Nou het is weer een lekkere dag vandaag zeg. Eerst horen we van de hypotheekadviseur steeds maar niets, nu voor de 2e keer uitstel aangevraagd op het voorlopig koopcontract. Hij had er geen rekening mee gehouden dat het morgen goede vrijdag is, hij heeft nu nog niks laten horen terwijl hij contact met de verkopend makelaar moet opnemen. Grrrr Heb het zelf al gedaan maar die was aardig geirriteerd. En mijn schoonzusje kreeg nieuws van de advocaat dat dr ex dat hij al haar spullen (trouwjurk, babyspullen uit eerder huwelijk) weggegooid heeft! En of ze ook even de volledige notariskosten wil betalen, nadat hij al 5 maanden niets laat horen over de verkoop van het huis. En daarna blijkt dat mijn werkgever zich vergist heeft met vakantiedagen. In mijn nadeel! Nadat ik het 3x nagevraagd heb. Daarna belt mijn schoonmoeder dat de berooft is, ze hebben haar pin afgekeken (terwijl haar vriendin haar afschermde) tegen haar opgebotst in de Albert Heijn pasje gejat en toen 1200,- gepind! Komt ze bij de politie zit haar zus daar... auto radio gejat! in hetzelfde winkelcentrum Ze is helemaal overstuur. Komt ze thuis hangt er een briefje aan de voordeur van de buurvrouw dat die per ongeluk een deuk in de auto gereden heeft. Gaat goed zo. Zo... dat moest ik even kwijt...
Nou dat is idd een rotdag zeg Hopelijk ben je nu voorlopig bespaart van rotdagen, dat je nu alles in 1 keer hebt gehad.
O vreselijk zeg, dat kun je wel een minder fijne dag noemen! daar word je niet vrolijk van zeg. Veel succes!
Nou dat is een flinke ophoping van vervelende dingen. Maar... Vanaf zo'n dag kan het eigenlijk alleen maar beter worden! Veel plezier voor morgen dan maar gewenst!
Dat is zeker een rot dag zeg. Je zou denken dat het vrijdag de 13e is bij jullie. Veel sterkte allemaal. Lover
Ik heb ook wel eens een dag dat alles niet meezit, maar dan moet je denken aan: de bus missen, iets omgooien, een afspraak vergeten etc. Maar wat jou overkomt zijn ook nog enorme dingen Veel sterkte meid ! Racebabe