Ik heb steeds, als ik gegeten of gedronken heb, een vreemde smaak in mijn mond die niet prettig is. Ik ben niet meer echt misselijk gelukkig, met vlaagjes. Maar hebben jullie dat ook dat wanneer je gegeten hebt of gedronken.. dat je dan een versterkte vieze smaak in je mond hebt..? Al was het nog zo lekker wat je at of dronk.. de smaak erna is gewoon niet prettig. Ben benieuwd of meer vrouwen dat hebben.... Hoor graag van jullie.....
Jawel hoor, in het begin had ik dat best veel. Dan drink je wat sinaasappelsap om een vieze smaak uit je mond te halen.. maar dan krijg je daar weer een vieze smaak van, water helpt niet dus dan maar een kopje thee.. en ga maar door Een ijzerachtige smaak in je mond komt ook veel voor.
Ik heb het bij zoete dingen. Zit je te eten is ht heel lekker en dan krijg ik een hele vieze nasmaak van de suiker..
Ik heb het eigenlijk bij alles behalve water, dat blijf ik dan meestal ook naar binnen gieten als ik er last van heb.. hopende dat ik het zo wat neutraliseer.. maar blijvend water drinken is ook geen optie..
IK heb er al een week of twee last van... wel de hele dag door heb ik die vieze smaak. Alleen tijdens het eten of drinken is die vieze smaak een paar sec weg. Bah!
Hier ook, gelukkig nu niet meer elke keer na t eten maar het is echt heel vies! Zo jammer want het eten was dan indd wel gewoon lekker. Ik ga altijd tandenpoetsen en daarna veel water drinken, nee het is geen oplossing maar wel voor eventjes