Ik zag zostraks in de opruiming voor mijn zoontje van bijna drie deze schoenen (zie foto). Vroeg aan mijn man, wat vind jij ervan? Maar tot mijn verbazing vond hij het helemaal niets. Ik vond ze best leuk, maar hij vindt dit alleen iets voor meisjes. Kijk, als ik straks nog steeds besluit dat ik ze toch echt leuk vind, dan haal ik ze, want ze waren maar 25 euro nu. Maar wat vinden jullie: vinden jullie dit ook niet voor jongens, of ordinair oid? Of vind je het wel een leuke schoen? Ben benieuwd.
Leuk! Out off the box denken graag..pff die jongensschoenen zijn meestal vreselijk! Of sandalen met van die dikke zolen..en klitteband bovenop
Ik vind ze ook erg leuk! Heb zelf ook een paar zilveren schoentjes voor mijn zoontje.. mijn man vond het ook niks
ja ik vond ze ook wel leuk. Dat rood had voor mij in blauw gemogen, maar ik ging toch erg twijfelen toen mijn dat zo overtuigend vond haha, hij keek alsof hij ze zelf aan moest trekken.......
Leuk! Kleur zegt niet veel (njah, al zou ik geen roze voor een jongen pakken ) Het ligt meer aan het model vind ik.
Ik vind zilver voor meisjes al niks, laat staan voor jongens. Zeker met die rode accenten vind ik dit toch echt wel meisjesschoenen. Maar, doe lekker waar je zelf zin in hebt!
Ik vind het juist beduidend meer een jongensschoen dan een meisjesschoen. Ik zou een meisje nooit iets zilverkleurigs aantrekken, maar ik denk meer dat dat om persoonlijke voorkeur gaat. Ik vind de schoenen niet bijzonder ofzo en kunnen prima voor een jongen. Ik bedoel; het zijn maar schoenen Ik zou het erger vinden wanneer je een Gerard-Joling-glitterpak voor hem zou kopen, hahaha. Maar de schoenen mogen best wel een beetje blingbling zijn, dat valt bij mij persoonlijk niet gelijk onder de noemer 'ordinair'.
Ik vind het meer een meisjesschoen, maar ik zou ook niet met open mond staan te kijken als een jongen dit aanhad.
hmmm. Bedankt voor alle reacties! Leuk. Ik heb net dit gevonden....... het blijkt officieel dus een meisjesschoen. Hij stond trouwens bij de jongensschoenen haha. Merkschoenen kopen doe je bij TopShoe.nl Zou de pasvorm wel anders zijn denk ik?
vind het niet echt een jongensschoen. Zou ze onze binken nooit aan doen, maar gelukkig verschillen smaken...
Is het een merk schoen? Vind 25 euro eigenlijk best wel aan de prijzige kant. Verder vind ik ze niet mooi, maar dat is maar net wat je smaak is. Waarom laat je je zoon zelf niet kiezen? Kan best zijn dat hij ze helemaal te gek vind of helemaal niet. Of dat ze niet lekker zitten...