Wat baal ik!! Vanmiddag wezen winkelen. In the Sting wat dingen gepast en mijn ketting even aan een haakje gehangen. Nadat ik klaar was, pashokje uitgelopen en mijn ketting niet gezien (ook niet bij stil gestaan). 20 Minuten later denk ik in eens, waar is m'n ketting?! Snel terug naar the Sting, niks in pashokje, niks afgegeven bij de medewerksters bij het pashokje en ook niks bij de kassa's.. Gegevens achter gelaten, mochten ze hem nog vinden. Om 17:30 nog een keer gebeld, maar nog steeds niets. Ketting is dus gewoon meegenomen . Het was ook niet zomaar een goedkoop frutsel ding, maar een ketting + medaillon van MyImenso, totale waarde zo'n 200. Het ergste vind ik nog dat de graveermunt die ik gekregen heb na de geboorte van Quinten van mijn vriend weg is. Ook vervangbaar natuurlijk, maar niet meer met dezelfde waarde. Stond een gravure in met Naam + geboortedatum van zoontje. Ik heb staan huilen in de winkel toen ze hem niet gevonden hadden . Aan de ene kant kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan.. Hoe kan ik dat ding vergeten (tenzij hij tijdens het showen van de kleding aan VL uit het hokje is gejat).. Maar aan de andere kant, waarom zijn er mensen (waarschijnlijk) zo schofterig om dit in eigen zak te steken?! Het is toch duidelijk dat er emotionele waarde aan zit... Politie heb ik ook al gebeld, maar daar was niks afgegeven. Kan morgen nog de gemeente proberen, omdat daar alle gevonden voorwerpen heen gaan, maar eigenlijk heb ik geen hoop meer. Verzekeringsagent gebeld en hij kon nu niets voor ons betekenen. Mochten we nog op vakantie gaan, zouden we kunnen zeggen dat hij daar gestolen is en het op de reisverzekering verhalen. Maar dat voelt ook niet helemaal juist. Oproep op facebook kan ik nog proberen, maar mochten we het op de reisverzekering gaan verhalen (we gaan vrijdag een nachtje weg, niet op vakantie verder), lijkt me dat niet het slimste. Wat ik hiermee wil bereiken? Niet veel, maar het lucht al een beetje op om het neer te zetten, want de tranen zitten me nog steeds hoog.
Bah wat een stelletje idioten lopen er ook rond! Ik ben inderdaad bang dat je die niet meer terug ziet Als ie ineens verdwenen was dan heeft iemand 'm gewoon gestolen.
idd schandalig, echt balen. moet wel zeggen dat als jullie het op de verzekering gaan verhalen ik dat ook schandalig vind en hetzelfde als stelen, vind dat dan dat je hetzelfde doet als diegene die je ketting hebt gestolen. maar dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk. hoop voor je dat je als nog door de sting wordt gebeld, ik had een paar weken geleden een dekentje van mijn dochter verloren in de h&m en had mijn telefoon nummer achter gelaten en ze hadden hem pas na twee dagen gevonden.
Hier ben ik het wel mee eens hoor.... Dan jat jij van de verzekering.... Dat maakt jou eigenlijk geen haar beter.
Juist daarom ben ik er nog over aan het twijfelen . Typische vind ik dan ook dat onze verzekeringsagent dit als optie geeft. Het is balen dat we niet zomaar even geld hebben liggen om het direct te vervangen. Dat zou ik namelijk het liefste doen, maar nu moeten we eerst maar even sparen. (we hebben wel spaargeld hoor, maar niet voor zulke doeleinden aldus vl ). Camerabeelden, nee, mag niet in pashokjes.. Denk dus ook niet dat ze deze wel in de buurt van de pashokjes zullen hebben.
Ik snap al niet als de ketting je zoveel waard is dat je die aan een haakje in een pashokje gaat hangen En wel een beetje suf dat je em dan ook nog vergeet. En het geld bij de verzekering verhalen, tja dan ben je even slecht als die mensen. Beter opletten
Dit dus. Zulke dingen kunnen tegenwoordig gewoon niet meer. Net zoals dat je drukke restaurants, nog weleens ziet dat mensen hun smartphone op het dienblad of tafel leggen. Ja dat is bijna vragen om ellende.. Oke, tuurlijk, ze moeten met hun poten van andermans spullen afblijven, maar zo werkt dat helaas niet meer..
Nou fijne reacties weer Ze zegt toch dat dat niet goed voelt, het opgeven bij de verzekering? En om er dan in te wrijven dat het suf is om hem af te doen en te vergeten.. Ik neem aan dat ze daar nou juist zoveel van baalt. Echt klote hoor! Zou zoiets ook echt verschrikkelijk vinden. Die ketting opzich niet maar de hanger uiteraard.. Idd, grote emotionele waarde. Ik hoop voor je dat ie nog boven water komt maar ben er helaas bang voor
Nou bedankt. Nu voel ik me zó veel beter! Ik voel me zelf al dom genoeg hoor. En tuurlijk is dat stom. Maar hé, ik ben ook maar een mens, ketting was niet handig met kleding aan en uit doen, dus hup aan het haakje. Leek het meest logisch op dat moment. In m'n zak gaat hij in de knoop, dus tja. Ook al ben ik zo dom geweest, lijkt me dat nog steeds geen excuus voor andere mensen om het lekker in je eigen tas te steken. Dan geef je het af bij de winkel, punt. Ik ben stom geweest, dat wist ik al, maar zulke dingen schaamteloos jatten is nog tien keer stommer.
Wat zonde zeg! Ik heb een tijdje geleden ook een ketting gevonden in een pashokje van de H&M maar wel afgegeven. De eigenaresse kwam er toen net aanlopen en was superblij! Maar als ik de laatste tijd reacties hier op ZP lees over wat mensen doen met gevonden geld etc verbaast het me niet dat je ketting weg is. Het is schijnbaar tegenwoordig je eigen schuld als je iets even vergeet of kwijt raakt, en dan mag de vinder het houden want anders ben je een heilig boontje of zo
Super dat jij hem wel afgegeven hebt ! Jammer dat jij mijn ketting niet gevonden hebt . Wat jij schrijft, viel mij ook al op! Voor de een is 50 niets, voor de andere een week eten. Ik moet er niet aan denken dat er door mijn schuld een gezin een week op droog brood moet leven . En al die 'de politie is corrupt en steekt het in z'n eigen zak' verhalen, weiger ik te geloven.
Goede tip! Ga ik doen. Dankje. Momenteel maar 1 hit in heel Nederland als ik zoek op MyImenso. Dus dat moet niet zo moeilijk zijn .
Je hebt trouwens ook nog speurders.nl Is wel niet zo groot als Marktplaats, denk ik, maar je zou het wel in de gaten kunnen houden.
Als je iets verliest doe je het niet expres, anders zou je het niet verliezen toch? Helaas vinden veel mensen van niet, in topics hier kun je dat al heel veel lezen helaas... :x Ik zou iig marktplaats in de gaten houden! Ik hoop dat als iemand hem meegenomen heeft spijt krijgt en het terug brengt naar de winkel.
Hier exact hetzelfde....alleen bij de hm! Zelfde ketting.....zo balen! Was er ook echt verdietig van! Weg meer dan 200 euro...