Nou we zijn weer een beetje van de schrik bekomen. Ik heb mijn man nog nooit zo gezien, hij was ontdaan van alles. Ik had echt met hem te doen. Hij dacht echt dat die meisjes iets ernstigs was overkomen. Gelukkig mocht het meisje dat achterop de fiets zat meteen naar huis en de bestuurster van de fiets mocht na 1 nachtje in het ziekenhuis weer naar huis. Zij had een zware hersenschudding, een hoofdwond en last van haar enkel. Hij heeft de moeder van de meisjes (het waren zusjes) gesproken en zij heeft in ieder geval ook gevraagd hoe het met hem is. Vind ik ook wel belangrijk, omdat niet alleen de meisjes, maar ook mijn man net zo goed slachtoffer is. Nu is het een verzekeringskwestie en volgens een vriendin van ons die jurist is in de schadewereld staat hij heel sterk, ook al was het een fietser en dat komt vooral door de 2 goede getuigen. Ik ben echt blij dat alles goed afgelopen is en dat er alleen materiele schade is. Ik zit nu zelf ook heel anders in de auto en kijk bij iedere kruising een keertje extra. Ik hoop dan ook dat zoiets nooit meer gebeurd! Bedankt voor jullie reacties!!