wat denken jullie?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by vondebs, Oct 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vondebs

vondebs Bekend lid

Oct 16, 2009
    684
    0
    0
    #1 vondebs, Oct 18, 2009
    Last edited: Oct 18, 2009
    hallo iedereen. Ik vraag me echt af of ik zwanger zou kunnen zijn maar ik denk dat het nog te vroeg is voor een test. Ik ben voor de eerste maand gestopt met men pil. 20 september had ik de eerste dag van mijn maandstonden en 24 september was de laatste dag. Mijn vruchtbaarste dag en ovulatie was op 3 en 4 oktober. Ik heb toen ook gemeenschap gehad. Nu heb ik sinds een 3 / 4 tal dagen enorm pijnlijke en gevoelige borsten. Ze wegen enorm zwaar ( zo voelt het toch). gisteren toen ik naar het toilet ging had ik bij het vegen 2 grote (slijmerige) proppen met daarin een bruin roze kleur. Ik ben ook al een paar dagen misselijk en heb geen trek in eten. De geur alleen al maakt me misselijk. Ik maakte me eerst niet al te veel zorgen doordat ik met een verkoudheid zit en dacht dat het daarvan kwam. Maar na die afscheiding van gisteren begon ik natuurlijk verder te denken. Zijn dit misschien de eerste tekenen? ik slaap ook enorm veel. wel 10 uur per nacht. Normaal moet ik maandag ongesteld worden. Maar ik weet niet of ik regelmatig ben aangezien dit de eerste maal is dat ik gestopt ben met de pil. wanneer zou ik kunnen testen?Graag jullie reacties Alvast bedankt

Dit was dus men eerste verhaal. Nu zijn we 2 dagen later.
    Weet iemand wanneer ik juist mag testen? ik heb gisteren een test gedaan maar die was negatief. Mischien te snel? Heb nog altijd ongelofelijk gevoelige en pijnlijke borsten. en allemaal puntjes rond men tepels. Dit duurt nu al een week. Ben nog altijd heel lastig aan men maag en men buik voelt enorm gespannen. De laatste dagen huil ik ook vaak om het minste. Bijna elke dag terwijl ik normaal amper huil. voel me echt niet goed in men vel en word van het minste lastig. Ook moet ik veel boertjes laten en heb jeuk aan men ***. ( en heb geen infectie ofzo).Ook last van pijnlijk tandvlees en al een hele week enorm draaierig in men hoofd. Zit soms precies op een andere wereld :)Wat denken jullie? zou dit allemaal te maken kunnen hebben met het ontpillen of zou ik dan toch zwanger zijn? Graag een paar reacties want ik word gek van de onzekerheid.

Liefs Deb

2. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hoi Vondebs,

Wat een gedoe allemaal he?

Je zegt dat je op 4 oktober je eisprong had. Heb je dat van een teller van het internet of via ovutesten/temperaturen?
    Als je inderdaad op 4 oktober je eisprong had, dan kun je al testen want je bent al 14 dagen later.

Alles wat je noemt kan beide kanten opgaan, of ongi worden of zwanger zijn. Omdat dit je eerste ronde is, kun je eigenlijk niets anders doen dan afwachten en over een paar dagen nog een keer testen.

Liefs

Share This Page