Wat een ouwe taart, waar bemoeit ze zich mee!

Discussie in 'De lounge' gestart door Veraenroy, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Oh mijn God wat ben jij netjes gebleven!
    Mijn bloed begint serieus waar al te koken als ik dit alleen maar lees. Als mij dit zou overkomen zou ik die ouwe tang compleet slopen op die parkeerplaats! Wel eerst even de oogjes van mijn kind afdekken natuurlijk :)

2. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    sjemig, dit had ze tegen mij moeten doen ! :evil:

3. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    jeminee .. wat een gedoe man! oei.. ik zal ok flink pist zijn. wat een goeie dat je met haar naar de kasierre ging! toppie! wat zal zij zich lullig hebben gevoelt!

ff een compiment voor de reaties: ik vind het zo knap dat sommige van jullie dan de situatie ook van een hele andere kant kunnen begrijpen..
    en zeggen: goed dat er toch nog oplettende burgers zijn!

dat kan ik niet hoor! dan denk ik jemig wat een bemoeiaaaaaaal!

4. acire

acire Fanatiek lid

:confused: wat een k*TWIJF! ik kan me er nu al over opwinden

5. ik las net op een opa en oma forum de andere kant van het verhaal :)

(grapje natuurlijk he.. mensen zoals dat oude vrouwtje denken dat een computer een grote afstandsbediening is :confused: )

6. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Nou ja, ik zou mij er niet al te druk om maken hoor.
    Oudere mensen lezen veel de krant en de afgelopen tijd stonden er een aantal verhalen in over ouders die hun kinderen wél in de auto laten zitten tijdens het boodschappen doen. Ach... sommige mensjes zijn gewoon bezorgd. Als je niks verkeerd deed, dan laat je het toch lekker langs je heen gaan. Jij weet wel beter.

Ik vind de oudere mensen vaak wel lief juist. Vooral oudere vrouwen kunnen genieten van kleine kindjes. Dat is toch juist mooi?
    Yara lacht en zwaait altijd in de supermarkt, dat vinden oudere mensen schitterend.
    Fijn toch? Hebben ze toch leuke momenten als ze achter de geraniums vandaan komen.

7. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Nu kan ik er om lachen, maar gisteren...pfff.
    Ik vind van mezelf dat ik heel subtiel en netjes gereageerd heb, zo ben ik normaal niet. Maar ja, ik heb dan toch wel respect voor ouderen op zo'n moment blijkt maar weer.

8. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    grrrrr

:x

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Pff oude mensen :rolleyes:

Ik had me ook echt de moeite niet genomen om terug te lopen naar binnen hoor! Ik had ook gewoon gezegd dat ze zich maar met andere dingen bezig moet houden dan met mij!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    zei je niet : heeft u het bordje gratis mee nemen niet gezien ?
    wat een ouwe hark zeg....pppfff niet dat ik het me kan voorstellen maar wat dan nog ? waar bemoeit ze zich mee

11. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) Om te voorkomen dat mensen zulke dingen gaan denken, neem ik Jelle mee als ik het karretje terugbreng... :) Vooral als het warm is... Eigenlijk te zot voor woorden, het zou me niks moeten schelen wat andere mensen denken, zolang ik maar weet hoe het zit... :D

Maar goed, zo zit ik nu eenmaal in elkaar... :)

Maar ondanks dat vind ik het knap dat je het zo gedaan hebt... Ik zou ws een hele uitleg zijn gaan geven... :)

12. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    En waar was je dochtertje terwijl jullie terugliepen naar de winkel om je gelijk te halen? Ze had het misschien anders kunnen zeggen, maar ik vind het goed dat ze er iets over zegt. Wat als ze je auto onder je kont vandaan jatten met je kind erin?

13. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    ik zou het karretje laten staan een volgende keer :)

14. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Vorig jaar, hartje zomer en onze zoon lag enkel in zijn romper in de kinderwagenbak.
    Komt er zo'n oud wijf (ja sorry, even geen ander woord voor) op me af, kijkt in de wagenbak en roept door de hele straat: AMAAI, ocharme da boeleke! Gij loopt toch ook niet in uwen onderhemd buiten?

Ik met een stalen gezicht: Maar mevrouw, dat vind ik juist harstikke fijn om te doen, mensen als u verhinderen mij dat helaas.

Je had dr moeten zien kijken :)

15. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    hahahaha die is goed Fiene!

16. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Was zij het niet mee eens.. kwam een hoop gemompel uit dat mens dat het schandalig was dat zoiets kinderen moest opvoeden enzo :)

17. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik had ook gezegd "waar bemoei je je mee" en dan was ik ingestapt en weggereden..

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    *rolt om van het lachen* :)

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Jeemig wat een raar mens! goed opgelost door jou.

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik had denk ik ook alleen gezegd: waar bemoei je je mee? Heel irritant dat soort mensen. Vooral als ze beweert daar al zo'n tijd te staan.

Fiene, die is echt goed!

Deel Deze Pagina