Hallo allemaal! Ik heb sinds donderdagavond na het avondeten altijd last van maagkrampen!! En moet dan ook regelmatig nr de wc lopen. Door de dag voel ik me redelijk goed maar echt na het avondeten begint de buikpijn weer. Nu heb ik natuurlijk bang dat er iets met de baby is of dat ik een vergiftiging ofzo heb opgelopen of zou het gewoon een griepje zijn of is dit normaal in de zwangerschap? Moet nog altijd elke morgen overgeven en voel me echt nog gewoon zwanger. Groetjes
ik denk dat dit gewoon door je zwangerschap komt meis ...je bm groeit en dan kan je last krijgen van maagzuur en maagpijn ... en anders even naar de HA als je het niet vertrouwd
Ik denk niet dat het voedselvergiftiging is. Dan voel je je wel zooo beroerd dat je je bed niet uit kan, en echt alles uit spuugd. Dit is ook niet alleen 's avonds. Ik denk inderdaad ook dat het door de zwangerschap komt! Sterkte!!
sterkte....Die misselijkheid kan naar ik begrepen heb ook echt nog wel even aanhouden hoor. Wat lichter eten en wat meer over de dag verdeeld kan misschien helpen?
ik heb dat ook een paar keer savonds gehad, dan had ik boven in mijn buik verschrikkelijke steken. ik denk omdat ik mischien ben gaan liggen, en mijn darmen toch wat anders werken. prettig is het niet.
Bedankt voor jullie reactie's! Heb vandaag en beetje op mijn eten gelet, beetje minder fruitsap en fruit en het lijkt te helpen. groetjes x