Ik wil heel graag, voel me niet volwaardig, ik wil zo graag normaal zijn maar zit te diep in m'n depressie. Dagbehandelingen werken goed, maar zodra t stopt val ik in een gat. Anti depressiva gebruik ik maar heeft maar weinig effect. @ astma medicijnen: ik wist niet dat het zo telde als je eten risico op was dat t gratis was. Heb 350 moeten betalen dus dan ga ik maar astma medicijnen halen. Ben aanvullend verzekerd, moet ook hoor anders kan ik niks doen. @ Kim: ik snap je beredenering maar ik vind het tamelijk hard, ik voel me al vreselijk en jou benadering helpt mij helemaal niet. Wou gewoon even erover praten en m'n hart luchten en niet horen dat ik een luie donder ben.. Ik werk met hele jonge baby's, ik ben verantwoordelijk voor de zorg, maar ben zelf erg in de war. Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik een fout maakt in de medicijnen van een kindje omdat ik geld problemen heb..
Mee eens! @ Kim 11 : wat ben je vreselijk bot in je reacties! het lijkt mij zo ook averechts werken, wil je haar nog slechter over zichzelf laten voelen en even laten weten dat jij er wel goed mee om bent gegaan? Komt op mij over als dat je je beter voelt dan haar? Misschien wil je haar wel helpen, maar volgens mij werkt het niet echt zo... Soms helpt het id om gewoon even van je af te schrijven.
Kinderopvang,. Fouten in medicijnen.. Ja klinkt heel logisch. Ik reageer hier niet meer. Succes met je problemen.
Kim, ik ben het helemaal met je eens. Het verhaal wordt steeds raarder. Nu gaat het over fouten maken in medicijnen bij hele jonge baby's...
Ga dan lekker weg als je het zo raar vind Kim & Agter maar ga niet iemand tot op het bot toe zitten irriteren. Als je zo goed weet wat een depressie inhoud dan weet je dat zulke domme, harde opmerkingen juist niet echt goed zijn voor iemand met een depressie.
Heuj oppertokkie Met Agter heb ik zowiezo niks, maar ik snap Kim op sommige punten wel! Ik vind het verhaal ook een beetje vreemd en van de hak op de tak.. Maar ik weet zelf wel heeeel goed wat een depressie inhoud dus daar hoorde me nie over
Man manman ik wist niet dat er hier ook psychiaters liepen das makkelijk ffvragen aan de modjes of ereen speciaal subforum voor aan gemaakt kan worden :S Tjees.. Depressie is echt niet makkelijk hoor. Allemachtig wat denk je wel Dat je daar zo ff van af stapt, nou excuse me maar zoals ik al eerder zij mijn man knokt en knokt zit aan de anti depressiva met psychische hulp en nog zit hij er in hoor. Het gaat beter maar hij is er nog langggggg niet.. @Ts meisprobeer je niet te veel aan te trekken van die negatieviteit ik snap dat dat heeeel moeilijk voor je is maar je doet het super totnu toe! ff doorzetten meis.. Probeer samen metje man flink te zoeken uitzendbureaus detacheringsbureau's oude werkgevers, desnoods zet hij eenadvertentie op mp om wat bij te klussen beter iets als helemaalniets!
Jeetje zeg wat een reacties! Ondanks dat ik ook vind dat het verhaal van de hak op de tak gaat. Maar niet met elke depressie kun je doen alsof er niks aan de hand is hoor dus dat gaat niet voor iedereen op. Ik had er bijna niet meer geweest door een depressie.. Had ik dan maar door moeten werken? Als dat zo had geweest had ik dit verhaal niet meer kunnen typen! TS wat voor therapie krijg je en wat voor medicatie slik je? Kun je niet vragen om andere medicatie? Of evt ophogen?
Oppertokkie ? Moet je ff met de zweep ?? hahahh Ik snap best wat kim bedoeld over dat het van de hak op de tak gaat maar ze komt veel ste hard over, iedereen beleefd een depressie nou eenmaal anders, dan kan je niet zeggen '' Waar een wil is is een ... '' daar val ik eigenlijk over, dat ze zegt dat een depressie zo zwaar is als dat je er zelf aan hangt, dat zijn gewoon opmerkingen die me in het verkeerde keelgat schieten. Wat betreft Agter, tja daar heb ik ook niets mee hahahah
Sterkte ts. Hoop dat jullie eruit komen. Had je niet recht op CAK (compensatie eigen risico) Zorgtoeslag, kindergebondenbudget al meer dat potjes?? Dat is toch naar je inkomen en naar mijn mening hebben jullie er wel recht op. Wat ik hier in mijn omgeving veel zie is. Dat de moeder bijvoorbeeld in de avonduren schoonmaakt bij bedrijven: scholen, huisarts etc..De vader werkt overdag en de dagen dat de moeder niet werkt is zij bij de kinderen en gaat na het eten nog enkele schoonmaak uurtjes doen. Ik snap dat het lastig is in jou situatie.. maar ik denk alleen mee..
waar ik me vraagtekens bij heb is snap je zelf wel wat van je financiele situatie je weet niet eens dat als je eigen risico op is de rest vergoed word je hebt t over 350 betalen maar je eigen risico is dit jaar nog 250 euro ha bezoeken vallen gewoon onder de basisverzekering en niet alle medicatie gaat van je eigen risico af sommige worden wel vergoed,kan je ha of apotheek nakijken. ik wil je de goede raad geven om eens inzicht in je financien te krijgen en te kijken hoe en wat je verzekert bent succes verder