Nou eerlijk gezegd niet nee. Zoals iemand anders al zei is dit geen grapje van agter. Nee dit is haar manier om iemand bespottelijk te maken net zoals de rest van haar berichten. Normale mensen gebruiken daar de prive berichten functie voor. Maar agter blijkbaar niet.
Omdat het op een hele subtiele manier gedaan wordt die ook zogenaamd 'verkeerd opgevat' kan worden.. De regels worden niet zozeer overtreden, het zijn van die lekkere steken onder water..
Ik heb Agter ook vaker zien posten en ik ben het ook vaak niet met haar eens, maar dat betekent voor mij althans niet dat ik gelijk alles afschiet wat zij post.
Whehe ik ook hoor.. Vond t alleen grappig omdat t echt 2 losse verhalen die bij elkaar pasten leek te gaan.. Mja als je t zo bekijkt is t idd minder grappig. Geen idee wie Agter is en wat ze doet verder.
Afschieten niet, weten hoe het bedoeld is wel. Als dit topic door welk persoon op ZP dan ook geopend was, was het misschien grappig geweest, maar in dit geval is het overduidelijk dat dit niet als 'grapje' bedoeld is..
Ik moet het andere topic nog lezen hoor. Maar vind je reactie nogal kort door de bocht. Je had ook even die mw kunnen vragen of je er langs mocht en als ze je niet hoorde, dan even aantikken op de schouder. Ik heb dat ook soms in de winkel en als je ze dan aantikt op de schouder, dan schrikken ze soms, zo staan ze in gedachten in een gesprek ofzo. Ik hoop je nooit tegen te komen, want dan heb je wel een probleem denk ik.
Nou ja, ik ga er geen discussie over voeren. Ik houd er gewoon niet van als men uit een post van iemand precies meent te weten hoe diegene iets bedoelt o.b.v. eerdere berichten. Ik zie hier op zp vaker mensen die me 99 van de 100 keer het bloed onder de nagels vandaan halen met hun reacties, maar dan soms ineens tóch iets plaatsen waar ik me in kan vinden of om kan lachen.
Ik geef je helemaal gelijk. Je kan aan iemands topic gedrag niet precies weten hoe degene is. Humor,emotie of een mening is moeilijk om goed te omschrijven of om te typen.