Ladies, Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik 1 dag overtijd. Dat betekend dus testen! Alleen durf ik nu niet meer. De afgelopen maanden had ik zoveel zwangerschapskwaaltjes dat mijn man en ik vaak dachten dat het gelukt was. Maar telkens was het een teleurstelling als ik weer ongesteld werd. Daarom had ik besloten om er deze maand niet teveel mee bezig te zijn en dat heb ik ook gedaan. Ik voel me gewoon goed. Ik denk ook dat ik niet zwanger ben. Maar ja, ben toch overtijd. Ik durf nu gewoon niet te testen omdat ik bang ben dat ik dan weer teleurgesteld raak. Sorry dames, maar moest dit gewoon ff kwijt.
Kan me geod voorstellen dat je bang bent om de test te gaan doen. Weer een teleustelling is niet leuk! Maar dan wacht je toch gewoon nog een dag of twee, of tot je er wel aan toe bent, testen kan altijd nog, en elke dag dat je niet ongi word is weer een dag dichterbij dat je misschien toch zwanger bent! Ik kan ook testen, maar ben ook bang dat het weer negatief is, dus ik wacht ook nog lekker een paar dagen. Succes met alles en ik hoop voor je dat je echt zwanger bent! Ik duim voor je!
Nee, mijn gevoel had toch gelijk. Ik ben vandaag ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde! en jij parels?