Meisje neergestoken na belletje trekken

Discussie in 'De lounge' gestart door jacoba, 29 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Meisje neergestoken na belletje trekken

Gepubliceerd op maandag 29 januari 2007

Het 15-jarige meisje dat zondagavond in Capelle aan den IJssel is neergestoken, was niet degene die belletje had getrokken bij de verdachte.
    Het was het 8-jarige zusje van het slachtoffer dat het kattekwaad had uitgehaald. Omdat het kind een klap had gekregen van de 30-jarige verdachte, ging de oudere zus verhaal halen, met bijna fatale gevolgen.

Diverse getuigen
    Dat heeft een woordvoerder van de politie maandag gezegd. De politie baseert zich op verklaringen van de vader van het slachtoffer. Het 15-jarige meisje liep verscheidene steekwonden op nadat onenigheid was ontstaan over het belletje trekken, aldus de politie.

Verschillende mensen waren bij de ruzie in de Aïda getuige van de steekpartij. De politie is bezig deze mensen te verhoren, ondermeer om te onderzoeken of er spanningen waren tussen de verdachte en het slachtoffer. Volgens een politiewoordvoerder is het meisje buiten levensgevaar.

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ik heb hier geen woorden voor.
    Liefs Lydia

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Nee dit is echt verschrikkelijk! Hier zijn geen woorden voor! :rolleyes:

Groetjes Marjo

4. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Ik heb hier ook helemaal geen woorden voor.
    :(

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    :confused: :confused: :confused: *speechless* :confused:

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Sommige mensen kunnen ze beter ergens opsluiten en de sleutels weggooien...

7. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    belachelijk....
    wat bestaan er ook rare figuren.

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    het eerste wat me te binnen schoot was dat incident met de sneeuwballen gooien .... dit is net zo triest. Waar gaat het heen in Nederland? En ondertussen maakt de nederlandse regering zich druk over gehakt waar teveel vet inzit en hypotheekaftrek waar niemand op zit te wachten ....
    Vraag me toch serieus af of er eerst iets met de kids van een minister of minister president moet gebeuren voordat er ingegrepen wordt ....

9. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Er is meer nieuws:

Oudere zus belletjetrekster werd neergestoken

Uitgegeven: 29 januari 2007 11:18
    Laatst gewijzigd: 29 januari 2007 11:36
    CAPELLE AAN DEN IJSSEL - Het 15-jarige meisje dat zondagavond in Capelle aan den IJssel is neergestoken, was niet degene die belletje had getrokken bij de verdachte. Het was het 8-jarige zusje van het slachtoffer dat het kattekwaad had uitgehaald.

Omdat het kind een klap had gekregen van de 30-jarige verdachte, ging de oudere zus verhaal halen, met bijna fatale gevolgen. Dat heeft een woordvoerder van de politie maandag gezegd.

Steekwonden

De politie baseert zich op verklaringen van de vader van het slachtoffer. Het 15-jarige meisje liep verscheidene steekwonden op nadat onenigheid was ontstaan over het belletje trekken, aldus de politie.

Verschillende mensen waren bij de ruzie in de Aïda getuige van de steekpartij. De politie is bezig deze mensen te verhoren.

Stabiel

Slachtoffer en verdachte wonen in dezelfde straat. De 30-jarige is kort na de steekpartij aangehouden en zit nog vast. Het 15-jarige meisje ligt in het ziekenhuis. Haar toestand is stabiel.

De politie onderzoekt of er eerder sprake was van spanningen in de straat. Aïda ligt in de wijk Schollevaar waar de laatste tijd mensen neerstrijken die in Rotterdam geen woning meer kunnen krijgen. Dat is het gevolg van de Rotterdam-Wet die inkomenseisen stelt aan nieuwkomers in bepaalde wijken.

10. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Jaja.... wat heet spanningen in de straat! Is dat een reden een kind neer te steken?

Zijn die mensen zelf nooit kind geweest of zijn ze dat al vergeten!

Groetjes Marjo

11. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    :cry: het moet niet veel gekker worden ! :(

12. Niet meer actief

vin het niet normaal :confused:

hielkje

13. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    vind het echt te gek voor woorden waar eindigt het allemaal.

ach en kinderen die bellteje lellen lekker laten gaan is toch leuk en hebben we allemaal wel eens gedaan

14. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Ja inderdaad! Je kunt ene kind toch niet straffen omdat het kinderstreken uithaalt. :oops: Waar moet het naartoe in deze wereld!

15. Dit moet toch een grap zijn!

16. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    WAAR GAAT HET NAARTOE IN DEZE WERELD?

jezus zeg... heb hier echt geen woorden voor...

17. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Jzs... Dit is echt erg... Domweg een kinderstreek, kattenkwaad... En dan eerst het kind slaan, en als haar zusje opkomt voor haar die neersteken :confused: :pale:

18. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik dacht dat ze was neergestoken door een man, maar ze is neergestoken door een VROUW?!

Heuh?!? :confused:

19. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Laat ik beginnen met dat ik het echt nooit gerechtvaardigd vind om iemand neer te steken.

Maar wat me wel opvalt in de media is dat er wordt gesproken van 1 sneeuwballetje, of onschuldig belletje trekken. Soms denk ik dan weleens: waar zijn dan de ouders van deze kinderen, waarom komt een meisje van 15 dit oplossen? Ik denk dat als ik boos zou worden op een kind dat belletje trekt (is bij mij ook weleens op heel irritante tijden gedaan) en ik zou vervolgens één of andere puber aan mijn deur krijgen die me op het matje roept dat ik dit ook niet zou waarderen. Gelukkig zou ik een 8 jarige niet wegslaan of een puber niet neersteken (dat onderscheidt mij dus van de debielen in deze maatschappij), maar soms lijkt het wel alsof mensen echt volledig zonder aanleiding boos worden (zoals de media het presenteert).
    Misschien een dooddoener hoor, maar waar zijn de normen en waarden van alle betrokkenen?

20. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    belletje trekken valt wat mij betreft nog onder de leuke kattekwaadstreken, net zoals een euro vastplakken en wachten tot iemand hem op wil rapen of de beruchte portomonnee waaraan een touwtje bevestigd zit en dan wegtrekken op het moment dat iemand hem op wil pakken.

als je hier al kwaad om moet worden en af wil straffen door maar gewoon een mes te trekken wat moet je dan in godsnaam in petto hebben voor iemand die je ruiten inkinkeld of je auto bekrast.

wees blij dat er nog kinderen zijn die op een ouderwetse manier kattekwaad uithalen en niet meelopen met de vernielzuchtige mode-hype van tegenwoordig en geen respect hebben voor andermans eigendommen

Deel Deze Pagina