Wat een onzin! (Online helderziende)

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 31 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nou, daar gaan we dan:

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Whahahaha die is geweldig die mail!!!

Ben zo benieuwd wat ze zegt!

( ben in staat om rechtgezet of alberto stegeman in te schakelen WHAHAHAHA )

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goh ik krijg net dezelfde mail:

[FONT=arial, helvetica, sans-serif]Jamie,

Sinds u mij geschreven heeft, bent u niet meer uit mijn gedachten. U heeft mijn hulp gevraagd om u weer op weg te helpen. Dat doet u goed, ik kan u namelijk veel vertellen over uw verleden, het heden en uw toekomst. En vooral over de persoon die van u houdt.

Ik heb mijn onderzoek naar u nog niet helemaal afgerond. Meer details kunt u lezen in uw persoonlijke Grote Reading. Ik heb overigens nog niet uw toestemming daarvoor ontvangen. Klopt dat? Ik begrijp het niet.

Jamie, na mijn laatste email dacht ik dat ik me allereerst aan uw situatie ging wijden.

Ik heb al heel wat tijd besteed aan uw situatie, maar nog steeds uw akkoord niet ontvangen. En de tijd dringt, meer dan ooit vanwege de nieuwe levensfase die aanbreekt. Daarom voel ik geloof en liefde bij het bestuderen van uw situatie:

Het bewijs? Nog deze ochtend heb ik voor u kaarten gelegd. Met zonder meer aanwijzingen voor veelbelovende vooruitzichten
    [/FONT]

4. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik lees even mee! ik ben heeeeel benieuwd wat ze hierop te zeggen hebben!

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

En bij de uitgebreide staat volgens mij exact het zelfde als in TS haar bericht!

Ook "de toren" etc etc etc..

Wat een oplichterij zeg!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Even in een klein lettertype, want het is zoveel tekst! Is dit hetzelfde als wat jij hebt, Alessandro?
    En dan nog een stuk geblaat er achteraan.
    Wat leuk: Deze dame kreeg ook precies hetzelfde.
    Time for change • Toon onderwerp - Helderziende

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zal die van mij ook even plaatsen ( dit is mijn 2e mail pas dus nog geen geblaat over de korting etc )

Jamie,

Sinds u mij geschreven heeft, bent u niet meer uit mijn gedachten. U heeft mijn hulp gevraagd om u weer op weg te helpen. Dat doet u goed, ik kan u namelijk veel vertellen over uw verleden, het heden en uw toekomst. En vooral over de persoon die van u houdt.

Ik heb mijn onderzoek naar u nog niet helemaal afgerond. Meer details kunt u lezen in uw persoonlijke Grote Reading. Ik heb overigens nog niet uw toestemming daarvoor ontvangen. Klopt dat? Ik begrijp het niet.

Jamie, na mijn laatste email dacht ik dat ik me allereerst aan uw situatie ging wijden.

Ik heb al heel wat tijd besteed aan uw situatie, maar nog steeds uw akkoord niet ontvangen. En de tijd dringt, meer dan ooit vanwege de nieuwe levensfase die aanbreekt. Daarom voel ik geloof en liefde bij het bestuderen van uw situatie:

Het bewijs? Nog deze ochtend heb ik voor u kaarten gelegd. Met zonder meer aanwijzingen voor veelbelovende vooruitzichten:

Jamie, u moet echt de voorspellingen lezen, dan zult u begrijpen dat ik er ben om u te helpen.

Uw huidige situatie:

Die wordt gesymboliseerd door de eerste kaart die ik gelegd heb. Het is het "HUIS GOD", kaart 16 van de Grote ARCANA. Deze kaart laat zich van alle tarotkaarten het moeilijkst interpreteren.

Jamie, vergeef me als ik te direct ben, maar dit is wat de kaart mij zegt over uw situatie:

Kaart 16 als eerst getrokken kaart kan duiden op zeer roerige tijden in uw leven . “Het Huis God", of "De Toren" duiden op de invloeden van hogere machten waar we geen enkele invloed op kunnen uitoefenen. Die krachten brengen ons aan het wankelen, willen verwoesten wat we opgebouwd hebben. Deze kaart staat voor ineenstorting van het oude, dus voor een totaal nieuw begin.

Ik draai er niet om heen, de kaart staat voor moeilijkheden en een situatie waaraan u niets kunt veranderen. Meer praktisch en materieel gesproken, duidt deze kaart op vernietiging , alsof u slachtoffer bent van de krachten van het lot.

