Lieverd, denk idd aan jezelf, je hebt het al moeilijk genoeg. Als je meer duidelijkheid hebt kan je altijd met haar gaan praten. Ik blijf er echter bij dat ik eerder om een echo zou vragen, desnoods in een ander zh of bij een vk. Nog meer weken in spanning is echt niet goed voor je. Ik ben geen huisarts maar weet wel dat ik bij me 2 laatste mk-en ook geen bloedverlies had. Ik was bij me 2e mk precies 10 weken toen ik een curettage kreeg.Bij me 3e mk was ik 9 weken zwanger toen ik me 2e curettage kreeg. Allebei de keren was onze ieniemienie al gestopt met groeien en het hartje klopte ook al niet meer vanaf ongeveer 6 weken Onze ieniemienie's kwamen beiden niet spontaan los. Als ik geen vroege echo's zou hebben gehad zou ik dus ook niet beter weten dan dat de zwangerschap goed verliep. Hoe het kan dat er bij jou niks uit het bloedprikken komt en je wel positief test is voor mij een raadsel. Je zou zeggen dat je wel degelijk de hormonen in je lichaam hebt zitten. Maar meestal is het andersom, test je negatief en komt er uit de bloeduitslagen een positief antwoord.Dus ik denk dat als je echt duidelijkheid wilt dat de enigste manier een echo zal zijn. Daar zie je gauw genoeg of er wel of geen teken van een eventuele zwangerschap is.Zolang je geen bloedverlies hebt gehad moet er toch wat zitten lijkt mij???En anders toch weer opnieuw bloed laten prikken.Hoe gaat het verder met je kwaaltjes, heb je daar nog last van? Bij de laatste mk voelde ik me dus echt niet zwanger, het is dat ik positief getest had en geen ongi kreeg maar verders weinig tot niks. Heb ik toen ook een topic over geschreven Maar je moet duidelijkheid hebben, die onzekerheid is echt niet goed voor je meis. Laat je niet zomaar weg sturen!!! Ik wens je heel erg veel sterkte!!! Liefs, mussie
Lieve Jennie, Wat een verhaal zeg! Ongelofelijk, dit kan nooit goed zijn voor een mens...! Je zou bijna denken dat ze in het lab een foutje hebben gemaakt. Maar schijnbaar kan hcg dus lang in je urine blijven zitten...ik heb er geen verstand van. Wat ik wel weet is dat hier helemaal gek van kan worden! En behoorlijk wanhopig. Ik kan me voorstellen dat je in elk geval met je gyn nog wilt spreken, maar zou het niet verstandig zijn om voor die tijd een andere gyn al eens te raadplegen??? Heel veel sterkte meid! En laat je moeder even voor wat ze is! Je moet nu echt aan jezelf denken! Liefs,
OOk ik sluit me hierbij aan. 't Blijft natuurlijk je moeder, maar jij bent momenteel even numero uno qua belangrijkheid.. Sterkte, meid!
Hai dames hier even een update ik denk toch dat ik om een second opinion moet vragen. Maar hoe dat precies werkt weet ik niet. Dat moet ik nog uitzoeken. Wat baal ik hiervan. Mijn theorie is dat ik zwanger ben en dat op 12 september met de echo dat wel te zien is maar dat is maar een droomsenario we zien het wel. Ik ga volgende week lekker op vakantie dus even uitrusten. Wat een vragen allemaal en als die verekkte HA mij had doorgestuurd voor een echo dan had het probleem opgelost geweest nu verklaren mensen me allemaal voor gek. En ik ben niet gek!!! groeten van jennie72
hoi jennie72 ik heb je verhaal een deel gelezen en het is allemaal heel verwarrend. 1 ding wil ik graag wel even rechtzetten. Op een lab dus uit het bloed meten ze de beta hcg dat is een iets andere stof dan het hcg wat je in de urine meet. Beta hcg word alleen maar aangemaakt mocht je zwanger zijn. Hcg kan ook door andere omstandigheden aangemaakt worden. Dat kan als heel je hormonenhuishouding op zijn kop staat, of (en ik wil je niet bang maken ofzo maar ik noem alleen maar de opties) door een tumor. Zelfs mannen kunnen daardoor de stof hcg aanmaken dat gebeurd dan namelijk vanuit die tumor. Dit is alleen vrij zeldzaam dus ik zou me daar weinig zorgen over maken. Zelf denk ik dat je hormoonhuishouding helemaal op zijn kopstaat. Een gyno en andere bloedonderzoeken kunnen daar uitsluitsel over geven. Succes verder en ik hoop dat je hier wat aan hebt. Groetjes labmuisje
