wat een ROT mens !!!

Discussie in 'De lounge' gestart door FairyLaughs, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Jouw kind is nog maar vijf maanden ( en nee ik ga niet zeggen dat je het wel zou doen slaan) Maar je hebt nog nooit echt schrik mee gemaakt als het om je kind gaat of wel????

Dan piep je wel eens anders dan mensen te beoordelen als je kind in eens op een drukkeweg oversteekt en je uit schrik reactie je kind iets te hard beet pakt omdat je het net optijd red dan piep je wel heel anders.

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

dat is toch wel wat anders dan je kind een mep in het gezicht te geven... als je dat doet uit een schrikreactie dan is er echt iets goed mis! een kind bij de arm beetpakken omdat hij bijna de straat op rende is heeeeeel wat anders en ook verantwoord!

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja dat is zo maar kan me voor stellen dat je uit schrik misschien wel die pets in het gezicht geeft.

En(gelukkig heb ik me zoon alleen wel eens een pets op zijn achterwerk gegeven) ook niet goed maar in het gezicht is wel wat harden dan op je billen.:) Maar het blijft gewoon zo soms zijn situaties zo pffff.

En daar bij reageerde ik op iemand die zegt dat ze het zich niet voor kunt stellen. Neem aan dat jij het je wel voor kunt stellen zeker als je een peuter hebt die zijn soms zo snel onverwachts dan pff schrik jeje soms rot.

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Pnirmal, ik heb een kind van ruim 2 en zeg je dus dat ik het niet doe. Makkelijk om alleen die gene er uit te pakken die een kind heeft van "nog maar" 5 maanden.

Verder ben ik het eens met aszz.

En nee ik ben nog nooit geslagen.

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat is dan jou mening ik heb weer een andere.

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou om nou zo hard met een platte hand in het gezicht te slaan, ze had haar toch ook gewoon bij de arm kunnen pakken en haar et de mond kunnen waarschuwen. Je slaat er meer in dan uit hoor.

7. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ja laten we maar weer direkt de kinderbescherming bellen als er een tik uitgedeeld wordt! Wat een overdreven reakties zeg. Wat weet je nou helemaal van die vrouw en haar kinderen. Je ziet éénmaal dat dat kind een tik krijgt en je bent zelf gelijk helemaal overstuur. Het zegt niets van die vrouw, waarsch schrok ze zelf ook van die tik en voelt ze zich vast ook schuldig. So what alsof ons dat allemaal al niet eens is overkomen.

8. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

een tik voor de bibs, op de handen (na herhaalde waarschuwing) hoort er soms bij maar een klap in het gezicht gaat echt te ver naar mijn mening..

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nee!! Nooit!

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Moet jullie eerlijk bekennen dat ik ook wel eens een schrik reactie heb gehad:( Mijn zoontje zat op mijn schoot en vroeg wat hij wilde drinken, toen gaf ik aan dat wat hij wilde drinken er niet was en toen werd hij zo boos dat hij me heel hard in mijn gezicht sloeg en vervolgens zijn nagels in mijn gezicht zette om vervolgens heel hard over mijn gezicht te krabben (de krassen zaten over mijn gezicht) toen heb ik uit schrikreactie hem ook een tets terug gegeven. Niet uit volle kracht of weet ik het wat maar wel een tets. Deed ik niet express,het gebeurd gewoon omdat ik zelf ook schrok.

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jammer dat ik het lef niet zou hebben erheen te gaan. Wat een stom mens zeg! kan hier echt boos van worden

12. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    En dat is het nou, wij hebben het niet gezien. We hebben met zijn allen niet gezien hoe hard het is gegaan.

Wil weer even benadrukken dat ik van mening ben dat een klap natuurlijk nooit goed is, maar een klap of een tik zijn wel 2 verschillende dingen (mijn mening).
    Kan zijn dat het helemaal niet zo'n hele harde klap is geweest, maar dat het, of ik het er mee eens ben of niet, meer een tik was vanuit een schrikreactie.
    We kunnen er allemaal niets over zeggen omdat we er simpelweg niet bij waren en het niet hebben zien gebeuren.
    Ik twijfel echt niet aan het verhaal van ts hoor, begrijp me niet verkeerd, en ik bedoel het ook helemaal niet zo lullig, maar het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat het verhaal dat wat er staat misschien wat 'aangedikt' is of dat TS bv een tik net zo erg vind als een harde klap (wat overigens haar goed recht is hoor).
    Maar daar waar de een het echt een klap vind, kan het voor de andere een tik zijn.