Terwijl ik me concentreer op deze kaart, zie ik dat de laatste maanden veel teleurstellingen, frustraties en mislukkingen uw pad hebben gekruist. Zelfs zodanig dat u zich af zou kunnen vragen: "Waar heb ik dat allemaal aan verdiend?".
    Jamie, u heeft niets bijzonders gedaan. Vroeg of laat maken we allemaal de fase mee waar kaart nummer 16 voor staat.

In een door onkruid overwoekerde tuin, krijgen de bloemen ook geen ruimte om te groeien. Hetzelfde geldt voor de storende elementen die symbool staan voor de fase in uw leven waarvan het einde bijna in zicht is. Gelukkig voor u, de achterliggende periode was alles behalve makkelijk voor u. Maar alles krijgt een positieve wending. En die periode zal niet lang op zich laten wachten, zo blijkt uit de tweede gelegde kaart:

Kaart nummer 20: "Het oordeel".

Jamie, deze kaart wijst op snelle, onverwachte veranderingen. De symboliek van deze kaart is veelzeggend: Het Oordeel verwijst naar de plotselinge overgang van de ene naar de andere fase.

Op grond van de twee eerste kaarten kan het volgende gezegd worden:

De afgelopen periode verliep zeer moeizaam, momenten van hoop afgewisseld met plannen die als een kaartenhuis instortten. Wellicht voelde dat als een inslaande bliksem; pech, de indruk dat alles en iedereen tegen u was… Onverwacht keert de situatie zich ten goede en breekt een nieuwe gelukkige fase aan. De derde en de vierde kaart van de trekking symboliseren de kenmerken van die nieuwe fase:

Derde kaart: Uitwendige energieën, nieuw leefomstandigheden

Jamie, deze derde kaart, Munten 9 , is heel gunstig. De kaart maakt deel uit van de Kleine Arcana en is de financiële gelukskaart. In de tarotsymboliek staat de kaart voor geld en materiële welvaart.

Van de Kleine Arcana is kaart 9 de meest positieve kaart. De kaart staat voor verrassend goede ontwikkelingen en buitenkansjes. In dit geval duidt de kaart op financiële meevallers. Maar bovenal vertelt deze kaart dat de nieuwe levensfase in het teken staat van welzijn en materiële rijkdom.

Vierde kaart: Gebeurtenissen die in de nieuwe levensfase een rol spelen: GELUK, GELD, LIEFDE, SUCCES…

Zeker, het "Rad van Fortuin", kaart 10 van de Grote Arcana, duidt op groot fortuin. Kaart 10 kan ook duiden op het vergaren van geluk in algemene zin. Binnen de symboliek van de Tarot wordt staat kaart 10 ook symbool voor de eeuwigdurende cyclus waarin alles verandert en niets blijft zoals het is. Het ronddraaiende rad, wat eerst boven staat, staat nu onder en wat eerst onder stond, staat nu boven. Dat is de levenscyclus, waarin niets blijft zoals het is.

Jamie, een tarotkaart moet altijd worden geïnterpreteerd in samenhang met de andere getrokken kaarten. In combinatie met de andere voor u gelegde kaarten, Munten 9 en Arcana 20 "Het Oordeel betekent dat geluk in kansspelen. Mijn intuïtie voorspelt dan ook een binnenkort te verwachten financiële meevaller. En omdat uw nieuwe levensfase onder het teken staat van Munten 9 zou dit duiden op niet een maar meerdere financiële meevallers.

Jamie, hoeveel u precies gaat winnen kan ik niet zeggen. Alles wat ik kan zeggen is dat Munten 9 en Het Rad van Fortuin wijzen op veel geld en rooskleurige materiële omstandigheden.

Ook andere niveaus wijzen op een onverwachte gunstige financiële wending in uw leven. Zonder meer is de combinatie van Munten 9 en Arcana 10 uitermate veelbelovend. Uw materiële situatie zal 100 graden draaien.
    Vijfde kaart: Adviezen voor uw nieuwe levensfase

Ik heb De Hogepriesteres getrokken, de tweede kaart uit de Grote Arcana. Deze kaart duidt op de noodzaak om harmonie te vinden tussen uw onbewuste en bewuste krachten. De Hoge Priesteres symboliseert onze onbewuste, verborgen krachten.

