Sterkte, wat vervelend. Ik had al zo'n gevoel toen je laatst zei dat hij op een gesprek moet komen. Op de een of andere manier wordt slecht nieuws altijd op een vage manier aangekondigd.
Zoiets zat ik ook al te denken en dat dan gecombineerd met het late vrij vragen. (Overigens vind ik het logisch hoor dat je man vrij wilde, maar sommige bazen zijn nou eenmaal eikels....)
Ja dat vermoedde heb ik ook want waarom hebben ze dan vrijdag niks gezegd?! Bedoel toen werkte hij ook met die man met wie hij het gesprek had vandaag.. Maar goed ik ben ergens best boos hij moest elke dag 35 km heen en 35 km terug en heeft geen reiskosten gekregen ook maar die zijn we mooi wel kwijt voor niks:x
Ja ik vroeg me dat laatst ook al af....maar dit had je toch niet verwacht denk ik. Vind het een erg laffe daad om even te vertellen op de dag van een begrafenis. Dan heb je toch ook geen gevoel in je d*nder Sterkte met alles!
Wat een rukstreek! Ze hebben hem gewoon gebruikt, leuk zo´n gratis kracht voor 1,5 maand. Echt belachelijk, ik zou me echt genaaid voelen hoor als ik je man was (en jou ook natuurlijk). Sterkte en succes met het zoeken van een nieuwe baan!
Thanks en indd Hoop daar gingen we niet van uit.. Nu zit ik ook gelijk weer 2 mnd aan de opvang vast en daar baal ik eigenlijk nog het meeste van
Ah oke. Ik weet hier in Brabant nl nog 2 vacatures, maar dat is heel iets anders. Jammer maar was te proberen. Wellicht was de afstand ook te ver (weet niet zeker waar je woont).