Jeetje wat een verhaal meid!!! Ik gun jullie dit brusje van harte en duim dat alles goed mag gaan! Super
jij ongeloof! Ik dacht jij de 22e ging. Je kon t niet laten en gelijk heb je. Ik ben blij dat je het gedaan hebt. EN weetje al ga je om de 2 weken om even te kijken of je kindje het blijft doen! (als je nog weet hoeveel echos ik had...me geld stak ik erin) GEFELICITEERD scheet!!
Wat geweldig Lynami. We hebben samen bij de augustus 2010 mama's gekletst. Gefeliciteerd en ik duim dat alles goed blijft gaan.
Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat deze zwangerschap wel goed mag blijven gaan en dat je er ook nog een beetje van kunt gaan genieten!
Super gefeliciteerd, hoop dat dit een mooie plak beeb is. Ken je nog van de Nod's 2009. Ga voor je duimen meid
Poeh, heftig zeg!!! Maar het goede begin is er! Ik heb 5 ma s gehad. En vorige week voor het eerst een goede echo gehad...wauw...ik durf ook nog niet blij te zijn.. vind het doodeng..ik mag ook elke week een echo in het ziekenhuis en elke week bloedprikken. Ik heb hashimoto. Ik duim voor je dat het allemaal goed mag blijven gaan! Je weet dat het kan!!!