wat een onzekerheid

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ramona82, 17 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje meis, wat een nieuws.
    Maar ik begrijp ook dat je wel een positieve test hebt?

2. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Wat een onduidelijkheid allemaal... als de test nu weer donkerder is dan zou je zeggen dat je opnieuw zwanger kan zijn.Dan is het nog te klein om iets te kunnen zien, als je 4 weken geleden nog een miskraam hebt gehad. Ik duim voor je dat het alsnog goed komt! Sterkte... Wachten duurt lang he?

3. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey ramona

jammer te lezen dat er toch niets meer te zien was, maar ik moet toegeven dat er alweer een kleine glimlach op mijn gezicht verscheen bij het lezen dat er misschien kans is tot een nieuwe zwangerschap met je pos test, ik hoop het voor je!

groetjes
    flyke

4. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    morgen is eigenlijk volgens de nieuwe berekening mijn NOD....
    ik vind het echt weer spannend.. het is zo vreemd om te horen dat ik een miskraam heb gehad...maar weet zeker dat deze testen van vandaag weer een glimlach op mijn gezicht geven :D
    groetjes van Ramona

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hoi

Bij mijn vk maken ze ook inwendige echo´s. Bij 5 weken zien ze een zwangerschapsring en als die mooi rond is en er geen onderbrekingen te zien zijn wil dat zeggen dat het o pdat moment goed is. Na 6 weken kunnen ze inwendig al iets zien. Dus misschien kun je navragen of ze inwendige echo´s kunnen maken en anders kun je misschien naar het ziekenhuis bellen voor een afspraak bij de vk daar. Daar hebben ze zeker een inwendig echo apparaat

Succes Anette

6. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ramona heel veel sterkte, wat een naar bericht. Maar wat lees ik nu, een positieve test en misschien weer zwanger> Oh dat zou geweldig zijn, ik duim voor je! Hou je ons op de hoogte!

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Mag het natuurlijk niet zo uitspreken (ben altijd bang dat het ongeluk brengt) , maar volgens mij ben je gewoon weer opnieuw zwanger!
    Zal heeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat alles goed gaat nu!

Liefs Mirre

Deel Deze Pagina