijn omdat het waarschijnlijk al misgegaan is.. Dit heeft niks te maken met een evt fout in het ziekenhuis, hoewel het niet uit te sluiten is... Het enige rare aan dit verhaal is eigenlijk dat er geen bloedverlies is geweest...maar lijkt me dat als je daadwerkelijk een miskraam hebt gehad...wat me pijnlijk genoeg de enige logische verklaring lijkt,gezien je bloedtest...dat dat bloeden nog wel gaat komen... Heb je verder nog sympt die op zwangerschap kunnen wijzen?
maar eigenlijk ninetje kan dat niet want ze heeft geen bloedverlies gehad. en er worden zo vaak fouten gemaakt op ziekenhuizen. mah mah. als ze iemand zijn verkeerde been kunnen afzetten , kunnen ze dat ook met bloed natuurlijk
Ik denk dat Ninetje het aan het goede eind heeft. In je urine kan het HCG nog zitten terwijl het wel al uit je bloedbeeld is. Het blijft inderdaad raar dat er nog geen bloedverlies is geweest, maar we weten allemaal dat als we heel erg gespannen zijn dat de ongi uit kan blijven....
Hoi dames nou ik ben echt het spoor volledig bijster. Ik hou er maar mee op want je word er toch niet wijzer van. Maar het nare is dat mijn moeder mij heeft laten vallen. Ik kreeg vanochtend dat mailtje van haar ren heb toen terrug gemailt, en en gezegd dat ik een miskraam aan het krijgen ben en nog steeds niets gehoord ik ken mijn moeder ze heeft me dus laten vallen ik denk dat het te maken heeft met haar eigen abortus vroeger lang geleden. Das hard wat moet ik nou? Ik ken haar en dan is ze beledigd ik hoop dat ze nog bij draait maar wat moet ik nou als ik ooit nog zwanger raak moet ik dan pas bij de eerste echo zeggen alsjeblieft en de afdruk laten zien of zo? ik praat het niet goed wat ze doet maar ze is ziek en dat is het moeilijke ervan. ik heb haar laten weten dat ik graag haar onvoorwaardelijke steun wil, maar ja dat kan ze me niet geven het zit niet mee groeten jennie72
Ach meisie, ga nou mar eerst even voor jezelf zorgen, vraag steun aa je mannetje en laat je moeder even voor wat het is....
Lieve Jennie, ik sluit me helemaal bij Me2 aan. Denk aan jezelf en zoek mensen op van wie jij energie krijgt en die er voor jou zijn. En ik zou inderdaad voor de zekerheid een nieuwe bloedtest vragen. Heel veel sterkte. xxx