Zilver voor jongens?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jatobe, 18 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik zag zostraks in de opruiming voor mijn zoontje van bijna drie deze schoenen (zie foto). Vroeg aan mijn man, wat vind jij ervan? Maar tot mijn verbazing vond hij het helemaal niets. Ik vond ze best leuk, maar hij vindt dit alleen iets voor meisjes. Kijk, als ik straks nog steeds besluit dat ik ze toch echt leuk vind, dan haal ik ze, want ze waren maar 25 euro nu. Maar wat vinden jullie: vinden jullie dit ook niet voor jongens, of ordinair oid? Of vind je het wel een leuke schoen? Ben benieuwd.:D

2. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Leuk!
    Out off the box denken graag..pff die jongensschoenen zijn meestal vreselijk! Of sandalen met van die dikke zolen..en klitteband bovenop :(

3. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik vind ze ook erg leuk! Heb zelf ook een paar zilveren schoentjes voor mijn zoontje.. mijn man vond het ook niks :D

4. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    ja ik vond ze ook wel leuk. Dat rood had voor mij in blauw gemogen, maar ik ging toch erg twijfelen toen mijn dat zo overtuigend vond haha, hij keek alsof hij ze zelf aan moest trekken.......:p

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Niks mis mee. :)

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Leuk! Gewoon doen!

7. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik vind het een sportieve meisjesschoen. zou dit mijn zoon echt niet aantrekken (sorry)

8. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Leuk! Kleur zegt niet veel (njah, al zou ik geen roze voor een jongen pakken ;) ) Het ligt meer aan het model vind ik.

9. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik vind zilver voor meisjes al niks, laat staan voor jongens. Zeker met die rode accenten vind ik dit toch echt wel meisjesschoenen.

Maar, doe lekker waar je zelf zin in hebt!

10. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik vind ze niet leuk, maar het is gewoon mijn smaak niet.

11. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    meisjes schoen..

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik vind het juist beduidend meer een jongensschoen dan een meisjesschoen. Ik zou een meisje nooit iets zilverkleurigs aantrekken, maar ik denk meer dat dat om persoonlijke voorkeur gaat.

Ik vind de schoenen niet bijzonder ofzo en kunnen prima voor een jongen. Ik bedoel; het zijn maar schoenen :D Ik zou het erger vinden wanneer je een Gerard-Joling-glitterpak voor hem zou kopen, hahaha. Maar de schoenen mogen best wel een beetje blingbling zijn, dat valt bij mij persoonlijk niet gelijk onder de noemer 'ordinair'.

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind het meer een meisjesschoen, maar ik zou ook niet met open mond staan te kijken als een jongen dit aanhad. ;)

14. Dina23

Dina23 Actief lid

13 mei 2013
    125
    0
    16
    Rotterdam
    Ik vind het ook meer op meisjes schoenen lijken dan voor jongens! Ik zou het niet doen :)

15. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    hmmm. Bedankt voor alle reacties! Leuk. Ik heb net dit gevonden....... het blijkt officieel dus een meisjesschoen. Hij stond trouwens bij de jongensschoenen haha.
    Merkschoenen kopen doe je bij TopShoe.nl

Zou de pasvorm wel anders zijn denk ik?

16. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    vind het niet echt een jongensschoen. Zou ze onze binken nooit aan doen, maar gelukkig verschillen smaken...

17. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Is het een merk schoen? Vind 25 euro eigenlijk best wel aan de prijzige kant. Verder vind ik ze niet mooi, maar dat is maar net wat je smaak is. Waarom laat je je zoon zelf niet kiezen? Kan best zijn dat hij ze helemaal te gek vind of helemaal niet. Of dat ze niet lekker zitten...:D

18. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    ah, een Gaastra zie ik net in je link.

19. ACH

ACH Niet meer actief

Leuk en een echte jongensschoen!

20. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    bedankt allemaal! Zou de pasvorm voor meisjes op deze leeftijd al anders zijn dan die voor jongens?

Deel Deze Pagina