Hi Jennie, ik heb het heel erg me je te doen. Je bent zeker niet gek, dat wil ik eerst even zeggen. Het enige wat gek is aan dit verhaal dat je helaas in het verkeerde medische circuit bent beland Ik zou gelijk aan alle bellen hangen om iemand anders te vinden, want dit kan absoluut niet als je verhaal niet gehoort wordt. Zoek iemand anders om je uit de onzekerheid te halen, dit houd toch niemand vol Desnoods ging ik 's avonds naar de huisartsenpost (krijg je vast niet je eigen HA) en ik maakte het nog erger als het al is (kan het nog erger?) en vermelden dat je niet meer kan slapen etc....gewoon je verhaal doen en mannetje mee om je te ondersteunen. Jeetje je wil toch nog op vakantie....het is allemaal al zo moeilijk en dan moeders die er nog een schepje boven op doet...het zit je niet echt mee Daarom ipv van onzekerheid actie Heel veel sterkte meis, liefs en knuffies
Jennie, je staat toch al onder behandeling van de gyn? Dan kan je daar toch naar toe bellen? Je eigen gyn is met vakantie maar er is vast wel een vervanger! Lieve schat, je moet nu echt iets ondernemen, je voelt je steeds beroerder! Liefs An
hai weetke waarom ik niet bij een andere gyno terrecht kan omdat ze allemaal samen werken daar en mijn HA heeft gister gebeld met 1 van die gyno,ns en die werkt ook in die praktijk bij mijn eigen gyno. Dus vandaar er zijn erbij ons niet zoveel in dit ziekenhuis. Ik weet dta ik actie moet ondernemen maar mijn handen zijn gebonden meidenjullie zijn echt geweldig!!!!!mijn dank gaat uit naar jullie allemaal. groeten van jennie72
Jennie, je moet toch bij een andere gyn terecht kunnen? Dus als je eigen gyn op vakantie is, dan moet je maar gewoon wachten tot hij terug is... Dat lijkt me wel een beetje raar eerlijk gezegd... Liefs An
Ja vind ik hoogst merkwaardig : : Ik had na mijn curretage ploseling heftige nabloeding, kon gelijk terecht bij spoed spreekuur van dienstdoende gyn dus lijkt me sterk dat ze dat daar niet hebben??? Ik zou zeggen laat je niet afschepen want er is vanalles mogelijk, vooral verloskunde is onvoorspelbaar moet toch altijd een gyn spreekuur hebben dus succes maar weer liefs
Wat een toestand allemaal zeg. Phoe, en op het moment dat je je moeder nodig hebt haakt ze af. Maar vergeet niet dat je de frustratie juist het meeste laat zien aan de mensen die onvoorwaardelijk van je houden. Het komt wel goed met je moeder hoor. Ze is gekwetst en ik kan me voorstellen dat er gemene dingen gezegd zijn. Het draait allemaal wel weer bij. Jij moet je nu gewoon lekker K*t voelen en heel veel huilen en praten. Over een tijdje gaat voor jou het zonnetje wel weer schijnen maar nu is het tijd om in de regen te blijven staan. sterkte
Hoi lady,s ga volgende week met vakantie dus kan echt niet meer terrecht op zo,n kort termijn. ook la vind ik het nog zo vervelend allemaal. Maar het gaat wel weer goed komen. Al weet ik nog niet hoe. Het zou misschien kunnen dat mijn hormoon huishouding helemaal door de war is wat ik we l gek vind want het heeft altijd goed gelopen. Maar ja zo zie je maar weer. groeten van jennie72
Hoi dames vandaag voel ik wat beter heb de ruzie met moeder bijgelegd. En heb nog steed sgeen bloedverlies. Ik ga gewoon duimen dat ik op 12 september een hele mooie echo te zien krijg want er is nog niets beslist. Niet totdat ik bloed ga zien sorry voor de praat. Wie duimt er met mij mee? Ik ga jullie nog een keer bedanken allemaal voor jullie steun raad en adviezen. Ik ken jullie niet eens en dat jullie zo klaar staan voor een volslagen vreemde dat is bijzonder vind ik. echt waar hoor. Ik heb weer goeie moed. Ik hoop echt dat dit kindje als je al zo mag noemen blijft zitten want ik geloof er heilig in dat ik zwanger ben. groeten van jennie72
Ik hoop met je mee meis. En ben blij dat alles weer goed is met je moeder. Nu lekker gaan genieten ( voor zover het gaat) van je vakantie.Het is natuurlijk wel een super goede afleiding. Probeer te ontspannen!!! Liefs, mussie
Hoi Jen, fijn dat de boel enigzins gesust is. geeft weer wat rust in de tent. En troost je, ik begrijp mijn lichaam op dit moment ook niet echt. Hij is een beetje defect ofzo. Heb helaas geen control alt delete knopje op mijn lijf
Lieve Jennie, wat ellendig allemaal... Alles is al gezegd, dus bij alle lieve woorden van de anderen kan ik me alleen maar aansluiten: heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je! Dikke knuf, Wendy