Ik weet dat het topic gaat over die tik in het gezicht maar ik mag natuurlijk wel aanhalen wat ikzelf wel aanvaardbaar vind, nl. een tik op de billen (beheersd). Nou dan heb je in de trein toch ook gereageerd? Je hebt haar toch veelbetekenend aangekeken? Dan heb je toch ook kunnen bereiken wat je wilde, nl. dat zij op zou houden haar kind zo te behandelen. Wie weet was ik er dan ook wel niet aan toegekomen om er daadwerkelijk iets van te zeggen.
dat doe jij misschien maar niet iedere moeder handeld zo in een gefrustreerde bui hoor! ik hou niet van slaan en ja mijn dochters halen me ook weleens het bloed onder de nagels vandaan maar geen haar op mn hoofd die eraan denkt hun een klp,tik,duw of wat dan ook te geven! vind ik zelf absoluut NIET aanvaardbaar... ik heb 2 dochters vlak achter elkaar en dat is best pittig maar is mij nooit gebeurd dat ik ze een tik wilde geven of heb gedaan... dus praat lekker voor jezelf!
sorry, ik kan het even niet anders zeggen, maar wat een achterlijke reacties in dit topic: "als je kinderen groter zijn???" OMG, ik sla mijn kind nooit, nooit nooit. En ik snap niet waarom er zoveel redenen voor gegeven worden, belachelijk. Je kind even hard aan de arm terugtrekken vind ik wel een heel ander voorbeeld en past mi helemaal niet in deze context. Iedereen wordt wel eens heel boos of wanhopig, maar dan loop je maar even weg ofzo, maar ook een tik op de billen no way!!!!
nou inderdaad! sta er verbaasd van dat moeders hun kids een tik geven en dan later hun kind proberen te leren dat hij niet mag slaan... uhu komt erg geloofwaardig over plus dat ze bang voor je worden en al met hun oogjes knipperen als je hand in hun buurt komt.... nou lekker dan..... beheerst een tik geven? hoe moet ik dan zien? een tik is een tik hoor is niets beheerst aan...!