iemand bekend met deze site??

Discussie in 'De lounge' gestart door birds86, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hoi,

Is iemand bekend met PrachtigKado.nl, maak hier een persoonlijk kado zoals een mok met foto, fotomok, foto op mok, muismat met foto. De leukste fotocadeaus. Goedkoop en binnen 24 uur geleverd. Mooie gepersonaliseerde cadeau's. ??
    Ik wil er graag puzzels bestellen met een foto op maar je moet eerst bestellen ( en betalen, kan ook achteraf) en dan pas wanneer je een bevestigingsmailtje hebt gehad je foto en de tekst toe mailen....beetje rare gang van zaken toch?

Andere site's vind ik de puzzels duur voor eenmalig gebruik.
    Wil zo aan peet oom en peet tante vragen of ze dat willen zijn met een foto van de baby en tekst.

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
  3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Thnx engeltje...deze site heb ik idd ook gezien.
    Niet dat we t geld niet hebben maar vind het "duur" voor eenmalig gebruik.
    Het is de puzzel laten maken en dan word er niks meer mee gedaan denk ik.

Als ik een cadeau voor een kindje zou kopen die van puzzelen houdt zou ik dit wel een mooie prijs vinden :)

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Nja ik denk omdat het zo persoonlijk is, ze je iig het product laten kopen op die manier. Mocht je nou niks meer laten weten/toesturen dan zitten zij iig niet met een puzzel met jouw kindje erop.

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja dan is het zonde idd! Mijn moeder vindt puzzelen echt geweldig en daarom vond ik het hem ook zeker wel waard!

Maar als je denkt dat t toch in de kast belandt, kun je dan niet beter voor een ander leuk fotocadeau kiezen? Een mok, of onderzetters, of iets anders leuks?

6. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Zo had ik het nog niet bekeken sterre...dat is idd wel een goede reden!

En die redenatie van engeltje ook haha...een mok word wel elke dag gebruikt. Is idd beetje geld weg gooien zo.

Ga voor mijn moeder als de kleine wat groter is of wanneer ik mooie fotos heb ook een grotere puzzel bestellen. Zij puzzelt ook heel veel.

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik kan je misschien wel helpen...ik kan een gewone foto (10x15) in puzzelstukjes maken. Heb daar een apparaat voor. Maar dan is het wel een 'simpele' vorm. Geen ingewikkelde puzzel.

8. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Doe je morgen even pben goed female?

Deel Deze Pagina