Wat een pech, ketting weg! Schandalen.

Discussie in 'De lounge' gestart door azucena, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Da's echt balen.. zou daar denk ik ook wel om kunnen huilen. En stom dat zelfs als er iets persoonlijks als naam of datum op staat, mensen nog niet kunnen inschatten (of dat gewoon niet willen) dat er een bepaalde waarde aan zit.

Ik hoop zo voor je dat je hem terug krijgt! En foutjes gebeuren nu eenmaal. Gelukkig zitten hier alleen perfecte mensen natuurlijk ;) maar iedereen vergeet weleens wat..

2. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Wat een ...zooi. Mensen zijn zo gemeen. Je ziet die ingravering dan snap je dat het een persoonlijk item is. Wat ben je dan een triest persoon. En als je kan winkelen bij de sting dan heb je het niet krap. En waarom wil je een ketting met een persoonlijke ingravering dragen! Gadverdamme.

Ik heb op mijn vakantie tot 2 keer toe dikke gouden ringen gevonden. Ik had ze mee naar nederland kunnen meenemen en inruilen bij een juwelier. Maar dat doe je niet. Ik niet want ik zou me schuldig voelen.

Normen en waarden. Bestaan ze nog?

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wat rot zeg :( Ongelofelijk dat mensen dat dan zo meenemen he...
    Maar geloof het of niet, zo is laatst het knuffeltje van mijn jongste ook gejat :x Was in de winkel en had pas 1 pad gehad toen ik zag dat hij hem niet meer had. Ik dacht nog, ik heb alleen dat pad gehad dus loop terug, nou niks meer. Ook niet afgegeven o.i.d. Later nog eens gebeld of ze hem gevonden hadden maar niks. Ik was behoorlijk pissig, ik bedoel.. Een knuffeltje ;)

4. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Hij is iig. niet gevonden door iemand van dit forum anders was 'ie allang bij de politie afgegeven....:):) Sorry.. niet funny, het is natuurlijk superlullig dat iemand dat in haar zak steekt. Marktplaats goed in de gaten houden..?

5. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Ja marktplaats in de gaten houden en niet specifiek zoeken naar myimenso! Eventueel de laatst geplaatste advertenties in een straal van 50km vanaf plaats winkel en dan eerst de advertenties dichtbij, nieuwst geplaatst, etc.

6. Paige

Paige Niet meer actief

Als je een foto hebt van de ketting wil ik ook wel een oogje open houden op MP ;)

Echt heel erg balen hoor. Zo heeft iemand mijn verlovingsring gestolen die ik in een bakje moest leggen omdat ik het premature kindje van vrienden ging bezoeken. Die lag in een couveuse en je mocht geen ring dragen.
    Ongelooflijk toch?? :(

edit: en niet zeggen dat het ook mijn schuld is. Door alle adrenaline kwam het gewoon niet in mij op om hem in mijn zak te steken. Zo stom.

7. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    heb je hem niet per ongeluk met de kleding in het vak gehangen? dat het daar achter is blijven hangen?

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63

Jij schrijft net op wat ik dacht. ;) Triest maar waar dat de NL maatschappij zo verrot in elkaar zit tegenwoordig.....;)

Sterkte TS, hoop dat er een wonder gebeurd en je de ketting alsnog terugkrijgt! :)

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Je bedoelt zeker dat de ketting waarschijnlijk wèl is gevonden door een
    zp-er aangezien de meesten op dit forum vinden dat je andersmans spullen zomaar mag houden! ;):$

10. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Hier sluit ik mij volledig bij aan. Desondanks hoop ik voor jou dat je hem toch nog terug krijgt. Heb je ook je nummer bij de sting achter gelaten? Wellicht brengt iemand het toch nog langs of wordt hij misschien later ergen tussen kledingrekken terug gevonden.

11. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ladys, oh jij ook al!! Balen. Maar ook fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dit heeft gedaan :p.

Sterre, een knuffeltje.. Serieus? Waren de oren van goud ofzo? Trieste mensen zeg.

Paige, dankje! Heb helaas geen duidelijke foto van mijn ketting, maar ga zo zoeken via internet.
    En jeetje, dat is ook wel heel erg!! Juist in een ziekenhuis.. Bij ons mochten sieraden gelukkig op de kamer bij Q liggen zeg.

Appeltjes, nummer ligt daar ja. Ze bellen als ze hem vinden maar dat zou echt wel heel bijzonder zijn.
    De reactie waar je je bij aansluit heb ik gister m'n mening al over gegeven. Dus zal dat niet opnieuw doen.

Vannacht gedroomd dat ik een telefoontje kreeg van iemand die m'n ketting had ;). Iets later zat ik in een criminele bende en Blige de kogels om m'n oren. En daarna had ik een bal waarmee ik door muren kon lopen. Dus voorspellend zal hij niet geweest zijn :p.

Stiekem hoop ik dat er vandaag iemand bij ons in de winkel komt met mijn ketting. Nieuwe munt halen ofzo. Ik werk bij een juwelier ;), maar weet niet of er meer myimenso dealers in de buurt zitten..

12. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.752
    646
    113
    Gelderland
    Ik heb niet alles gelezen, misschien is dit al gezegd, maar in de polis van mijn reisverzekering staat dat deze bedoeld is voor recreatieve doeleinden, dus ook een dagje weg.... in die zin in 'shoppen' / een stad bezoeken een recreatieve bezigheid, dus valt het wel onder een reisverzekering.....toch!??!

13. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Mausi.. Als je het zo stelt.. Het was niet in onze eigen woonplaats maar in die er langs.

Dat gaan we straks eens nazoeken!

Dank voor de tip, had daar nog niet bij nagedacht.

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou er wel even om vragen. Stel nou dat ze wel beelden hebben waarop je kunt zien wie er de pashokjes in en uit gaat? Dan kun je zien wie er na jou zijn geweest.

Declareren bij de verzekering als gejat op vakantie zou ik niet doen: is verzekeringsfraude en dus diefstal en dat maakt jou geen haar beter dan de trut die jouw ketting lekker meegejat heeft.... :(
    Om die reden laat ik dure spullen trouwens ALTIJD thuis, als ik ga shoppen.... ;)

15. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Wat onwijs balen zeg! En vooral door de emotionele waarde die er aan zit!
    Scheelt dat de dames die hier commentaar geven zelf nooit zoiets 'doms' hebben!

Ik was ooit eens bij de sting en in het pashokje lag een smartphone.
    Ik zag hem direct liggen toen ik het hokje binnenstapte, dus heb hem ook gelijk afgegeven bij het personeel. Vrijwel vlak daarna hoorde ik een meisje zachtjes door het gordijn vragen of haar telefoon nog in het hokje lag! Was zoooo blij dat ik hem afgegeven had!!! Wat nou als ik hem eerst nog weer uit m'n tas moest trekken? Had zij waarschijnlijk niet veel van meegekregen, maar ik moet er echt niet aan denken! Hoe kan iemand nou genieten van de spullen van een ander, die je niet van de rechtmatige eigenaar hebt gekregen?

Meid, ik duim op een wonder voor je!

16. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Ik heb bet met mijn 8 jarige dochter gehad in de zara, ze ging wat passen met papa en ik had nog zo gezegd laat jr tasje in de aut met haar 3d ds. Maar eigenwijze madam had stiekem haar tas meegenomen had ik niet gezien terug in de auto vraag ik waar is je ds want ze gaat in de auto gelijk spelen ze begint gelijk te huilen die had ze dus in het pashokje in de zaral laten liggen was de engiste waar we waren geweest had iets op de site gezien wat we gingen passen. Gelijk terug gegaan en gebeld met de winkel niks gevonden of afgegeven gewoon meegenomen zo aso en het erge was nog dat ze heel veel fotos van ons erin had staan erg vervelemd dat iemand anders die nu kan bekijken

17. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Tja, te verwachten na het topic over het vinden van 200 euro. Tegenwoordig houdt iedereen alles kennelijk zelf. Balen voor jou zeg, helemaal omdat het emotionele waarde heeft!

18. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Dank nog voor de reacties! Jammer dat zulke dingen steeds vaker gebeuren (of juist meer opvallen).. Snap niet dat mensen zichzelf zo iets zomaar toe eigenen.

Zelf heb ik het ook ooit de andere kant op gehad. Portomonee gevonden met ruim €500 erin.. Ik was toen nog jong (10 ofzo) en droomde van alle dingen die ik daar wel niet mee kon doen. Wat was dat een boel geld. Uiteindelijk natuurlijk netjes afgegeven bij de camping waar ik hem gevonden had. Was van een Poolse jongen. Er kon nog geen bedankje van af ;). Dat was dan wel weer jammer.

Vandaag helaas niemand op het werk gehad met mijn ketting. Heb het wel doorgegeven aan mijn baas en collega's. Dat ze daar de komende dagen op moeten letten. We hebben namelijk ook een filiaal in dezelfde plaats als waar we zijn wezen winkelen.

De reisverzekering moet ik nog even achterna gaan. Of dit ook geld op een dagje winkelen. Vandaag geen tijd voor gehad.

Voor degene die mee marktplaats in de gaten willen houden
    Ketting:
    MY iMenso munthouder collier | MY iMenso munt-kettingen | ONLINE JUWELIER | Sieraden en Horloges
    Jasseron zilver 92 cm

Medaillon:
    MY iMenso Zirkonia Munthouder ( 33 mm) | Medaillon van MY iMenso | ONLINE JUWELIER | Sieraden en Horloges
    33 mm zilver met zirkonia's ingezet

Steen:
    Half bolle White Jade munt van MY iMenso 27/080 ( 33 mm) | MY iMenso half-edelstenen | ONLINE JUWELIER | Sieraden en Horloges
    33 mm White Jade edelsteen

En de graveermunt:
    Baby voetjes munt MY iMenso 27/723 | MY iMenso munten collectie | ONLINE JUWELIER | Sieraden en Horloges
    33 mm babyvoetjes met gravure rond mee met de munt 'Quinten' aan de bovenkant en '13-10-2012' aan de onderkant.

Jammer genoeg geen eigen foto :(.

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind geld ergens midden op straat een ander verhaal als een ketting (en al helemaal met gravering!) die in een winkel hangt.. Dan ben je veel zekerder dat het ook daadwerkelijk terug bij de eigenaar komt. ;)

TS, wat onwijs vervelend! Hopelijk vinden ze je ketting in de winkel nog terug of kom je 'm op Marktplaats tegen (wat werkelijk te schofterig voor woorden zou zijn)!

20. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ach ja, jij opent dit topic. Ik reageer niet om jou je beter te laten voelen!

En ze zijn zo stom dat zij nou met jou ketting van 200 euro omlopen en jij niet! En schaamteloos je verzekering oplichten en dat op internet zetten is NOG dommer!

Deel Deze Pagina