Ik weet dat je aan je temp kaartje niet kan zien of je zwanger bent. Maar wil toch vragen of ik nog hoop mag hebben. Bedankt voor degene die naar mn kaartje willen kijken.
Op basis van jouw kaartje, dnek ik dat je ervan uit moet gaan dat je niet zwanger bent. Het zou namelijk wel een lange innesteldip zijn dan. Niets is onmogelijk, maar ik zou zeggen nee. Je kunt trouwens een poll instellen bij FF, dan kunnen mensen die je kaartje bekijken hun gedachtes doorgeven.
MayD had al eens naar je kaartje gekeken. Ik had nooit durven testen bij lage temp en zie daar.... je bent zwanger. Babke ja was ik al bang voor. Gaan we maar weer de duivels opwachten.
Ik sluit me bij Babke aan. Sorry @MayD Zo ik kan me voorstellen dat jij m ff kneep op 8-10 dpo, of geen last van gehad?
Hmmmm vind het lastig. Het lijkt erop dat je temp gewoon door gaat dalen en dan je menstruatie komt. Maar als ik het kaartje van MayD bekijk dan kun je dus wel zeker zwanger zijn met zo'n kaartje. In ieder geval mag je altijd een spranje hoop hebben. Hoop doet leven zeggen ze toch. Ik hoop met je mee!
Klein beetje omhoog, heb veel blootgelegen vannacht, geen idee of dat invloed heeft. Maar we zullen zien wanneer duivels zich aandienen.
ik was op 8 DPO was eigenlijk mijn NOD... maar ik kneep hem wel... Mijn kaartje van de vorige zwangerschap (iets verder naar beneden op mijn FF site) vertoont hetzelfde beeld.... eerst omlaag om vervolgens omhoog te gaan.
Tja, kan nog alle kanten op natuurlijk, maar daar ga ik niet minder voor duimen. Dus duimerdeduimerdeduim!!!!!!!!
Wat jammer meid, het had zo leuk geweest. Sterkte ermee, je moet het toch weer even verwerken zoiets.