De titel zegt het al mag ik wel blij zijn.. Ik heb een kindje van 2 jaar en een kindje van 4 maanden en ben nu alweer zwanger. Totaal onverwacht.. Maar wel welkom.. Maar ik ben vooral bang voor wat andere mensen er van vinden.. Wegens herkenning nieuw profiel aangemaakt.. De zwangerschap zal nu ongeveer 6 Weken ver zijn.. Ik durf zelfs de verloskundige niet te bellen
Gefeliciteerd! Tuurlijk mag je blij zijn! Als jullie blij zijn is het toch goed, het is jullie gezin, jullie leven! Lekker boeiend wat anderen ervan vinden
Wat een ander daarvan denkt, doet er in mijn ogen niet toe. Als jullie er maar gelukkig mee zijn! Wat een geschenk, zo snel weer zwanger worden. Hoe zijn jullie er zelf onder? Lijkt me wel verstandig de vk te bellen, die heeft wel raardere dingen meegemaakt. Gefeliciteerd!
ten eerste: van harte gefeliciteerd! tja heel eerlijk, je bent hier op aarde voor jezelf en niet voor anderen zeg ik altijd maar wat maakt het uit wat anderen vinden? als jij gelukkig bent en je partner ook, dan kan iedereen op zijn kop gaan staan, maar het gaat toch om jullie geluk? en als mensen negatief reageren zou ik hun dat ook duideiljk maken dat jullie ermee gelukkig zijn en dat hun mening er niet toe doet.
ten eerste van Harte Gefeliciteerd! Je hoeft je echt nergens voor te schamen hoor! Is toch hartstikke leuk? onze zoon is 7 maanden en we zijn weer hard aan het klussen.. als het aan mij had gelegen dan was ik allang weer zwanger geweest! en wat andere ervan denken? niets van aan trekken, het is jullie leven! Probeer er van te genieten!
Ik sluit me aan bij de andere dames. Gewoon lekker van genieten! Is toch hartstikke leuk! Gefeliciteerd met jullie derde wondertje xxx
Dank jullie wel lieve meiden!! Dat had ik echt even nodig! Wij zijn na de kleine schok heel erg blij! Ik heb mij net aangemeld bij de vk, zal morgen wel gebeld worden.
Gefeliciteerd! Ik kan begrijpen dat het even de schok is geweest, omdat het totaal onverwacht is. Fijn dat het is bezonken en nu lekker genieten, nog even en dan zijn jullie met zn 5en!
Ik zeg GENIETENNNN als jullie er blij mee zijn wat let je..... Geniet geniet geniet het kan zo maar anders zijn xxx
Gefeliciteerd!! Heb aub lak aan wat anderen vinden en ga het niet alvast voor ze invullen Lekker de vk bellen je bent echt niet de eerste die binnen een half jaar na de bevalling weer zwanger is. Het belangrijkste is toch dat je er zelf blij mee bent?!
Tuurlijk mag je blij zijn! Andere mensen denken altijd wel wat, het is jullie leven! Ik zou juist heel blij zijn moesten de kindjes zo vroeg op elkaar komen dan hebben ze veel aan elkaar. Wij waren onmiddellijk zwanger van ons eerste kindje en dan ongeveer 2.5jaar moeten proberen, nu is het eindelijk gelukt, maar het leeftijdsverschil zal bijna 4jaar zijn.... Ik wens jou een fijne zwangerschap! Geniet ervan
Ik herken het ik ben vaak ook te druk met wat andere van me denken maar begin er echt lak aan te krijgen !! Gefeliciteerd en genieten hoor
Gefeliciteerd! Het belangrijkste is dat jullie er blij mee zijn. Ik kan me voorstellen dat andere mensen het wel erg snel vinden, maar dan vooral uit bezorgdheid. Een zwangerschap blijft toch een hele aanslag op je lichaam. Maar zolang jij het goed vind zo, is het goed toch?
Gefeliciteerd. Geniet ervan. Ik zeg altijd ze kunnen beter over je lullen dan van je vreten. Lekker belangrijk wat anderen over je denken. Iedereen heeft een mening/ oordeel ergens over.
Gefeliciteerd!! Het belangrijkste is dat je, als je over de schrik heen bent, zelf maar blij bent Mensen hebben altijd een mening, zit er veel tijd tussen, weinig tijd, heb je 1 kindje is twee druk, heb je er twee, is de derde wel heel druk, altijd wel iets joh Ik wens je een fijne zwangerschap!
joh, gewoon van genieten, het is jullie cadeautje! Er zullen altijd mensen zijn met een andere mening. Goed dat je je hebt aangemeld bij de vk, want je lichaam is idd Nog niet helemaal hersteld. Maar er zijn er veel voor je gegaan, dus daar is voldoende kennis over hoor. Gefeliciteerd!