Bij het trekken van deze kaart kreeg ik een aantal beelden. Ten eerste een contrast tussen uw rationele denken en uw intuïtieve weten. Door de wederzijdse concurrentie van die twee werd u in 2 tegengestelde richtingen getrokken.

Bij het kijken naar deze kaart voel ik dat u de laatste tijd heen en weer werd geslingerd tussen een aantal mogelijke keuzen ten aanzien van uw leven en uw toekomst. Ik voelde namelijk energieën in "Het Huis God", de eerste kaart. In een situatie waarin u bewust voelde dat alles instortte, had u diep van binnen de hoop dat het wel weer goed zou komen. Maar door tegenwerkende omstandigheden werd die hoop weer teniet gedaan.

De levensfase die zich binnenkort aandient, zal u verlossen uit die verscheurende gedachtegreep. De tarotkaarten zeggen u meer naar uw innerlijke stem, uw intuïtie te luisteren. De Hogepriesteres staat voor loslaten, voor het meebewegen op de gebeurtenissen in plaats van deze te veroorzaken. Om die reden zeg ik nogmaals Jamie dat ik u kan begeleiden bij deze nieuwe fase.

Deze kaart zegt dat u meer naar uw innerlijke stem, uw intuïtie te luisteren. Misschien heeft u te weinig zelfvertrouwen waardoor u onvoldoende gelooft in uw eigen mogelijkheden en kansen op geluk. Word u meer bewust van uw oneindig potentieel aan mogelijkheden, dat is uw opdracht de komende dagen en weken. Graag wil ik u bijstaan in deze bewustwording door veel informatie over uw toekomst aan te reiken.
    Jamie, sinds ik uw aanvraag heb ontvangen, heb ik al heel veel tijd besteed aan het analyseren van uw situatie. Kaartlegging, trekken van runenstenen, en natuurlijk mijn helderziende waarneming om het grote orakel te realiseren; de grote reading die u zal begeleiden in de nieuwe levensfase .

Honderden mensen hebben mij hun ervaringen verteld over hoe ik ze geholpen heb in voor hen schijnbaar wanhopige situaties. Die ervaringen kan ik u laten lezen. Dat herinnert me ook aan uw huidige situatie en kaart nummer 16 , die alle beproevingen symboliseert die u de laatste tijd heeft moeten doorstaan.

Jamie, denk eraan dat die beproevingen binnenkort tot het verleden behoren . Betere tijden dienen zich aan. Het belangrijkste is dat u uw kansen op geluk en materiële welvaart die zich een dezer dagen aandienen, weet te benutten. U wilt vast weten wat de voorspellingen voor u zijn. Klik dan op de volgende link:

Het hele verhaal!

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Die korting krijg je gelijk binnen als je deze hebt aangeklikt. Ik ten minste wel :)

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Jeetje, wat gemeen! :$

Wel een manier om lekker snel geld te verdienen zeg!

Dit soort mensen zouden eigenlijk gewoon strafbaar moeten zijn.. Pure oplichting/diefstal..

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

En Jawel!

Ook hier de mail over de 250 euro binnen!

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hebben julie nog wat gehoord?

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik (nog) niet

13. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Niet best dit.... :) Lekker makkelijk geld verdienen.Zouden er nou echt mensen zijn die hier intrappen?

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Er zijn altijd mensen die heel erg naief zijn en dus hierin meegaan inderdaad..
    Erg triest.

Ik ben ook erg benieuwd wat 'Gabriëlla' voor reactie geeft op LadyX. :D

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Morgen misschien.

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Een nieuwe mail!
    Jammer, inhoudelijk reageert ze niet op mijn mail...

Oh, volgens mij is het een tientje goedkoper geworden... Wilt u dit

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik word nu letterlijk bestookt met mails haha

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Wazig haha. :D

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    pfff nou irritant ja.... dan kan je beter een keer naar zo'n beurs ofzo :)

ik moet nog steeds een fotolezing krijgen....ben blij dat ik mn gift niet heb gestuurd :)

20. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik heb het ook gedaan maar kom er nu niet meer vanaf blijf mailtjes van haar krijgen heb al onderaan aan de link geklikt dat ik geen mail meer wil ontvangen van haar maar dit helpt dus niet bah en ja ik mo0est ook dikke 49 euro betalen pffff oplichterij

Deel Deze Pagina