Hoi allemaal, Zoals jullie al kunnen zien ben ik een echte tuurder hahaha..maar dan 2 vmk zit de angst er bij mij goed in en zit ik nu elke keer wanneer ik naar de wc ben gegaan na het afvegen (sorry) te tuuuuren naar het wc-papier of ik geen bruin/roze/rood ergens zie.. word soms een beetje gek van mezelf
ik snap je gevoel maar zou der toch mee stoppen .. zo is na de wc gaan toch niet meer leuk.. ik heb de eerste tijd gedaan niet kijke na de wc papier en na de wc pot gewoon blind plassen.. haha ging moelijk maar het heeft wel onwijs geholpen om ma niet gek te worden van onzekerheid!
Haha ik herken het, doe het nog steeds. En hoe langer je kijkt, hoe meer je dingen gaat zien die er niet zijn.. Net als bij zwangerschapstesten haha
Haha doe ik ook nog! Maar ben wel zo realistisch om te bedenken dat als er een miskraam zou komen, daar een hele goede reden voor is!
Tip: koop nooit wcpapier met een roze printje erop. Dan krijg je na ieder wcbezoek een hartverzakking omdat je denkt dat je iets ziet...
Of oranje dat kan ook raar kleuren! Tegen het eind ga je het weer doen maar dan om de kijken of je de slijmprop aan htm verliezen bent
Onbewust blijf je het toch doen. In me vorige zw schap ook elke dag! En nu weer Je bent pas gerust als je de kleine in je armen heb en tot die tijd zijn ' zorgen' heel normaal alleen je kan van kleine dingen soms iets heel groots maken terwijl er niks aan de hand is
Heel herkenbaar! Ik had tijdens de eerste weken van de zwangerschap regelmatig last van overtollig afscheiding en steeds als ik wat voelde ging ik met zenuwen in m'n buik naar de WC. Een keer wat lichtbruine afscheiding gehad met 7 weken maar gelukkig zit ie na 35 weken nog steeds op z'n plaats
Ooooo dat herken ik... Ben nu 4 weken zwanger van de tweede en ben al weer blind aan het plassen. Het helpt wel te bedenken dat ik de vorige keer bij mijn ook bloedverlies had (weinig) en dat het toen ondanks mijn gestress helemaal goed zat. Het zegt dus niet zoveel, denk ik dan maar. Waarom zou ik het dan willen weten? Ik merk het echt wel als het fout gaat. Tot die tijd ben ik lekker zwanger! Wens iedereen hier een hele relaxte zwangerschap!
Same here, doe dat ook na elk toilet bezoek.. helemaal niet gek hoor Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Yep, hier ook. Nu zwanger van de tweede en elke keer blijf ik maar kijken. Ik vind het eigenlijk ook niet erg. Het stelt mij juist gerust.
Haha gelukkig ben ik niet de enige Vanmiddag toen ik ging afvegen na het plassen keek ik en mijn vingertopje scheen door het papier heen omdat het nat was serieus ik kreeg echt een hartverzwakking ik dacht dat het helder rood bloed was en ik had vanmorgen al bruin verlies het scheelde niet veel of ik was flauw gevallen hahah (sorry voor de vieze praat)