Wat een periode :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Tulp21, 10 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Verschrikkelijk lijkt me dat, brand. In 1x alles weg :(

@ts voor de buren is t natuurlijk helemaal verschrikkelijk, maar ik kan me voorstellen dat t bij jullie ook behoorlijke impact heeft.
    Sterkte

2. knap

knap Niet meer actief

Heftig verhaal.

Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen. Het belangrijkste is denk ik dat je er over blijft praten en de rust op zoek voor je zelf en je kinderen.
    Gelukkig zijn kinderen flexibel en jou zoontje verwerkt het op een spelende manier.

Zelf ook eens een brand bij de buurman mee gemaakt niet zo heftig als bij jou. Was aan de overkant van mijn woning mijn zoon was toen 3 maanden oud. De rook stond wel onze kant op stinken dat dat doet. Deze buurman kende ik niet.

Maanden later was ik op genomen bleek die buurman ook opgenomen te zijn. Hij is toen zijn huis uit gehaald en wist er niks van. Was vreemd.

Strekte en zoek je rust even in kleine dingetjes.

3. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Heel veel sterkte! Bah wat akelig. Moet er niet aan denken. Kan me voorstellen dat je voor je eigen huisje en kids toch wel ongerust was als het zo dicht bij komt. En ook super erg voor die mensen natuurlijk want ze zijn alles kwijt. En nadat het blussen etc. eindelijk stopt zijn jullie (ofja je schoonmoeder) nog niet klaar want dan moet nog alles met de verzekering enz. worden geregeld. Sterkte de komende periode en hopelijk krijgen jullie snel rust.

Deel Deze Pagina