Ik persoonlijk vind het iig heel moeilijk oordelen als ik het niet zelf heb zien gebeuren.

13. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Hallo zeg. Drie jaar! Als je iemand met je platte hand in het gezicht slaat, is dat geen tik, maar ook een tik vind ik niet goed.
    Schandalig! Ik wordt er ook altijd heel erg verdrietig van dat dat soort wijven gewoon kinderen krijgt. Geef d'r dan maar aan mij!

@Jessy
    Of TS het verhaal heeft aangedikt is niet relevant. We reageren op wat ze schrijft. Uiteraard zouden reacties anders zijn als het verhaal anders in elkaar stak.

14. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik kreeg als kind ook wel eens een klap op het achterwerk. 1 keertje op mijn wang, maar daar was mijn moeder zelf ook heel erg van geschrokken. Dat is ook maar 1 keer gebeurd. Maar om mijn moeder daar nu een rotmens om te noemen? Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt.

Ik kon heel erg uitdagen als kind, waarschijnlijk echt het bloed van onder de nagels halen. En om eerlijk te zijn, de klap leek erger dan die eigenlijk was door het geluid.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Natuurlijk is het moeilijk oordelen wat er is gebeurt als je er niet bij bent, maar ik ga nu gewoon uit van wat TS zegt. Kan wel gaan speculeren wat er allemaal aan vooraf is gegaan, of hoe hard het was, maar volgens TS was het een flinke klap met platte hand.
    Dát vind ik te ver gaan. Ik heb de oudste ook wel eens een tik op zijn vingers gezeten omdat hij bijna mijn thee omver trok terwijl ik met een baby op schoot zat.
    Maar dat is niet te vergelijken. Ik bedoel, met een platte hand in het gezicht van een peuter slaan?! Kom op hé, dat is niet een 'corrigerende tik'.

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Daar gaan we weer.

Dus een moeder die een kind wel eens een tik op het achterwerk geeft moet dan maar geen kinderen krijgen.:cool:

Nou laat ik je dit zeggen dan waren er nu nog maar heel weinig kinderen over. Want het is meer regel dan uitzondering dan dat het gebeurt. ( en nee het moet niet een regel zijn maar met dat vingertje wijzen daar worden we wijzer van)

Wel eens op het schoolplein er over gehad van de tien moeders gaven de 9 wel eens een pets op het achter werk en dat waren ook hoog opgeleiden wat dan ook moeders dus wat je zegt tja.

17. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Pnirmal
    Een kind van 3 vol in het gezicht meppen vind ik schandalig, al doet de hele wereld het, dat maakt het nog niet goed.

18. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Nouja zeg.. Als een vrouw een kind van 2 of 3 een tik in het gezicht geeft, wil het niet gelijk zeggen dat dat kind ook thuis mishandeld wordt!!!

Vind het maar overdreven allemaal hoor.. Serieus. Niet dat ik het zou doen, past niet bij ons, maar ik heb zelf ook genoeg klappen in mijn gezicht gehad omdat ik gewoon een strontvervelend kind was, maar mijn ouders zijn echt geen slechte ouders hoor!!!

19. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Geloof me, jouw kids zijn nog erg klein, het komt er écht een keer van;) of je het nu wilde of niet!

20. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Klap in de gezicht met platte hand auw!
    Maar heb toen ik jong was genoeg tikken gehad van mijn moeder. Toen ik ouder was en grote mond had kreeg ik wel met platte hand tik op mijn mond!
    Ik moet eerlijk zeggen ik heb er echt niet van geleden ofzo.
    Ik wist heel goed hoe ver ik kon gaan en gedraagde mij.
    Ik zie soms wel eens moeders met kinderen op straat lopen of in winkels en die kinderen maken dan een kabaal, stampen echt hysterisch dan denk ik pfff een kleine tik op de billen bij zo een kind zou vast geen kwaad kunnen.

Waarschijnlijk maak ik nu een heleboel moeders boos hier, zo bedoel ik het niet en sorry dan.

Deel Deze Pagina