hallo allemaal, Ik heb al eerder een onderwerp geschreven "zwanger tijdens de operatie" Vandaag heb ik mijn echo gehad en helaas de vruchtzak is leeg. ik sanp het niet hoe dat nou kan ik voel me nog zo zwanger. in het ziekenhuis weten ze zelf niet eens wanneer ik zwanger ben geworden of dat voor de operatie is gebeurd of erna De persoon die de echo naam zei van nou kom anders over een week terug en dan kijken we nog een keer. maarja aangezien ik 1 aug. ben geopereerd aan een cyste en mijn eierstok weg gehaald is kon ik meteen naar de gyn. 14 juli was ik voor jhet laatst ongesteld. nou hij zei dat er niks te zien is en dat het toch een miskraam zou worden. ik heb helemaal geen buikpijn of wat dan ook ik heb jaren geleden ook een miskraam gehad dus weet ongeveer hoe het voelt. Nou gaan ze het woensdag eruit halen. Heeft er iemand ook ervaring hiermee? en heb je dezelfde kansen met 1 eirestok om zwanger te worden want we willen het weer gaan proberen. groetjes
ik heb ook een lege vruchttzak gehad.. het is heel vervelend want je lichaam houd zic voor de gek. Je buik groeit enz alles gewoon omdat de vruchtzak gewoon groei e je gewoon he hcg hormoon in je lichaam hebt alle kwalen kan je dus hebben. Er zit alleen geen vruchtje in. Ik heb zelf ook geen buikpijn niks gehad voelde me op en top zwanger maar was helaas niet zo. Het word trouwens een zogehten wind ei genoemd ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen !
Hoi hoi, Ja ik had/heb al kenmerken ja mijn buik is dikker aan het worden misselijk pijnlijke borsten. dus ja het is toch raar dat je dat allemaal heb en er zit niks in... maarja er is niks aan te doen en ik denk dan maar zo er zit niks in zeg maar geen embryo dus het is eigenlijk niks...maar toch. Nou als alles weer goed is gaan we het gewoon weer proberen en het komt vast wel goed. bedankt voor jullie reactie
sweet31, dat is wel heel simpel geacht he. Vind ik wel knap van je. Maar het kan ook zijn dat het vruchtje al is opgenomen door het lichaam dat gebeurt ook. Ik wens je iig toch sterkte toe en let goed op jezelf. xxx Joyce
Ja is misschien wel simpel gedacht ja ik heb het er wel heel moeilijk mee hoor maar het idee dat het alleen maar een vruchtzakje is zeg maar en geen emryo. maar hoe bedoel je dat het in je lichaam is opgenomen? Vind het toch raar hoor ik ga dan hopen dat ze woensdag voordat je het eruit halen nog even kijken en dat ze dan wel wat zien. maar ik zal maar niet teveel hopen.
Ik bedoel dat je dat vaker ziet dat het vruchtzakje al leeg is, maar dan kan er toch een vruchtje in gezeten hebben. En soms neemt het lichaam het op, dus dat wil zeggen dat het vruchtje in je lichaam oplost vanzelf. kijk als ze niets zien in een vruchtzakje dan is sowieso niet goed. Helaas. Sterkte meid. je moet er verder ook niet teveel over nadenken. Ik hoop voor je dat alles snel vorbij is zodat jullie weer opnieuw kunnen beginnen, wnat uiteindelijk hebben we allemaal 1 doel en dat is een gezond mensje op de wereld zetten. xxx Joyce